Ska tydligen handla om GHB. Vilket makes most sense när man ser till Diddy's sexuella preferenser.
Ja, men eller hur. Det är just det här jag snackar om eftersom det är en mycket märklig detalj att gå ut med om det enbart skulle handla om babyolja. Det här är några av effekterna av GHB enligt internetmedicin.se:
GHB ger i små doser eufori och ett ökat välbefinnande men också ökad självkänsla, sexuell stimulans och styrkt manlig identitet (”machoeffekt”, "reinforcement").
Intag av en måttlig dos GHB ger ett alkoholliknande rus som först är uppiggande, avslappnande och sedan kraftigt sömngivande.
GHB sägs ge en ökad sexuell lust.
GHB kan ge en känsla av avspänning, lugn, fridfullhet, ökad sensualitet, mild upprymdhet, positiva kickar, "ökad verbalitet" och muskelslapphet.
Det här gick tyst förbi igår.., tydligen blev Diddy även nekad borgen (tredje gången då) i samma veva som rättegångs-dagarna blev satt upp :
The Post was at the Manhattan courthouse on Thursday when the judge denied Diddy’s request for bail a third time. The embattled music mogul, 54, will remain behind bars until his May 5, 2025, trial date
Diddys egna advokat har sagt 'He is not suicidal at all' - antar att han säger det för att Diddy älskar att leva och är rädd för att bli Epstein:ad.
Han sitter på 'Suicide watch' (där får han 'medical unit' och special treatment) för att han är känd, har pengar och en stor hotbild mot sig. Den mannen är för mycket narcissist för att över huvud taget ens vilja ta sitt liv.
Här kommer ett litet urval på måltider från hans restaurangmeny - han har en 160$ 'spending limit per trip'.
Frukostmeny:
Hot grits
Hot oatmeal
Pancakes w/ syrup
French Toast w/ syrup
Potatoes
Lunchmeny:
Potatoes with gravy
Southwest chicken wrap
Chicken sandwich
Hamburgers
Baked chicken
Tacos
Sloppy Joe
French toast
Eggplant parmesan
Mac & cheese
Chips Ahoy
Snickers
Rib steak
Hershey's bars
Mini peanut butter cups
Chocolate pretzels
Eggplant parm
Han kan fortfarande påverka människor på utsidan genom hot och mutor via hans advokat och andra som springer hans ärenden.
Vågar man hoppas på att de kommer livea likt Depp vs Amber, eller att de åtminstone kommer filma rättegången och sedan släppa till allmänheten?
Hur stor är chansen att fler tunga namn kommer dras in? Om Diddy aka Love får ett erbjudande på typ 15 år så kommer han säkert sjunga ut.
Personligen kan jag verkligen se hur Oprah har legat och madame:at sig med en massa sexslavar på GHB samtidigt som hon har blivit matad med vindruvor. Har alltid tyckt att hon verkar ond.
Senast redigerad av stolenChevy 2024-10-12 kl. 08:08.
Kommer de luska lite mer om skjutningen på klubben i New York 1999 då?
Barrow var 18 år gammal och satt nästan nio år i fängelse och blev sedan utvisad till Belize.
Detta sa han efter Diddys gripande;
Citat:
Barrow maintains his innocence in the crime claming he defended Diddy in the aftermath, Barrow said his former mentor “turned around and called witnesses to testify against me".
"Barrow says Combs basically sent him to prison and called Combs "someone who ruined my life"
Det är samma skjutning där det geggas om Lopez. Fler offer och vittnen kan ju våga prata nu.
Han hade väl inget val legalt. Men jag såg den innan det blev klippt och det florerar överallt på youtube. Märkliga är att JayZ och Beyonce går på Pierce och inte Jaguar. Om de är oskyldiga (vilket jag inte tror) så borde de ju gå på källan och stämma för förtal.
Jag uppfattar det snarare som en form av försök till damage control, dvs de vill förhindra större spridning.
Advokaten som företräder de 120 civila fallen var enligt mig ganska tydlig, utan att säga det rakt ut i den senaste intervjun med Pierce. Han svarade på en fråga från Pierce om vi kommer få se stora namn, A listers när stämningarna börjar lämnas in. Hans svar: jag kommer inte gå in närmare på det men ni har redan sett klippen och bilderna som florerar i sociala medier.
Inte ett dugg märkligt. Piers (obs stavning) är ganska rik medan Jaguar inte har en spänn. Så varför stämma henne?