Citat:
Ursprungligen postat av
GertBenny
Jag tycker att det finns få användare som utmärker sig på något vis numera på Flashback. För en 15 år sedan så fanns det en hel del användare som var profiler på Flashback. Antingen genom sin humor, sin kunskap, att de verkade väldigt intelligenta och så vidare. Nu är de flesta rätt så bleka och det är sällan man läser någon användare och tänker "Aha, här har vi en människa med hjärna". Jag påstår inte att jag heller är någon unik användare som briljerar med mina inlägg. Detta är bara min observation efter att hängt på Flashback i snart 20 år.
Med den idiotmoderering och de regler som finns, har de flesta användare med hjärna och karisma antingen blivit bannlysta eller självmant stuckit härifrån.
Man låtsas vara ett "rebellforum", fast de flesta som skriver här är fega kälkborgare och trasproletärer som egentligen bara hatar invandringspolitiken men inte samhället som sådant.
Ej straffmyndiga babbeungar skjuter vilt på gatorna men ändå är Vapen och militär fullt av "vapenägande är ett privilegium"-dumsvenskar, som tycker att det är precis som det ska vara att man inte på laglig väg (och oftast inte olagligt heller, eftersom det bara är lätt att beväpna sig olagligt om man försörjer sig på brott) kan freda sig med vapen.
Fullt av idioter som försvarar den svenska drogpolitiken.
Fullt av idioter som tycker att massavlyssning av hela folket och kontantlöshet är toppen.
Etcetcetc.