Citat:
Ursprungligen postat av
Anders43J
Tror inte att militären skulle ge ut sådan teknik åt någon random stalkare även fast den skulle existera🤔
Jag tror att V2K kan ha medicinska förklaringar som delirium påverkan av alkohol eller droger som man fått i sig frivilligt eller ofrivilligt. Eller att man utsatts för mycket stress under en längre tid på grund av att man ständigt blir stalkad och nedvärdera av gang stalkare så det finns många psykologiska eller medicinska förklaringar om man väljer att tro på den ateistiska icke andliga förklaringen.
Dock tror jag på att det finns en andlig spirituell förklaring på gang stalking på grund av att många gang stalkare verkar hålla på med någon form av ockultism eller satanism.
Så jag personligen tror att V2K kan vara resultat av diverse svartkonster.
Har dessutom märkt att många gang stalkare reagerar väldigt starkt på religiösa sånger eller något som har med kristendomen att göra.
Det är givetvis ingen 'random stalkare' som har sådan teknologi utan vissa handlers/operatörer, eller folk ifrån deras team/högre uppsatta inom samma organisationer.
Röster kan även uppkomma i samband med astralresare eller de astrala varelser som de ofta samarbetar med men detta tror jag är relativt jätteovanligt. Dock finns det en grupp i Sverige som sysslar med detta, och de är högst upp i samma organisation/nät av organisationer som bedriver gang stalking.
"Det finnes exempel på, att ännu lefvande
personer förmå göra sig synliga
på afstånd. En del avancerade ockultister
äga förmåga att efter behag
»kasta ut sin astralkropp». Härtill
kräfves ej blott särskild begåfning utan
äfven långvarig andlig gymnastik, enär
fullkomligt herravälde öfver kroppen
måste förvärfvas. D etta är ganska
lyckligt, ty förmågan att redan under
jordelifvet fritt förflytta sig på det astrala
planet innebär en stor fara för de m än niskor,