2024-10-09, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plethone
Du har som vanligt inte ett uns koll på vad du svamlar om. Eller ljuger du medvetet kanske? Det är 50+ år gammal teknologi och flertalet människor som jobbat/jobbar åt DoD/CIA/Darpa osv har erkänt att det existerar samt att det har använts på ovetandes människor.

Och du missar min poäng. Det spelar ingen roll om du tror att det är en gammal och känd teknologi. Ditt problem är att V2K inte är allmän kunskap och att ingen läkare, polis, åklagare, ingenjör eller journalist tror på skiten.

Citat:
...För någon som faktiskt är intresserad av att veta hur V2K och liknande "sci-fi teknologi" som används på ovetandes civila fungerar så rekommenderar jag Sabrina Wallaces kanaler på rumble och odysee som heter "Psinergy". Hon har många bra videos och använder ofta officiella patent och dokument.

Jag skulle hellre se lite vetenskapliga artiklar om ämnet i stället för en tokig konspirationstomte som påstår "6G using people as antennas using nanotechnology".

Någonstans långt därinne borde du ändå förstå att vanliga människor inte tror på sådant där trams. Speciellt inte med tanke på att hon publicerar sig på Rumble där vilket idiot får skriva vilken smörja som helst.

Citat:
...Sabrina Wallaces....

Är du ens seriös? Nedan är ett klipp med din guru och det är ju ren lyteskomik att titta på.
https://www.youtube.com/watch?v=fjMjOl8yN7E
Senast redigerad av WilleGarvin 2024-10-09 kl. 15:13.
Citera
2024-10-09, 17:23
Medlem
Citat:
Tror du på V2K eller inte?

Japp, Plåtrambo kallar dem mig. Vistas aldrig ute utan minst 7 kilo folie.

Som jag sa så flyttade jag till detta stället nyligen och jag har haft er GS-myggor runt mig i flera år. Ni är dock för mig mindre irriterande än vanliga myggor så att jag skulle fly ifrån er hit stämmer dåligt.

Tveksam till att silverfolie hjälper mot mygg.
Citera
2024-10-09, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Och du missar min poäng. Det spelar ingen roll om du tror att det är en gammal och känd teknologi. Ditt problem är att V2K inte är allmän kunskap och att ingen läkare, polis, åklagare, ingenjör eller journalist tror på skiten.
Du sa att V2K inte existerar utanför "foliekretsar" och du har fel som jag visade.
Citera
2024-10-09, 19:23
Medlem
Citat:
Det finns hundratals andra länkar jag hade kunnat skicka. För någon som faktiskt är intresserad av att veta hur V2K och liknande "sci-fi teknologi" som används på ovetandes civila fungerar så rekommenderar jag Sabrina Wallaces kanaler på rumble och odysee som heter "Psinergy". Hon har många bra videos och använder ofta officiella patent och dokument.

Ungefär hundra pers i hela landet som förstår dig och ditt V2K. Hälften är väl autister och resten har väl downs.

Dina teser har dock inget med gang stalking att göra eftersom det måste vara fysiska personer som öppet eller dolt talar så att måltavlan kan identifiera sig i detta.
Till dessa hör även elektronisk övervakning som kamera, avlyssning eller tekniska hjälpmedel som telefoni och dator.
Även till detta måste ledtrådar ha getts när de talar tex vad man gjort i badrummet, batteriprocenten på mobilen vid det ögonlicket, vilka sidor man besökt vem man ringt mm

I slutändan sitter du ändå och söker självbekräftelse från en hadfull idioter samtidigt som du försöker skydda dig genom att måla upp din tillvaro. Med tiden faller du ur värdeökningar på fastighetsmarknaden, intäkter, familjebildning och i slutänden kommer du inte ens ha bostadspoäng att kunna hyra något och så kommer du få brev från skatteverket att de tvångsavregistrerat dig från din adress och sverige och sen ryker dina bidrag.
Senast redigerad av Signalspaning 2024-10-09 kl. 19:33.
Citera
2024-10-10, 13:42
Medlem
Dom försöker döda mig det här är helt sjukt. Trodde jag bara va sjuk från början sen började det stråla från fönstret. Hamna på ett jävla boende och nu försöker personalen döda mig. Grannarna strålar skit på mig. Helikoptrar kommer 2-3 gånger om dagen ibland 2-3 stycken samtidigt och attackerar från olika håll. Min familj är inblandade också.

Det är Rotary International dom försökte få med mig när jag va liten men vägrade och då gjorde dom nån spell så jag glömde men nu minns jag allt. Dom är frimurare. Och nu vill dom döda mig för att jag vet om allt det här eller för nånting annat är osäker

Helt jävla sjukt dom kan styra mig till punkt o pricka och det kommer pip och signaler från varenda håll. Och dom förgiftar min mat varenda dag blir det värre. Byggarbetare utanför som gör skit.

