2024-10-11, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Softpotatis
Jag undrar vad han gjort? Eller åtalats för?
Finns i tråden. Och i all upptänklig media.

Svara på frågan. Är det god vandel att vara president i ett kriminellt mc-gäng? Är det omdömesgillt att bjuda in personer med dålig vandel till sitt bröllop?
Citera
2024-10-11, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RoineOberg
Han är ledare för en kriminell organisation... Frågor på det...

Ja jag undrar vad personen har gjort? Ska det va så jävla svårt att förstå? Har han suttit inne? För vad? Att bli ledare för ett mc-gäng typ Bandidos bör ju rimligen personen ha en gedigen brottsregister?
Citera
2024-10-11, 19:39
Medlem
Nu kommer det upp på att den kriminella mc ledaren varit hemma på flera andra fester hos Jimmie

Citat:
Jag undrar vad han gjort? Eller åtalats för?

Det sade de på nyheterna. Finns mycket att läsa om de målen ifall du är intresserad.
Citera
2024-10-11, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe

Svara på frågan. Är det god vandel att vara president i ett kriminellt mc-gäng? Är det omdömesgillt att bjuda in personer med dålig vandel till sitt bröllop?

Men herre gud kunde du inte ens komma med ett brott hade räckt med misshandel? Nä jag skiter I vem som är på vems bröllop eller begravning ville bara veta vad människan har åtalas för eller är misstänkt för!
Citera
2024-10-11, 19:40
Medlem
Citat:

Jag hittar ingen information annat än att man påstår att han är president för ett kriminellt MC-gäng. Är det MC-gänget som dömts? För vad?

Det enda jag hittar är påståenden att han dömts för trafikbrott och ekonomisk brottslighet. Sökning på Krimfup.se visar att det finns två domar, men inte vad dom handlar om. Kan inte du som vet avslöja vad det är för brott han dömts för?

https://www.krimfup.se/search/robert-hedarv-lund
Citera
2024-10-11, 19:41
Medlem
Citat:
Men herre gud kunde du inte ens komma med ett brott hade räckt med misshandel? Nä jag skiter I vem som är på vems bröllop eller begravning ville bara veta vad människan har åtalas för eller är misstänkt för!
Så vandel är inte en grej för dig då?
Citera
2024-10-11, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks
Nu kommer det upp på att den kriminella mc ledaren varit hemma på flera andra fester hos Jimmie

Det sade de på nyheterna. Finns mycket att läsa om de målen ifall du är intresserad.

Jag har hört nyheterna men inte vad människan gjort där av min fråga! Det är ju inte en jätte invecklad fråga? Säg bara något? Jo jag har läst men uppenbart inte läst brotten!
Citera
2024-10-11, 19:44
Medlem
Pinkiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fettveken
Var Hedarv medlem i en MC-klubb som klassats som "kriminell" vid dom tidigare tillfällen en SD-medlem befunnit sig i samma lokal som honom? Och nu skall det framstå som dom suttit och planerat folkmord och knarkbusiness mellan sprängnginarna? Att ni orkar hålla på.
Ja han var medlem han har varit medlem i olika mc gäng innan han nu blev president för Comanches.
Loyal to Familia
Bandidos
Rock Machine
Han har oavbrutet varit aktiv medlem i mc gäng som klassas som kriminella sedan han första gången träffade JÅ och även innan.
Och det handlar inte om att bara ha befunnit sig i samma lokal det är en klar underdrift
Senast redigerad av Pinkies 2024-10-11 kl. 19:49.
Citera
2024-10-11, 19:45
Medlem
Citat:
Så vandel är inte en grej för dig då?

Alltså kan du bara inte säga ett brott som människan gjort? Vet inte ärligt talat vad vandel är? Är det brottsligt? Alltså skit nu i Jimmy Åkesson utan frågan gäller MC-ledaren.
Citera
2024-10-11, 19:46
Medlem
HappySadHarrys avatar
Att inte media förstår att det är kontraproduktivt när de förtvivlat försöker mjölka detta när kon har sinat för länge sedan. Snacka om att försöka göra en höna av en fjäder. Sympatierna från varje vettig människa hamnar såklart hos Åkesson när granskning övergår till drev och trakasserier.
Citera
2024-10-11, 19:46
Medlem
Citat:
Jag har hört nyheterna men inte vad människan gjort där av min fråga! Det är ju inte en jätte invecklad fråga? Säg bara något? Jo jag har läst men uppenbart inte läst brotten!

Lättast är att gå till första källan. Nu har expressen även tagit upp fler personer med mc koppling till Jimmie som är hans kompisar . Bland annat en som inte tar avstånd till bandidos.
Citera
2024-10-11, 19:47
Medlem
Pinkiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fettveken
Jag hittar ingen information annat än att man påstår att han är president för ett kriminellt MC-gäng. Är det MC-gänget som dömts? För vad?

Det enda jag hittar är påståenden att han dömts för trafikbrott och ekonomisk brottslighet. Sökning på Krimfup.se visar att det finns två domar, men inte vad dom handlar om. Kan inte du som vet avslöja vad det är för brott han dömts för?

https://www.krimfup.se/search/robert-hedarv-lund
Man "påstår" inte att han är president för Comanches han har själv sagt att han är president för Comanches South End.
En av domarna handlar om ekonomiska brott.
Senast redigerad av Pinkies 2024-10-11 kl. 19:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in