2024-10-09, 23:59
Medlem
Crapmagics avatar
Cool första post
Citat:
Ursprungligen postat av TropsIt
Alma har väldigt runda skinkor.
Har du nått bildbevis? för ditt påstående
2024-10-10, 00:10
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Ser ut som prinsessan Sofia.
Tänkte också på det. Väldigt lik.
2024-10-10, 00:17
Medlem
Pinade mig igenom avsnitten (Southern Comfort hjälpte till) för att kunna glädjas ohämmat åt kommentarerna i tråden.

Anders, (som ordekvilibristen Crapmagic kallade Arthur) är riktigt mysig. Dessvärre tror jag han är jävligt kritisk under sin jovialiska yta, och vet exakt vad han vill ha. Gärna lite kul under tiden.

Alma borde ta försvarsmakten eller brandmannen. Inget går upp mot killar med lite tag i, och gärna fin fysik.
Fysiken hos den som vurpade på filten var onekligen lite speciell: ett litet huvud på en ganska lång och muskulös hals. (Ingår i något ännu outforskat syndrom?)
Tjejerna överlag var så dekolleterade att killarna fick anstränga sig för att inte prata med brösten.
2024-10-10, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Isak har 600 kor, men är nästan aldrig hemma, säger han. Riktig bonde?

Det reflekterade jag oxå över. Varken han el den ena tjejen gillade att vara hemma 😀 Byta yrke kanske?
2024-10-10, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
Pinade mig igenom avsnitten (Southern Comfort hjälpte till) för att kunna glädjas ohämmat åt kommentarerna i tråden.

Anders, (som ordekvilibristen Crapmagic kallade Arthur) är riktigt mysig. Dessvärre tror jag han är jävligt kritisk under sin jovialiska yta, och vet exakt vad han vill ha. Gärna lite kul under tiden.

Alma borde ta försvarsmakten eller brandmannen. Inget går upp mot killar med lite tag i, och gärna fin fysik.
Fysiken hos den som vurpade på filten var onekligen lite speciell: ett litet huvud på en ganska lång och muskulös hals. (Ingår i något ännu outforskat syndrom?)
Tjejerna överlag var så dekolleterade att killarna fick anstränga sig för att inte prata med brösten.
Försvarsmakten är ju klart charmigast
2024-10-10, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Halv-Asiatgossen sysslar med psykisk krigsföring mot dom andra killarna, han väljer att köra en offentlig fråga som han glömde ställa på speeddate, poängen är att visa dom andra killarna att hon & jag delar ett unikt intresse som ni andra inte har, han väljer att ställa en fråga om barnlitteratur

Jag trodde verkligen att han skulle fråga något mindre psykande, vilken är din favoritfärg?
men hade hon svarat röd då, så hade ju Peter Wahlbeck kopian i röd skoggshuggarskjorta
fått cred

Sedan ska han låna henne också först av alla, han överkompenserar för sin sydostasiathet

Barnlitteratur är det väl inte enbart.. Intr fråga tycker jag även om jag själv tvingats svara
- Vem är Harry Potter?
2024-10-10, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrs.Mermaid
Haha jaa det är honom han är så lik!!

Isak?? Han är ju MYCKET snyggare!
2024-10-10, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Du har så rätt. Anders är en genuin man och dessutom finns där också en genuin tös,
Emma från Pite, borde vara den enda rätta.
Vi får se om han förstår sitt eget o gårdens bästa..

Tror oxå på Emma!
2024-10-10, 11:14
Medlem
Kanastras avatar
Om dom sökande som får komma till dejtingfasen är dom BÄSTA som bönderna valt ut, undrar då hur resten av brevskrivarna ser ut

Cowboybondens gäng är det enda gänget som intresserar mig ännu. Jag gillar att se människor det skaver mellan och jag såg ju direkt att i hans gäng fanns det qvinnor som inte drar sig för att orsaka gnissel. Särskilt den blonda blåögda femme fatalen som är en sort som män kan älska, men som andra kvinnor avskyr (eftersom dom känner av att hon attraherar andra/deras män).
Jag tror inte hon är en orosmakerska, men att andra sura kvinnor kan gå igång på henne.

Tjoflöjt-bonden får vara försiktig, inte spela FÖR mycket pajas och skojare även om jag kan förstå att det rusar heta tanker på kommande intimitet genom kroppen hans.
Det har jag sett förr att en för glad bonde sen när han sitter ensam med tjejerna och pratar så vill tjejerna se mer av HONOM, och han framstår då som väldig olik sig - dels den lugna bonden som blir lite ledsen när tjejen utrycker sin besvikelse över att hon inte få se honom, och dels den tjoande glada bonden han framstår som när han håller låda inför gruppen av tjejer.
Det är också en riktig klassiker i kärlek, att vilja ändra på nån. 'Var sån, men inte SÅN..'

Tjoflöjtbonden ser för övrigt ut som den gamla fotbollsspelaren 'Granen'.
Senast redigerad av Kanastra 2024-10-10 kl. 11:18.
2024-10-10, 11:38
Medlem
Crapmagics avatar
Det råder ingen tvekan om att Isak gick bakvägen in, och valde favoriter från 6-1 med tanke på att grön med maskulinast ögon valdes sist vilket var först, och Sarah 28 som var rugguggligast som hade riktiga sura citroner hängandes i öronen (istället för Ernst Gunters bananer i öronen) valdes först, hela Linda Isakssons trångsyntha lag & ordningsföljd faller

Viktig notering
Senast redigerad av Crapmagic 2024-10-10 kl. 12:03.
2024-10-10, 12:09
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Försvarsmakten är ju klart charmigast
Det är en pollygam organisation, inte en enskilt man vill jag förtydliga om du refererade till någon militär? i årets upplaga av BSF kan jag inte svara på

Citat:
Ursprungligen postat av Kanastra
Om dom sökande som får komma till dejtingfasen är dom BÄSTA som bönderna valt ut, undrar då hur resten av brevskrivarna ser ut

Cowboybondens gäng är det enda gänget som intresserar mig ännu. Jag gillar att se människor det skaver mellan och jag såg ju direkt att i hans gäng fanns det qvinnor som inte drar sig för att orsaka gnissel. Särskilt den blonda blåögda femme fatalen som är en sort som män kan älska, men som andra kvinnor avskyr (eftersom dom känner av att hon attraherar andra/deras män).
Jag tror inte hon är en orosmakerska, men att andra sura kvinnor kan gå igång på henne.
Och alltid är det korronsionsangripna kärringar som står för denna goda stämning i BSF i en sista revansch på livet som om kärleken hängde på det, medans dom yngre tjejerna är konformister & har all tid i världen att skaffa barn sedan även om det skiter sig här men vi önskar mera bråk! hos Isaks tjejer
Senast redigerad av Crapmagic 2024-10-10 kl. 12:43.
2024-10-10, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Det är en pollygam organisation, inte en enskilt man vill jag förtydliga om du refererade till någon militär? i årets upplaga av BSF kan jag inte svara på

Och alltid är det korronsionsangripna kärringar som står för denna goda stämning i BSF i en sista revansch på livet som om kärleken hängde på det, medans dom yngre tjejerna är konformister & har all tid i världen att skaffa barn sedan även om det skiter sig här men vi önskar mera bråk! hos Isaks tjejer

Man har ju inte lärt sig namnen än o en annan benämnde honom försvarsmakten. Men asiaten/mest solbrända/han som verkade arbeta inom försvarsmakten/22-åringen/han i en typ blå jeansskjorta. Vet du vem som menas då?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in