2024-10-11, 08:07
Medlem
gotets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biljardballe
Diddy sitter alltså just nu inlåst i "Metropolitan Detention Center".
Någon som hört något smaskigt skvaller hur det går för honom där inne?

P diddy har försökt att ta sitt liv men misslyckades. Så bra lär det inte gå därinne.
Citera
2024-10-11, 08:36
Medlem
drinksareonmes avatar
Finns en dokumentär på tv4-play om Puffy och hans förehavanden, har dock inte sett än.
Citera
2024-10-11, 08:39
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gotet
P diddy har försökt att ta sitt liv men misslyckades. Så bra lär det inte gå därinne.

Med andra ord så går det ju jäkligt bra
Citera
2024-10-11, 11:19
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biljardballe
Med andra ord så går det ju jäkligt bra

Citat:
Ursprungligen postat av gotet

Trams.

Han blev satt på "suicide watch" men det är ganska standard för vissa typer av personer under vissa omständigheter.

Stor skillnad på det och att verkligen ha försökt ta livet av sig.
Citera
2024-10-11, 17:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Faustik-Funk
Ska tydligen handla om GHB. Vilket makes most sense när man ser till Diddy's sexuella preferenser.

Ja, men eller hur. Det är just det här jag snackar om eftersom det är en mycket märklig detalj att gå ut med om det enbart skulle handla om babyolja. Det här är några av effekterna av GHB enligt internetmedicin.se:

• GHB ger i små doser eufori och ett ökat välbefinnande men också ökad självkänsla, sexuell stimulans och styrkt manlig identitet (”machoeffekt”, "reinforcement").
  • Intag av en måttlig dos GHB ger ett alkoholliknande rus som först är uppiggande, avslappnande och sedan kraftigt sömngivande.
  • GHB sägs ge en ökad sexuell lust.
  • GHB kan ge en känsla av avspänning, lugn, fridfullhet, ökad sensualitet, mild upprymdhet, positiva kickar, "ökad verbalitet" och muskelslapphet.
Citera
2024-10-11, 23:34
Medlem
Snapcounts avatar
Det här gick tyst förbi igår.., tydligen blev Diddy även nekad borgen (tredje gången då) i samma veva som rättegångs-dagarna blev satt upp :

The Post was at the Manhattan courthouse on Thursday when the judge denied Diddy’s request for bail a third time. The embattled music mogul, 54, will remain behind bars until his May 5, 2025, trial date

https://nypost.com/2024/10/11/entertainment/mike-tyson-wishes-sean-diddy-combs-all-the-best-after-arrest/
Citera
2024-10-12, 03:16
Medlem
HyperboreanCREW-14s avatar
Ska bli intressant att se vilka han drar med sig i fallet, om han nu inte dör innan, The Cartera lär ju ligga illa till.
Citera
2024-10-12, 08:02
Medlem
stolenChevys avatar
Diddys egna advokat har sagt 'He is not suicidal at all' - antar att han säger det för att Diddy älskar att leva och är rädd för att bli Epstein:ad.

Han sitter på 'Suicide watch' (där får han 'medical unit' och special treatment) för att han är känd, har pengar och en stor hotbild mot sig. Den mannen är för mycket narcissist för att över huvud taget ens vilja ta sitt liv.

Här kommer ett litet urval på måltider från hans restaurangmeny - han har en 160$ 'spending limit per trip'.

Frukostmeny:

Lunchmeny:

Middagsmeny:

Annat bös:

Han kan fortfarande påverka människor på utsidan genom hot och mutor via hans advokat och andra som springer hans ärenden.

Vågar man hoppas på att de kommer livea likt Depp vs Amber, eller att de åtminstone kommer filma rättegången och sedan släppa till allmänheten?

Hur stor är chansen att fler tunga namn kommer dras in? Om Diddy aka Love får ett erbjudande på typ 15 år så kommer han säkert sjunga ut.

Personligen kan jag verkligen se hur Oprah har legat och madame:at sig med en massa sexslavar på GHB samtidigt som hon har blivit matad med vindruvor. Har alltid tyckt att hon verkar ond.
Senast redigerad av stolenChevy 2024-10-12 kl. 08:08.
Citera
2024-10-12, 09:27
Medlem
stolenChevys avatar
Kommer de luska lite mer om skjutningen på klubben i New York 1999 då?

Barrow var 18 år gammal och satt nästan nio år i fängelse och blev sedan utvisad till Belize.

Detta sa han efter Diddys gripande;

Citat:
Barrow maintains his innocence in the crime claming he defended Diddy in the aftermath, Barrow said his former mentor “turned around and called witnesses to testify against me".

"Barrow says Combs basically sent him to prison and called Combs "someone who ruined my life"

Det är samma skjutning där det geggas om Lopez. Fler offer och vittnen kan ju våga prata nu.

Källa;

https://youtu.be/JcShqGrDCk0?si=UF4aoDM75GduXgFX 37:55

https://www.forbes.com/sites/maryroeloffs/2024/09/20/-protg-shyne-barrow-says-diddy-destroyed-my-life-what-to-know-about-their-contentious-past/

Sju månader till rättegång - gogo.
Senast redigerad av stolenChevy 2024-10-12 kl. 09:31.
Citera
2024-10-12, 12:57
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Youfuckingbitch
Att knulla andra kända män i rap-branchen i röven och sen utöva utpressning mot dem är inte att konsumera prostituerade eller porr.
Inte heller att ha ett stall underåriga sextrafficking-offer.
Inte heller att droga ner folk.
inte heller att mörda konkurrenterna. Osv osv.
Citera
2024-10-12, 13:02
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pewpew
Han hade väl inget val legalt. Men jag såg den innan det blev klippt och det florerar överallt på youtube. Märkliga är att JayZ och Beyonce går på Pierce och inte Jaguar. Om de är oskyldiga (vilket jag inte tror) så borde de ju gå på källan och stämma för förtal.

Jag uppfattar det snarare som en form av försök till damage control, dvs de vill förhindra större spridning.

Advokaten som företräder de 120 civila fallen var enligt mig ganska tydlig, utan att säga det rakt ut i den senaste intervjun med Pierce. Han svarade på en fråga från Pierce om vi kommer få se stora namn, A listers när stämningarna börjar lämnas in. Hans svar: jag kommer inte gå in närmare på det men ni har redan sett klippen och bilderna som florerar i sociala medier.
Inte ett dugg märkligt. Piers (obs stavning) är ganska rik medan Jaguar inte har en spänn. Så varför stämma henne?
Citera
2024-10-12, 13:06
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 159cmm
Vad är det för sida
Odysee.com

Här har du:
https://odysee.com/@Blackpilled:b/poofdaddy:2
Den börjar mitt i nånstans. Den är tyvärr helt muted!

Citat:
Ursprungligen postat av MisterJaedong
Kollade "INSOMNIA STREAM POOFTA DADDY EDITION" på kanalen BLACK PILLED på Odysee. Han berättade hur det verkligen ligger till. Rekommenderas.
Hej se ovan. Jag kollade på den. Den är helt muted!? Vad sades när du såg på den - något viktigt?
Senast redigerad av LuluBrooksie 2024-10-12 kl. 13:15. Anledning: tillägg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in