2024-10-10, 17:16
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Man har ju inte lärt sig namnen än o en annan benämnde honom försvarsmakten. Men asiaten/mest solbrända/han som verkade arbeta inom försvarsmakten/22-åringen/han i en typ blå jeansskjorta. Vet du vem som menas då?
Ja, han ska tydligen kalla sig för Lewcas enligt tråden
2024-10-10, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Ja, han ska tydligen kalla sig för Lewcas enligt tråden

Lukas kanske?
2024-10-10, 19:40
Medlem
afraidofmatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TropsIt
Alma har väldigt runda skinkor.

Kehe. Bejaka dom skinkorna!
2024-10-10, 19:44
Medlem
Citat:
Man har ju inte lärt sig namnen än o en annan benämnde honom försvarsmakten. Men asiaten/mest solbrända/han som verkade arbeta inom försvarsmakten/22-åringen/han i en typ blå jeansskjorta. Vet du vem som menas då?
Lukas heter han
2024-10-10, 22:00
Medlem
intedinkilles avatar
Isak och hans tjejer ser ut så jag tänker deltagare i ”Bachelor” skulle se ut om man beställde dom från Temu.
2024-10-10, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intedinkille
Isak och hans tjejer ser ut så jag tänker deltagare i ”Bachelor” skulle se ut om man beställde dom från Temu.
Epaskit?
2024-10-10, 23:10
Medlem
Citat:
Det reflekterade jag oxå över. Varken han el den ena tjejen gillade att vara hemma 😀 Byta yrke kanske?
Han sa att han har svårt att ha djur för han nästan aldrig är hemma! Va han inte bonde eller ?
2024-10-11, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Han sa att han har svårt att ha djur för han nästan aldrig är hemma! Va han inte bonde eller ?

Ja man undrar ju🙂
2024-10-11, 09:45
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan

Det är ju stor skillnad på att ha nötkreatur och att ha exempelvis en hund.
2024-10-11, 11:05
Medlem
Bandida.locas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intedinkille

Hans tjejer är ju jättesnygga?
2024-10-11, 11:07
Medlem
Bandida.locas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Det är ju stor skillnad på att ha nötkreatur och att ha exempelvis en hund.

Har han en sån mjökningsrobot så att han kan dra på surfresa?
Jag tror ändå det är hans farsa som gör 95% av gårdsjobbet.

Man undrar ju hur många bönder som söker in? Alma och Anders är mer äkta tycker jag!
2024-10-11, 13:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kanastra
Om dom sökande som får komma till dejtingfasen är dom BÄSTA som bönderna valt ut, undrar då hur resten av brevskrivarna ser ut

Cowboybondens gäng är det enda gänget som intresserar mig ännu. Jag gillar att se människor det skaver mellan och jag såg ju direkt att i hans gäng fanns det qvinnor som inte drar sig för att orsaka gnissel. Särskilt den blonda blåögda femme fatalen som är en sort som män kan älska, men som andra kvinnor avskyr (eftersom dom känner av att hon attraherar andra/deras män).
Jag tror inte hon är en orosmakerska, men att andra sura kvinnor kan gå igång på henne.

Vem är det du menar? Hon med kort lockig page eller cowboyhatten? De var ju blonda nästan allihop.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in