Jag är inte psykiskt sjuk och har inte varit det nån gång i hela mitt liv har aldrig haft med psyk att göra. LARO är med på skiten också samt psykvården då dom lyckades få mig dit en gång. Helt sinnessjuka. Wallenberg familjen har med skiten också att göra vi träffade dom när jag var liten minns jag.

Dom har opererat in skit i mina öron och mina axlar och i mina knän.

Jag är tre sekunder från döden, dom försöker döda mig dygnet runt kan knappt röra mig längre är för sjuk för att fly. Dom har målat nåt skit på golvet också som gör att man inte kan andas i lägenheten.
Citera
2024-10-10, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PVitamin
Dom försöker döda mig det här är helt sjukt. Trodde jag bara va sjuk från början sen började det stråla från fönstret. Hamna på ett jävla boende och nu försöker personalen döda mig. Grannarna strålar skit på mig. Helikoptrar kommer 2-3 gånger om dagen ibland 2-3 stycken samtidigt och attackerar från olika håll. Min familj är inblandade också.

Det är Rotary International dom försökte få med mig när jag va liten men vägrade och då gjorde dom nån spell så jag glömde men nu minns jag allt. Dom är frimurare. Och nu vill dom döda mig för att jag vet om allt det här eller för nånting annat är osäker

Helt jävla sjukt dom kan styra mig till punkt o pricka och det kommer pip och signaler från varenda håll. Och dom förgiftar min mat varenda dag blir det värre. Byggarbetare utanför som gör skit.

Jag är inte psykiskt sjuk och har inte varit det nån gång i hela mitt liv har aldrig haft med psyk att göra. LARO är med på skiten också samt psykvården då dom lyckades få mig dit en gång. Helt sinnessjuka. Wallenberg familjen har med skiten också att göra vi träffade dom när jag var liten minns jag.

Dom har opererat in skit i mina öron och mina axlar och i mina knän.

Jag är tre sekunder från döden, dom försöker döda mig dygnet runt kan knappt röra mig längre är för sjuk för att fly. Dom har målat nåt skit på golvet också som gör att man inte kan andas i lägenheten.

Lider med dig.

Men tro det eller ej - du är inte utsatt för Gang Stalking. Det är inga helikoptrar som jagar dig, det är inte någon som har opererat in skit i dina öron och det är ingen som vill döda dig.

Citat:
Ursprungligen postat av PVitamin
... Jag är inte psykiskt sjuk ...

Så säger 90% av alla som är psykotiska.

En psykotisk person saknar ofta sjukdomsinsikt, det vill säga att personen inte själv upplever sig som sjuk. Han eller hon kan inte förstå att upplevelserna är overkliga.

Du är inte rätt person för att diagnostisera dig. Överlåt det till någon utomstående - ta kontakt med vården så kan de hjälpa dig.
Senast redigerad av WilleGarvin 2024-10-10 kl. 14:14.
Citera
2024-10-10, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Lider med dig.

Men tro det eller ej - du är inte utsatt för Gang Stalking. Det är inga helikoptrar som jagar dig, det är inte någon som har opererat in skit i dina öron och det är ingen som vill döda dig.

Så säger 90% av alla som är psykotiska.

En psykotisk person saknar ofta sjukdomsinsikt, det vill säga att personen inte själv upplever sig som sjuk. Han eller hon kan inte förstå att upplevelserna är overkliga.

Du är inte rätt person för att diagnostisera dig. Överlåt det till någon utomstående - ta kontakt med vården så kan de hjälpa dig.

Men tyst med dig om du inte ska tillföra ämnet med nånting vettigt.
Citera
2024-10-10, 19:25
Medlem
Citat:
Du har som vanligt inte ett uns koll på vad du svamlar om. Eller ljuger du medvetet kanske? Det är 50+ år gammal teknologi och flertalet människor som jobbat/jobbar åt DoD/CIA/Darpa osv har erkänt att det existerar samt att det har använts på ovetandes människor.

Microwave auditory effect
https://en.wikipedia.org/wiki/Microwave_auditory_effect

Harvard Scientist Exposes CIA Mind Control Weapons Still Being Used Today | Len Ber & Robert Duncan
https://youtu.be/T501LHx0R_Q

Audio Spotlight - How a Audio Spotlight Works (V2K demonstrated in a classroom)
https://youtu.be/hmNzf9ztnAk

Microwave Voice-to-Skull Success, Announced 1974 (CIA Data)
https://t.me/STFNREPORT/28851

Synthetic Telepathy - The Hidden Truth
https://www.linkedin.com/pulse/synthetic-telepathy-hidden-truth-dr-t-x-montenegro-21llc

Synthetic Telepathy - 6G - Sabrina Wallace (6G using people as antennas using nanotechnology)
https://odysee.com/@Sickofitall:0/Synthetic-Telepathy---6G---Sabrina-Wallace:b

Det finns hundratals andra länkar jag hade kunnat skicka. För någon som faktiskt är intresserad av att veta hur V2K och liknande "sci-fi teknologi" som används på ovetandes civila fungerar så rekommenderar jag Sabrina Wallaces kanaler på rumble och odysee som heter "Psinergy". Hon har många bra videos och använder ofta officiella patent och dokument.

