2024-10-11, 20:14
Medlem
Gbg-Smokes avatar
LOL Vi alla har tydligen kopplingar till gängkriminaliteten enligt media fuck this dom förstorar allt bara man tar en cigg eller säg hej till någon som är kriminell så är man själv gängkriminell enligt media.
Sverige är bajs och kommer alltid att vara det finns ingen framtid i Sverige längre.
Fitness bögarna och sverigedemokraterna har förstört hela Sverige ju hårdare lagar ju mer psykopatiska brott kommer att ske.
Sverige skapar psykopater precis som USA.

Kriminella kommer alltid att finnas och då blir det lite psykopat mot psykopat det slutar aldrig fint.
Citera
2024-10-11, 20:20
Medlem
blunteds avatar
Att det finns fä som fortfarande stöttar denna sörja är ofattbart. Och kallar sig Svärjevänner. Gjort oss till levande måltavlor så fort vi kommer utanför gränserna. Och nu innanför gränserna också
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...-forhandlingar
Senast redigerad av blunted 2024-10-11 kl. 20:23.
Citera
2024-10-11, 20:20
Medlem
FranzMarcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fettveken
Hedarv är vad jag förstår respektive till Mattias Karlssons f.d. som gjorde slut med Mattias under valturnen 2018. I alla fall om man skall tro de uppgifter som lämnas av attias själv. Men du menar att Hedarv i själva verket är pappa tll Mattias barn och han gifte sig med Mattias Karlssons fru redan innan Mattias hann dit?
I valrörelsen 2018 blev du dumpad av din dåvarande flickvän. Du var deprimerad, hade panikångest och led av utmattningssyndrom. Hur mådde du egentligen? Fick tv-kamerorna se allt?

– Både och. Det var nog både bättre och sämre. Jag hade bra dagar och fina stunder med familjen, och det fanns stunder när det var sämre än vad som visas i filmen. Och det var inte bara att jag blev dumpad, jag kände att jag inte hade kontroll över tillvaron. Jag fick liksom inte ihop livet.
https://www.expressen.se/nyheter/sd-...en-frustrerad/

Intressant. Då borde det inte vara genom henne Åkesson började bjuda in honom på fester som han hävdat Den första festen han ska ha varit inbjuden på var 2016!
Kanske var det Jimmy som intoduerade dom för varandra?
Senast redigerad av FranzMarc 2024-10-11 kl. 20:28.
Citera
2024-10-11, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Softpotatis
Men vi har ett väl ett namn "antar jag" även fast jag inte vet vad människan heter eller vem det är? Så antar jag att det finns någon brott registrer på vad han "ledaren" har gjort? Eller har iaf åtalats för? Det är allt jag frågar efter, jag skiter I hans kompisar, mamma eller kusiner..måste jag läsa hela tråden? Jag har både läst och hört nyheterna men det jag hittar framgår det inte vad människan gjort!

Läste det men svårt att återge domarna i ordning och helt korrekt. Expressen. Där det står i ligger redan i min pappersåtervinning.
Citera
2024-10-11, 20:23
Medlem
Pinkiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fettveken
Hedarv är vad jag förstår respektive till Mattias Karlssons f.d. som gjorde slut med Mattias under valturnen 2018. I alla fall om man skall tro de uppgifter som lämnas av attias själv. Men du menar att Hedarv i själva verket är pappa tll Mattias barn och han gifte sig med Mattias Karlssons fru redan innan Mattias hann dit?
I valrörelsen 2018 blev du dumpad av din dåvarande flickvän. Du var deprimerad, hade panikångest och led av utmattningssyndrom. Hur mådde du egentligen? Fick tv-kamerorna se allt?

– Både och. Det var nog både bättre och sämre. Jag hade bra dagar och fina stunder med familjen, och det fanns stunder när det var sämre än vad som visas i filmen. Och det var inte bara att jag blev dumpad, jag kände att jag inte hade kontroll över tillvaron. Jag fick liksom inte ihop livet.
https://www.expressen.se/nyheter/sd-...en-frustrerad/
Nu svamlar du
Jag sade att han är gift med en sedan 25 år nära vän till Åkesson, som då råkar ha varit gift med Mattias Karlsson innan..
Hedarv och Gabriella har varit gifta i 8, år ca

Alltså inte med någon ytlig bekant som det påstods
Senast redigerad av Pinkies 2024-10-11 kl. 20:30.
Citera
2024-10-11, 20:29
Medlem
Tintinikongos avatar
Allt detta är ju bara trams för att folk inte skall tänka för mycket på sossarnas lotteri-svindel.
Citera
2024-10-11, 20:31
Medlem
MadBalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blunted
Att det finns fä som fortfarande stöttar denna sörja är ofattbart. Och kallar sig Svärjevänner. Gjort oss till levande måltavlor så fort vi kommer utanför gränserna. Och nu innanför gränserna också
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...-forhandlingar

SDs krishantering bygger på lögner. Tror det är dags att de inser att det inte funkar längre. Ju mer de ljuger desto värre blir det.
Citera
2024-10-11, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkies
Han är gift med Åkesson nära vän sedan 25 år och jag tror jag nämnde ett brott.
Oavsett domar el inte,det avgör inte om någon är kriminell det är ett antal av dessa "pojkar" på högre pos inom ex mc gäng som inte är dömda för något.
De dömda finns längre ner i kedjan och bland dom som dessa mc gäng anlitar för div brott.
B l.a div skjutningar de senaste åren
En skjutning var ju ex på Emporia, den som egentligen möjliggjorde för Hedarv att få "äran" att bli "president"

Jo men vi får väl anta att killen liksom andra får jobba sig uppåt i harakin? Man blir väl inte ledare i något våldsamt mc-gäng som likställas med HA eller Bandidos om snubben är ostraffad? Eller vad vet jag?
Citera
2024-10-11, 20:33
Medlem
FranzMarcs avatar
Citat:
Jo men vi får väl anta att killen liksom andra får jobba sig uppåt i harakin? Man blir väl inte ledare i något våldsamt mc-gäng som likställas med HA eller Bandidos om snubben är ostraffad? Eller vad vet jag?

Varför skulle det ses som en merit att ha åkt dit?
Citera
2024-10-11, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tintinikongo
Allt detta är ju bara trams för att folk inte skall tänka för mycket på sossarnas lotteri-svindel.

Är Jimmie Åkessons kopplingar till kriminella trams? På vilket sätt då menar du?
Citera
2024-10-11, 20:39
Medlem
Citat:
Det man gjort och det man dömts för är knappast samma saker.

Och om ett kriminellt nätverk till exempel vill få politiskt inflytande kan det vara smart att ha en president som inte har alltför långt brottsregister.
Citera
2024-10-11, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkies
Nu svamlar du
Jag sade att han är gift med en sedan 25 år nära vän till Åkesson, som då råkar ha varit gift med Mattias Karlsson innan..
Hedarv och Gabriella har varit gifta i 8, år ca

Alltså inte med någon ytlig bekant som det påstods
Är det TVÅ f.d. inblandade? Hedarv kan väl för bövelen inte ha varit gift med Karlssons f.d. fru i 25 år om hon lämnade Karlsson 2018? Och efter det skall hon ha varit gift med Hedarv i 8 år? Hon gifte sig med Hedarv två är innan hon lämnade Mattias Karlsson. Eller lever du i framtiden 2026? Det ser ut som fredagsgroggen kickat in duktigt hemma hos dig.
Senast redigerad av fettveken 2024-10-11 kl. 20:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in