2024-10-10, 21:01
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Vilka nya uppgifter skulle det vara -- det är ju samma skit som tuggas om igen.

Anjo tjänar deg. Inget annat.

Chrippa är sjukt mobbad.
Citera
2024-10-10, 21:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Såklart du tycker det.
Ja men cluee är väl en nyhetskanal, nyheter om kvinnomisshandlare brukar man ju gå ut med, han säger ju också att han kan göra det för han hatar kvinnoboxare.
Varför ska man mörka en misshandel?

Cluee kan inte gå ut med något som helst. Chrippa är inte dömd, och därmed skulle det kunna bli förtal om han som nyhetskanal går ut med det. Hur skulle det förresten se ut för Jocke, som förnekade att det skulle ha hänt, och dessutom hade djävligt bråttom med att sparka igång drängen Anjo som snabbt slängde ut en hand full förtalsvideor om Linnea. Allt medan Chrippa satt i häkte och Linnea var okontaktbar. Släpp det. Alla har gått vidare, det är bara Jocke som biter sig fast, och tuggar i samma spår.

"Kan inte jag få henne skall ingen annan ha henne heller"
Citera
2024-10-11, 06:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Olivia försörjer sig inte på jobbet som projektledare. Får mindre pengar än en bidragsparasit. Hon måste gå på bidrag eller få in pengar på andra sätt.

Dicaprios och Chrippas fontaneller är mer attraktiva på köttmarknaden än brorsans tomma bankkonton.

Jocke försökte tävla om en tjej men förlorade

Skiter väll i Olivia, vem är hon ens?
Linnea deklarerar fortfarande 0. Tvivlar på att Olivia gör samma.

Förvånar mig inte att chrippa fortfarande har en fontanell, han är ganska outvecklad och lagom efterbliven
Citera
2024-10-11, 06:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Cluee kan inte gå ut med något som helst. Chrippa är inte dömd, och därmed skulle det kunna bli förtal om han som nyhetskanal går ut med det. Hur skulle det förresten se ut för Jocke, som förnekade att det skulle ha hänt, och dessutom hade djävligt bråttom med att sparka igång drängen Anjo som snabbt slängde ut en hand full förtalsvideor om Linnea. Allt medan Chrippa satt i häkte och Linnea var okontaktbar. Släpp det. Alla har gått vidare, det är bara Jocke som biter sig fast, och tuggar i samma spår.

Du ska inte säga till mig vad jag ska släppa och inte.
Du tycker alltså att man ska mörka misshandel av tjejer? anser du samma sak om våldtäkt och pedofiler?

Bra gjort av Jocke, sanningen kommer alltid fram.
Citera
2024-10-11, 06:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Jocke matar dramat igen. Säger du det?

Han är inblandad i många förtal den där böi.

Det går ju iaf inte att misstolka det cluee har skrivit.
Så antingen blev Linnea så misshandlad eller så ljög alla 3 för Jocke vilket är jäkligt vidrigt.
Vad tror du?
Citera
2024-10-11, 06:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mazzot420
Skiter väll i Olivia, vem är hon ens?
Linnea deklarerar fortfarande 0. Tvivlar på att Olivia gör samma.

Förvånar mig inte att chrippa fortfarande har en fontanell, han är ganska outvecklad och lagom efterbliven

Olivia jobbar för Jocke och Jonna AB hon sköter om lundellhuset.

Kräftan kommer inte åt Jocke eller dom andra så han måste ge sig på alla i deras närhet, säger mer om honom än alla andra.
Även Jonnas mamma och Rasmus som filmar försöker han dra in.
Det blir bara så pinsamt!
Citera
2024-10-11, 07:24
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Olivia jobbar för Jocke och Jonna AB hon sköter om lundellhuset.

Kräftan kommer inte åt Jocke eller dom andra så han måste ge sig på alla i deras närhet, säger mer om honom än alla andra.
Även Jonnas mamma och Rasmus som filmar försöker han dra in.
Det blir bara så pinsamt!

När har Chrippa gett sig på Olivia?
Citera
2024-10-11, 07:24
Medlem
Chrippa är väldigt mån om. påpeka att han hyr en svit.
Men aldrig större än 50 kvadrat vilket Anjo visade i sin senaste video 😀

De är ju nästan standard run ju. .....
Citera
2024-10-11, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
När har Chrippa gett sig på Olivia?

I en av de senaste videos, möjligt den som han var tvungen att ta bort. 😂
Citera
2024-10-11, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Det förklarar varför en del lägger ner så mycket tid på att flytta fokus och diktera vad som får ifrågasättas gällande vissa delar av den här cirkusen.

Vem ljuger när det kommer till den misshandel som Cluee tydligt påstår har inträffat? Är det Cluee, Kräftan eller L?

Det ända vi vill ha svar på men just den frågan verkar vara svår att svara på det ska bara flyttas fokus och ändras på det man faktiskt skriver.
Citera
2024-10-11, 08:12
Avslutad
Citat:
Du ska inte säga till mig vad jag ska släppa och inte.
Du tycker alltså att man ska mörka misshandel av tjejer? anser du samma sak om våldtäkt och pedofiler?

Bra gjort av Jocke, sanningen kommer alltid fram.

Jocke har sin egen garderob att städa ur innan han tar på sig en domarrock för att döma Chrippa. Hur fan kan hans handlingar hjälpa genom att göra något offentligt? Sköt det privat som vuxna människor. Och vad är hans tanke med att blanda in Cluee i allt? Det vet vi alla, Cluee gör inte som Jockiboi vill längre,även han har klippt av kopplet.
Citera
2024-10-11, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie

Om alla skulle tänka som du hade vi inte behövt fängelser eftersom en fällande dom är baserat på förarbete. Det är ingen nyhet för dig väl?

Du bestämmer inte heller vem som får skriva vad. Det regleras utanför din åsikt.

Alla har inte alls gått vidare. Framför allt inte den som troligen har misshandlat Linnéa. Men det struntar väl du i. Lite stryk får man väl tåla samt spott och ve för det är ju bara en kvinna.
Skydda på Chrippa du. Då vet vi vad du är för en person och var dina värderingar ligger. Usch.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in