Tror inte att militären skulle ge ut sådan teknik åt någon random stalkare även fast den skulle existera🤔

Jag tror att V2K kan ha medicinska förklaringar som delirium påverkan av alkohol eller droger som man fått i sig frivilligt eller ofrivilligt. Eller att man utsatts för mycket stress under en längre tid på grund av att man ständigt blir stalkad och nedvärdera av gang stalkare så det finns många psykologiska eller medicinska förklaringar om man väljer att tro på den ateistiska icke andliga förklaringen.

Dock tror jag på att det finns en andlig spirituell förklaring på gang stalking på grund av att många gang stalkare verkar hålla på med någon form av ockultism eller satanism.

Så jag personligen tror att V2K kan vara resultat av diverse svartkonster.

Har dessutom märkt att många gang stalkare reagerar väldigt starkt på religiösa sånger eller något som har med kristendomen att göra.
Senast redigerad av Anders43J 2024-10-10 kl. 19:28.
Citera
2024-10-10, 19:27
Medlem
TjackOhejs avatar
Efter tre, fyra dygn på tjoet så tror jag fan att det förekommer.
Citera
2024-10-10, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Jag tror att V2K kan ha medicinska förklaringar som delirium

Har dessutom märkt att många gang stalkare reagerar väldigt starkt på religiösa sånger eller något som har med kristendomen att göra.

Har du testat banjo? Vi kan bilda duett. Jag kan sjunga medan du spelar instrumentet.
Citera
2024-10-11, 03:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Tror inte att militären skulle ge ut sådan teknik åt någon random stalkare även fast den skulle existera🤔

Jag tror att V2K kan ha medicinska förklaringar som delirium påverkan av alkohol eller droger som man fått i sig frivilligt eller ofrivilligt. Eller att man utsatts för mycket stress under en längre tid på grund av att man ständigt blir stalkad och nedvärdera av gang stalkare så det finns många psykologiska eller medicinska förklaringar om man väljer att tro på den ateistiska icke andliga förklaringen.

Dock tror jag på att det finns en andlig spirituell förklaring på gang stalking på grund av att många gang stalkare verkar hålla på med någon form av ockultism eller satanism.

Det är givetvis ingen 'random stalkare' som har sådan teknologi utan vissa handlers/operatörer, eller folk ifrån deras team/högre uppsatta inom samma organisationer.

Röster kan även uppkomma i samband med astralresare eller de astrala varelser som de ofta samarbetar med men detta tror jag är relativt jätteovanligt. Dock finns det en grupp i Sverige som sysslar med detta, och de är högst upp i samma organisation/nät av organisationer som bedriver gang stalking.

"Det finnes exempel på, att ännu lefvande
personer förmå göra sig synliga
på afstånd. En del avancerade ockultister
äga förmåga att efter behag
»kasta ut sin astralkropp». Härtill
kräfves ej blott särskild begåfning utan
äfven långvarig andlig gymnastik, enär
fullkomligt herravälde öfver kroppen
måste förvärfvas. D etta är ganska
lyckligt, ty förmågan att redan under
jordelifvet fritt förflytta sig på det astrala
planet innebär en stor fara för de m än niskor,
hvilkas moraliska utveckling ej
gått hand i hand med den andliga.
D enna förmåga skänker nämligen m akt
— stor makt —: och denna makt måste
brukas i det godas tjänst och ej i själfviska
syften, ty eljes uppstår frestelse
att öfva svartkonst."

- Mary Karadja, Det Sjätte Sinnets Uppodling, 1900
Senast redigerad av Plethone 2024-10-11 kl. 04:46.
Citera
2024-10-11, 05:30
Medlem
Citat:
Röster kan även uppkomma i samband med astralresare eller de astrala varelser som de ofta samarbetar med

Här är en av dem.

https://www.facebook.com/ulf.hugsen

Lite av hans prat för 15 år sen
”Vi ska skicka Muhammed på honom”
”Här bor idioten”
”Killen med pistolen är väg”
”Vi kan locka in honom knulla den där bruden sen håller vi fast och rövknullar bögen”
Senast redigerad av Signalspaning 2024-10-11 kl. 06:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in