Om dom sökande som får komma till dejtingfasen är dom BÄSTA som bönderna valt ut, undrar då hur resten av brevskrivarna ser ut
Cowboybondens gäng är det enda gänget som intresserar mig ännu. Jag gillar att se människor det skaver mellan och jag såg ju direkt att i hans gäng fanns det qvinnor som inte drar sig för att orsaka gnissel. Särskilt den blonda blåögda femme fatalen som är en sort som män kan älska, men som andra kvinnor avskyr (eftersom dom känner av att hon attraherar andra/deras män).
Jag tror inte hon är en orosmakerska, men att andra sura kvinnor kan gå igång på henne.
Tjoflöjt-bonden får vara försiktig, inte spela FÖR mycket pajas och skojare även om jag kan förstå att det rusar heta tanker på kommande intimitet genom kroppen hans.
Det har jag sett förr att en för glad bonde sen när han sitter ensam med tjejerna och pratar så vill tjejerna se mer av HONOM, och han framstår då som väldig olik sig - dels den lugna bonden som blir lite ledsen när tjejen utrycker sin besvikelse över att hon inte få se
honom, och dels den tjoande glada bonden han framstår som när han håller låda inför gruppen av tjejer.
Det är också en riktig klassiker i kärlek, att vilja ändra på nån. '
Var sån, men inte SÅN..'
Tjoflöjtbonden ser för övrigt ut som den gamla fotbollsspelaren '
Granen'.