Kvastfeningen besvarar inlägg av La-man2011:
Citat:
Ursprungligen postat av
Kvastfeningen
Ja och det jag klippte in från domen berörde EXAKT det du skriver. MEN du är tydligen för korkad för att förstå vad som står.
Det var 17 gånger så sannolikt att spåren kom från samma kväll som hon mördades som den alternativa förklaringen.
Så nu har jag förklarat på särskolenivå så alla i tråden fattar

Ja utom du då....
Att försöka besvara en kvinnohatare som aldrig svarar på andras frågor, utan likt en politiker ist ställer helt oväsentliga motfrågor, leder inga diskussioner framåt vilket sannolikt är hans syfte.
Mängden DNA tillhörande GM som funnits under Sagas naglar stärker att detta inträffat när Saga i samband med strypningen kämpat för sitt liv.
Under den långdragna processen har hon sannolikt insett att hon skulle dö om inte GM kunde stoppas i sitt uppsåt att döda henne och det 7 månader gamla manliga fostret.
Enl. NFC tyder mängden hudavskrap med GM:s DNA på den faktainfo som både du och jag tydligt beskriver, men som en viss faktaresistent papegoja vägrar att ta till sig!
När den 22-årige mördaren så småningom blir utsläppt ifrån sin långa fängelseplacering i total ensamhet, så antar jag att han kommer att ha tillbringat mer än sitt halva liv i fängelse (när man räknar in den tid som han har suttit häktad).
V.I.F. Saga o ditt långt utvecklade men mördade foster!
Mina tankar går till dina anhöriga och vänner. ❤