2024-10-10, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Och vad skall Jocke eller någon annan kunna göra åt det? Det ligger väl på Linnea själv att avgöra vad som skall hända. Varför har Jockiboi lämnat över detta till Anjo, det angår väl ingen allra minst dom, och är definitivt inget man gör content på. Tycker det säger mer om Jocke och Anjo än om Cluee

”Exempelvis är en person i vissa fall skyldig att anmäla grova brott, såsom mord eller misshandel. För detta förutsätter dock att brottet ska vara under pågående karaktär, innebärande att det inte rör sig om ett brott bakåt i tiden.”

Om Cluee har bevittnat när hon blir misshandlad så är han skyldig att anmäla det. Inte skriva till Jocke.
Ändå lyckas du vända det till att Jocke & Anjo har gjort fel. Fantastiskt 👏🏻

Och ja du har rätt i det du skrev i början. Vad ska Jocke eller någon annan göra åt det? Det tycker jag att du kan fråga Cluee
Citera
2024-10-10, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M-W12
”Exempelvis är en person i vissa fall skyldig att anmäla grova brott, såsom mord eller misshandel. För detta förutsätter dock att brottet ska vara under pågående karaktär, innebärande att det inte rör sig om ett brott bakåt i tiden.”

Om Cluee har bevittnat när hon blir misshandlad så är han skyldig att anmäla det. Inte skriva till Jocke.

Och ja du har rätt i det du skrev i början. Vad ska Jocke eller någon annan göra åt det? Det tycker jag att du kan fråga Cluee

Med tanke på vad Cluee har skrivit i detta bakom de berömda kulisserna borde han agerat med en gång. Jäklar vad han gick på Chrippa kring detta.
Tyvärr ville han ha hållhakar istället för att stå upp för Linnéa.
Citera
2024-10-10, 19:06
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Med tanke på vad Cluee har skrivit i detta bakom de berömda kulisserna borde han agerat med en gång. Jäklar vad han gick på Chrippa kring detta.
Tyvärr ville han ha hållhakar istället för att stå upp för Linnéa.
Hur menar du att cluee ska stå upp för Linnea?
Om Linnea förnekar att chrippa slagit henne så finns det inget cluee kan göra.
Om Linnea dock väljer att anmäla och cluee faktiskt sett något så kan han vittna om det.
Citera
2024-10-10, 19:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av M-W12

Tror faktiskt inte att just denna händelse faller under "skyldighet att anmäla brott" Vad var det Jocke svarade Cluee om denna händelse förresten?
Släpp det här nu. Jocke har återigen visat att han inte har några problem med att dela med sig av sms-konversationer för att trycka till sin bror. Jocke är ett vider och har så alltid varit
Citera
2024-10-10, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Hur menar du att cluee ska stå upp för Linnea?
Om Linnea förnekar att chrippa slagit henne så finns det inget cluee kan göra.
Om Linnea dock väljer att anmäla och cluee faktiskt sett något så kan han vittna om det.

Du kan omöjligt missat att det handlar om sånt som inte varit på nätet innan.
Ny information har tillkommit.
Citera
2024-10-10, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Och vad skall Jocke eller någon annan kunna göra åt det? Det ligger väl på Linnea själv att avgöra vad som skall hända. Varför har Jockiboi lämnat över detta till Anjo, det angår väl ingen allra minst dom, och är definitivt inget man gör content på. Tycker det säger mer om Jocke och Anjo än om Cluee

Såklart du tycker det.
Ja men cluee är väl en nyhetskanal, nyheter om kvinnomisshandlare brukar man ju gå ut med, han säger ju också att han kan göra det för han hatar kvinnoboxare.
Varför ska man mörka en misshandel?
Citera
2024-10-10, 19:17
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Det har jag faktiskt missat
Alla gör bara click bait utan att komma med något, så jag har tröttnat på att kolla på deras click bait skit

Vart kan jag se den nya informationen?
Citera
2024-10-10, 19:37
Medlem
Han har ju ett grovt mindrevärdeskomplex gentemot Jocke .

Så sanslöst mycket sämre på alla sätt.
Citera
2024-10-10, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Det har jag faktiskt missat
Alla gör bara click bait utan att komma med något, så jag har tröttnat på att kolla på deras click bait skit

Vart kan jag se den nya informationen?

Anjo släpper den i kväll öppet för alla att se.
Citera
2024-10-10, 20:55
Medlem
Citat:
Inte sant. Dålig munhygien/hälsa kan få ett hjärta att stanna.
Du tycker inte att flickan förtjänar en bra hälsa och ett långt liv?
Det är en sanning med modifikation hjärtat.

Rad två är bisarr men visar hur din sjuka hjärna fungerar.
Citat:
Ursprungligen postat av tussilago1
Precis hände en vän till mig. Så tandhälsa är viktig.
vad fick hjärtat att stanna?
Citera
2024-10-10, 20:58
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Vilka nya uppgifter skulle det vara -- det är ju samma skit som tuggas om igen.
Citera
2024-10-10, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Han har sett Linnea blåslagen, spottad på och hon kallade för fula ord.
Han skickar en massa meddelanden om detta till Jocke och allt finns och har visats upp av Anjo.
Jocke matar dramat igen. Säger du det?

Han är inblandad i många förtal den där böi.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in