2024-10-11, 13:21
Medlem
Gold94s avatar
Skrämmande, jag kan inte komma på någon ostabilare förälder än fulnar...🙈

Har han ens mat för dagen till sig själv?
Citera
2024-10-11, 13:37
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94

Stackars barn!

Tack, ksitpeks, för uppgifterna
Den där tvisten skulle man ju verkligen inte vilja närma sig!
Heder till de kvinnor som åtog sig medlingsuppdraget!
Hoppas de inte visar sig ha anknytning till sossarna

Rune kanske ändå har förstånd nog att gå lite varsammare fram, nu när barnen är inblandade?
Citera
2024-10-11, 13:50
Medlem
PreciousStoness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94

Att Fulnar ska uteslutas ifrån umgänge med barnen är lika solklart som när Ogräset (La-man2011), enl. sin egen utsago här på fb 2003, blev fråntagen umgängesrätten med sitt barn!

Ens barn är ingen egendom man äger utan egna individer som det förutsätts att man ska medverka till att utveckla till förhoppningsvis bra funktionella mänskliga individer.
I nämnda fall så är detta givetvis en total omöjlighet att försöka uppnå!
Citera
2024-10-11, 14:03
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PreciousStones
Att Fulnar ska uteslutas ifrån umgänge med barnen är lika solklart som när Ogräset (La-man2011), enl. sin egen utsago här på fb 2003, blev fråntagen umgängesrätten med sitt barn!

Ens barn är ingen egendom man äger utan egna individer som det förutsätts att man ska medverka till att utveckla till förhoppningsvis bra funktionella mänskliga individer.
I nämnda fall så är detta givetvis en total omöjlighet att försöka uppnå!

Jag håller med!
Är ganska säker på att fulnar kommer vägra alla förslag från medlarna och mamman, hans promisser ska gälla och redan där kommer han att förlora vårdnaden som icke samarbetande..(hoppas jag iallafall, för pojkarnas bästa)..
Citera
2024-10-11, 14:30
Medlem
Oavsett om runkar skulle fråntas vårdnaden helt och hållet så kommer han inte att kunna fråntas umgängesrätten eftersom pojkarna själva sagt att de gärna umgås med honom och eftersom de är 12 resp 14 år gamla så har de rätt mycket att säga till om.
Citera
2024-10-14, 15:28
Medlem
Runar påstår (länk nedan) att hans chefsprogram blivit en stor succe på bland annat: PwC, Deloiette, Ernst Young, Gran Thorton, Eniro, Swedish match. Tror ni att dessa bolag kan bekräfta framgången och rekommendera Runars chefskurs. Vad skulle man få för svar om man mailade och ville he bkräftelse på att Runars kurs var fullständigt gudomligt bra?
https://youtu.be/-aPnA8LUr5A?si=FNLkihICXzaziwQD&t=504

Runars mumbo-jumbo-terapi Keannie har enligt Runar visat sig ha en fantastisk effekt på Runars pappa, Runar, Runars elithockeyson, Magnus Edman, Anders Limpar och J O Waldner.
Skulle samtliga av dessa idrottsmän instämma i påståendet eller är det bara Runar som fått för sig?
https://youtu.be/-aPnA8LUr5A?si=tHaXUXoQUisF2FAV&t=836
Citera
2024-10-14, 15:45
Medlem
apanola IIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gazy
Runar påstår (länk nedan) att hans chefsprogram blivit en stor succe på bland annat: PwC, Deloiette, Ernst Young, Gran Thorton, Eniro, Swedish match. Tror ni att dessa bolag kan bekräfta framgången och rekommendera Runars chefskurs. Vad skulle man få för svar om man mailade och ville he bkräftelse på att Runars kurs var fullständigt gudomligt bra?
https://youtu.be/-aPnA8LUr5A?si=FNLkihICXzaziwQD&t=504

Runars mumbo-jumbo-terapi Keannie har enligt Runar visat sig ha en fantastisk effekt på Runars pappa, Runar, Runars elithockeyson, Magnus Edman, Anders Limpar och J O Waldner.
Skulle samtliga av dessa idrottsmän instämma i påståendet eller är det bara Runar som fått för sig?
https://youtu.be/-aPnA8LUr5A?si=tHaXUXoQUisF2FAV&t=836

Synd bara att det inte genererade några större inkomster, han är totalt barskrapad med noll på kontot och bostadslös, till det så är han skyldig fogden snart 6 miljoner. Lyckad chefscoach
Citera
2024-10-16, 15:28
Medlem
rogerks avatar
Fick idag via fixarkompis reda Runars skulder.

I januari i år hade han skulder på 6,5 miljoner via Kronofogden.
Citera
2024-10-16, 17:15
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
Fick idag via fixarkompis reda Runars skulder.

I januari i år hade han skulder på 6,5 miljoner via Kronofogden.
årsräntan till kronofogden är på 28% så då har han med råge passerat sju millar… jag hade rätt! 😉.
Jag på passade på att stalka Runes Insta. Han har varit på romantisk promenad med sin påhittade flickvän. Hon är både klok och ödmjuk, enligt honom. Och så låtsas han att han varit på gym. Han är bra ensam nu…
Citera
2024-10-18, 13:18
Avstängd
Magictrixs avatar
Det verkar som Rune faktiskt tränar den här veckan. Men ensam. Gymmet är tomt i övrigt. Det verkar inte vara Anders gym heller. Kan han ha fått i uppdrag att hålla koll på ett gym under en renovering eller liknande? Nåväl, en veckas träning är väl bättre än ingen alls?
Citera
2024-10-18, 13:35
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
årsräntan till kronofogden är på 28% så då har han med råge passerat sju millar… jag hade rätt! 😉.
Jag på passade på att stalka Runes Insta. Han har varit på romantisk promenad med sin påhittade flickvän. Hon är både klok och ödmjuk, enligt honom. Och så låtsas han att han varit på gym. Han är bra ensam nu…
Har han 6.5 i skuld hos kronfallets så är det okt ränta, och hur känns det att sniffa Runar i röven dygnet runt så du får veta då han sket sist
Du är rabiat pöjk
Citera
2024-10-18, 14:14
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
28% i ränta
Hans skuld på 7 miljoner växer alltså med:

1.960.000 / år
163.333 / månad
5.369 / dag
223 / timme

Även om han aldrig kommer kunna betala av ett öre på den skulden, känns det ändå bra att veta att den stadigt ökar.

Skadorna han åsamkat människor i sin närhet kan inte mätas i pengar.
Han har däremot kostat religiösa samfund enorma belopp, genom att bidra till en ökad misstänksamhet mot dessa.
Senast redigerad av osnuten 2024-10-18 kl. 15:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in