2024-10-09, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterJaedong
Kollade "INSOMNIA STREAM POOFTA DADDY EDITION" på kanalen BLACK PILLED på Odysee. Han berättade hur det verkligen ligger till. Rekommenderas.

Vad är det för sida
Citera
2024-10-09, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuneSnus
Eller stämmer han henne för förtal

Sade ju det
Citera
2024-10-10, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Diddy Messed With The Wrong Ones 👁️ "Things They're NOT Telling You About Diddy"
https://youtu.be/iVjpFAdDV6A?si=54ODU-HWrCa6_V62

Borttagen… konstigt?
Citera
2024-10-10, 18:21
Medlem
Cokekillers avatar
Vart finns alla videos att kolla på som det skrivs om överallt?
Citera
2024-10-10, 18:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rektumfrans
Borttagen… konstigt?

Här. Jag gissar att han har blivit tvungen att klippa ner innehållet för att ta sig förbi YouTube-censuren. Klippets kärna kommer från en annan snubbes inlägg och det verkar vara kvar i videon.

Diddy Messed With The Wrong Ones 👁️ "Things They're NOT Telling You About Diddy"
https://youtu.be/nOfnRk6ojfc?t=246
Citera
2024-10-10, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pewpew
Piers Morgan har släppt en ny video med intervju av advokaten som representerar de 120 offrerna. Intressant dock att han börjar med att be om ursäkt till JayC och Beyonce (efter föregående videon med Jaguar där hon namedroppar dem).

Jag kan ha fel men OM man är helt oskyldig, hade man då bara hotat med advokater för att ta bort ett klipp eller hade man gått ut och hävdat sin oskuld publikt? Förövrigt intressant klipp. Men vi får nog vänta några veckor till innan vi får se några större namn bli stämda.
https://www.youtube.com/watch?v=quRdOfmIDg0&t

Det är intressant att Piers show med Jaguar hade bortklippta sekvenser.
Citera
2024-10-11, 00:55
Bannlyst
Rättegången inleds i maj 2025.
Skumt att dom ska vänta så länge, många hinner förstöra bevis och muta folk, samt diddy kommer inte leva så länge.
Det här blir en ny Epstein affär och allt smaskigt om Hollywood och musikindustrin kommer mörkläggas.
Citera
2024-10-11, 01:06
Medlem
Faustik-Funks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Du vet väl inte hur min röv funkar?

Jag spekulerar naturligtvis. Hade man verkligen gått igenom innehållet i alla flaskor när man gick ut med den här detaljen? Jag vet inte hur stor en flaska är men tusen flaskor eller mer känns spontant som i överkant. Det är väl inte en orimlig tanke att man i dessa flaskor även gömt andra olagliga substanser i flytande form? Det har, vad jag har sett åtminstone, inte kommit ut något om andra stora fynd av diverse substanser, som det ju också tycks ha varit en stor åtgång av under dessa freak-offs. Det är därför jag spekulerar att det kanske är "inbakat" i historien om babyoljan?
Ska tydligen handla om GHB. Vilket makes most sense när man ser till Diddy's sexuella preferenser.
Citera
2024-10-11, 05:17
Medlem
gotets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jultomtenbrannupp
Enligt uppgifter ska han ha kallat sig för Puff daddy förr i tiden. Han ska även vara neger. Kan ej bekräfta detta dock

Jag kan intyga att dessa uppgifter stämmer.
Citera
2024-10-11, 05:34
Medlem
gotets avatar
Det första jag vill säga är att jag inte alls tror Denzel är så oskyldig. På en av Diddys fester blev han påsatt av en tålvårig Gambian i röven. Allt medans Diddy själv filmade. Denna film finns med i FBIs bevismaterial. Denzel är ett lika stort kräk som alla andra inblandade.

P Diddy har dessutom anlitat åsnor och hundar för att ha sex med tjejerna på festerna. Enligt uppgifter jag tagit del av har det pysslats med sataniska ritualer och ockultism i samband med allt detta perversa sex. Alla dom här "människorna" inblandade i detta borde få lämna jordelivet omedelbart. Om ni förstår vad jag menar.
Citera
2024-10-11, 06:33
Moderator
pewpews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rektumfrans
Det är intressant att Piers show med Jaguar hade bortklippta sekvenser.
Han hade väl inget val legalt. Men jag såg den innan det blev klippt och det florerar överallt på youtube. Märkliga är att JayZ och Beyonce går på Pierce och inte Jaguar. Om de är oskyldiga (vilket jag inte tror) så borde de ju gå på källan och stämma för förtal.

Jag uppfattar det snarare som en form av försök till damage control, dvs de vill förhindra större spridning.

Advokaten som företräder de 120 civila fallen var enligt mig ganska tydlig, utan att säga det rakt ut i den senaste intervjun med Pierce. Han svarade på en fråga från Pierce om vi kommer få se stora namn, A listers när stämningarna börjar lämnas in. Hans svar: jag kommer inte gå in närmare på det men ni har redan sett klippen och bilderna som florerar i sociala medier.
Citera
2024-10-11, 07:14
Medlem
biljardballes avatar
Diddy sitter alltså just nu inlåst i "Metropolitan Detention Center".
Någon som hört något smaskigt skvaller hur det går för honom där inne?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in