2024-10-11, 01:59
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Tycker du även att en domstol skulle frikänna honom om han hade våldtagit ett barn, med åklagarens motiveringen att han 'verkar efterbliven' och är därför straffimmun.

"du har ingen gode man. Men du har fru och barn och lever ett tillsynes vanligt liv. Du verkar dock efterbliven. Därför måste jag dessvärre frikänna dig"
Mycket ”tycker” och ”om” här. Mannen är en retard. Det syns på honom. Att han lyckats gifta sig med ett annat mongo betyder inte att han lever i en normal radhusrelation. Barn har han mig veterligen inga. Han är givetvis helt ofarlig för alla som träffar honom. Hans enformiga chattande och micropenisen hjälper heller inte till att skapa riktiga offer. Men man ser det man vill se och du är ute efter att skapa panik och vifta med högaffeln.
Citera
2024-10-11, 03:54
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Tycker du även att en domstol skulle frikänna honom om han hade våldtagit ett barn, med åklagarens motiveringen att han 'verkar efterbliven' och är därför straffimmun.

"du har ingen gode man. Men du har fru och barn och lever ett tillsynes vanligt liv. Du verkar dock efterbliven. Därför måste jag dessvärre frikänna dig"

Att jämföra en domstols friande med att Dumpen inte publicerar en retard är något man inte kan göra.
Citera
2024-10-11, 08:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HajPaDig
Nu är det en gädda på gång igen. Jag fick en avisering från Dumpen om "Piggy Bögslyna" men länken funkade inte då jag klickade på den.

Samma här, men trodde jag sett fel då jag inte hade fått i mig morgonkaffet först.

Hursom, namnet Piggy Böslyna visar viss indikation på en gristjock supersnuskig hen

Kanske dags att ta fram popcorn under dagen
Citera
2024-10-11, 08:01
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Mycket ”tycker” och ”om” här. Mannen är en retard. Det syns på honom. Att han lyckats gifta sig med ett annat mongo betyder inte att han lever i en normal radhusrelation. Barn har han mig veterligen inga. Han är givetvis helt ofarlig för alla som träffar honom. Hans enformiga chattande och micropenisen hjälper heller inte till att skapa riktiga offer. Men man ser det man vill se och du är ute efter att skapa panik och vifta med högaffeln.

Det här jiddrandet, finns svagbegåvade mördare.
Citera
2024-10-11, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HajPaDig
Att jämföra en domstols friande med att Dumpen inte publicerar en retard är något man inte kan göra.
Man kanske borde anlita honom som barnvakt nån gång
Citera
2024-10-11, 11:35
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falurouge
Man kanske borde anlita honom som barnvakt nån gång
Du kanske inte är förälder, men sannolikheten att det skulle hända är lika stor som att barn skulle bete sig som fiskarnas fiktiva barn gör. Alltså osannolikt och inget nån stackare för behöver offras för. Men detta gäller bara för människor med rimligt utvecklad empati.
Citera
2024-10-11, 12:05
Medlem
Vaginalketchups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Samma här, men trodde jag sett fel då jag inte hade fått i mig morgonkaffet först.

Hursom, namnet Piggy Böslyna visar viss indikation på en gristjock supersnuskig hen

Luktar perversitet och pastejpackande.
Varför är det så vanligt med sjuka perversiteter och pang på bland skinkryttarna?
Citera
2024-10-11, 12:14
Medlem
Tycker #492 i första hand eller utöver ADHD verkar ha autism. Vilket till skillnad från ADHD är en diagnos som kan innebära svårigheter att förstå skillnaden mellan barn och vuxna och reflektera kring sitt eget agerande.
Citera
2024-10-11, 12:32
Medlem
Stenbocksmannens avatar
Har en skitdag. Men blev lite gladare när jag kommer in här och läser era knivskarpa humormarinerade orerier. Piggy Bögslyna vi inväntar din nedstigning.
Citera
2024-10-11, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaginalketchup
Luktar perversitet och pastejpackande.
Varför är det så vanligt med sjuka perversiteter och pang på bland skinkryttarna?

Vilken skön humor du har..made my day...
Citera
2024-10-11, 12:42
Medlem
Vaginalketchups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av djehklfl
Vilken skön humor du har..made my day...

Tror Piggy Bögslyna kommer bjuda på underbar humor mitt i pastejbakandet och sökandet efter pojkstjärt.

Man får hoppas på en snar publicering som man kan njuta av till ett par kalla fredags öl 🍺
Senast redigerad av Vaginalketchup 2024-10-11 kl. 12:43. Anledning: Felskrivning
Citera
2024-10-11, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon

Men Piggy har kommit bort?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in