2024-10-09, 20:55
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Ja lite lik, men Ebba ser också ut nån slags Zara Zetterqvist hybrid, det här är snillen spekulerar, killar som jämför kvinnors utseenden, bättre kan det inte bli

Lite skev i nyllet tycker jag.
2024-10-09, 20:59
Medlem
Citat:
Fast dom har ju ett kroppsligt problem istället så jag bögar hellre en kvinna

Jag gillar att dom håller på sådär och fjantar med håret, det jag stör mig på är att jag själv
är för maskulin för att kunna göra nått motsvarande, dvs att vara så uppenbart avslöjande & känslostyrd, alltså måste jag ju hata på kvinnan istället som kommer undan med det där
Du behöver den maskulina läderbögen, tvålluktande schlagerkillar går fetbort. Dina killar ska lukta bajs och svett. Lycka till i dejtandet😀
2024-10-09, 21:01
Medlem
picapicans avatar
Isak har 600 kor, men är nästan aldrig hemma, säger han. Riktig bonde?
2024-10-09, 21:09
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Lite skev i nyllet tycker jag.
Lite skev i kroppen tycker jag

Citat:
Ursprungligen postat av Longhalmen
Du behöver den maskulina läderbögen, tvålluktande schlagerkillar går fetbort. Dina killar ska lukta bajs och svett. Lycka till i dejtandet😀
Hahaha tackar, synd att din smajley var bruten dock, eller en såndär maskuln tjej, vad kallas dom ladyboy!...nej! det heter tomboy!
2024-10-09, 21:20
Medlem
Crapmagics avatar
Halv-Asiatgossen sysslar med psykisk krigsföring mot dom andra killarna, han väljer att köra en offentlig fråga som han glömde ställa på speeddate, poängen är att visa dom andra killarna att hon & jag delar ett unikt intresse som ni andra inte har, han väljer att ställa en fråga om barnlitteratur

Jag trodde verkligen att han skulle fråga något mindre psykande, vilken är din favoritfärg?
men hade hon svarat röd då, så hade ju Peter Wahlbeck kopian i röd skoggshuggarskjorta
fått cred

Sedan ska han låna henne också först av alla, han överkompenserar för sin sydostasiathet
Senast redigerad av Crapmagic 2024-10-09 kl. 21:28.
2024-10-09, 21:32
Medlem
Citat:
Lite skev i kroppen tycker jag

Hahaha tackar, synd att din smajley var bruten dock, eller en såndär maskuln tjej, vad kallas dom ladyboy!...nej! det heter tomboy!
Smajley är inte min grej, har datadyslexi, men jag är bra på relationer, det är bara roligt att hjälpa till😀
2024-10-09, 21:33
Avslutad
Citat:
Peter Settman junior hittar nya jättefina ögon varje gång det kommer in
en kvinna genom dörren, se helheten för fan

Haha jaa det är honom han är så lik!!
2024-10-09, 21:40
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrs.Mermaid
Haha jaa det är honom han är så lik!!
Jo, framförallt på den här bilden https://imgbox.com/nHqpwLIN
Senast redigerad av Crapmagic 2024-10-09 kl. 21:51.
2024-10-09, 21:45
Medlem
Alvids avatar
Citat:
Jo, framförallt på den här bilden https://imgbox.com/nHqpwLIN
Snygga Ronny & Ragge-polisonger
2024-10-09, 21:54
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alvid
Snygga Ronny & Ragge-polisonger
Ronny bjuder på pommac & skaldjur och skit som gör pöken skitkåta i ostronet, måtte det komma in en Ragge karaktär i programmet snart och sno fördelaktigheten Anna (hon i grönt) ifrån honom

Anders är väldit offensiv mot sin snyggaste brud, ganska generöst
oktoberfest dekolletage, nån slags östtysk variant som var mindre vågad
Senast redigerad av Crapmagic 2024-10-09 kl. 22:00.
2024-10-09, 22:01
Medlem
Styrkelyftares avatar
Citat:
Halv-Asiatgossen sysslar med psykisk krigsföring mot dom andra killarna, han väljer att köra en offentlig fråga som han glömde ställa på speeddate, poängen är att visa dom andra killarna att hon & jag delar ett unikt intresse som ni andra inte har, han väljer att ställa en fråga om barnlitteratur

Jag trodde verkligen att han skulle fråga något mindre psykande, vilken är din favoritfärg?
men hade hon svarat röd då, så hade ju Peter Wahlbeck kopian i röd skoggshuggarskjorta
fått cred

Sedan ska han låna henne också först av alla, han överkompenserar för sin sydostasiathet

Lukas är utan tvekan den mest charmiga och karismatiska personen i gänget. En naturlig ledare. Något vi alla vet vid det här laget är att tjejer oftast tycker om killar som vågar ta för sig.

Jag tror att vi kommer få se Lukas och Anton i final. Anton är rätt feminin och mesig av sig, däremot tror jag att hans utseende väger upp en del.
Senast redigerad av Styrkelyftare 2024-10-09 kl. 22:05.
2024-10-09, 22:14
Medlem
canterburys avatar
Citat:
Ronny bjuder på pommac & skaldjur och skit som gör pöken skitkåta i ostronet, måtte det komma in en Ragge karaktär i programmet snart och sno fördelaktigheten Anna (hon i grönt) ifrån honom

Anders är väldit offensiv mot sin snyggaste brud, ganska generöst
oktoberfest dekolletage, nån slags östtysk variant som var mindre vågad

Nja snarare ett gemensamt barn avlat av Peter och gunde svan...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in