Citat:
Ursprungligen postat av
HyperboreanCREW-14
Tack men jag gar inget behov av att vara en värdelös människa och röka ner mig till en negers mentala nivå, oavsett om det är helt ofarligt och lagligt.
Se dig själv i spegeln istället, du saknar karaktär, det är därför du gör värdelösa val vilka gör dig till en värdelös människa,
Ta tag i dig själv, klipp dig, börja träna och skaffa ett jobb, så lovar jag att du kommer må mycket bättre och inte behöver fylla tomrummet med droger.
Lever du i 60-talets stereotyper?
Jag är klippt, välutbildad, vältränad och rik. Min intelligensnivå kvalar in på Mensanivåer när jag är pårökt.
Framförallt så ÄLSKAR JAG den människan jag ser när jag tittar på mig själv i spegeln.
Den personen du beskriver finns inte.
Det är som att du bygger upp en halmgubbe för att attackera den. När du gör detta visar du oss andra din mentala värld och jag måste säga att det är en tragisk syn. Det är som att du lever i en bubbla, och jag är inte särskilt ledsen över att spräcka den.
Sättet du resonerar på är redan en värdelös människas. Din mentala nivå är redan en negers, men du säger att du inte brukar något? Jag beklagar isåfall. Kanske du är en alkoholist, vem vet. Det skulle förklara en del. Jag hoppas du vaknar till från fyllan någon vacker dag och inser vad du gjort.
Men ponera detta.
Det kanske inte är så att cannabis är så dåligt som du tror, utan snarare att du har blivit hjärntvättad hela ditt liv.
Har du lagt åtminstone 2 minuter på den här tanken? Det är ändå en relevant tanke. Hjärntvätt har skett ofta i mänsklighetens historia. Det är bara att blicka tillbaka på alla religioner och hur de användes.
Sanningen är att om man kollar på svensk historia i nutid så är det så att svenskarna blev hjärntvättade. Cannabis var lagligt fram tills nyligen och anledningen till varför det blev kriminaliserat var på grund av att Sverige som var mentalt homogent var ett enkelt byte för moralister som spred propaganda för att få igenom sin unkna världsbild.
Du är en produkt av den historian. Din världsbild är färgad av den. Frågan är hur pass du identifierar dig med den världsbilden nu när du förstår hur hjärntvättad du har blivit.
USA har haft en liknande historia, och egentligen har Sverige mest apat efter USA. USA och resten av Europa håller på att vakna ur sin masspsykos. Sverige ligger långt efter för att vi är isolerade extremister mentalt, ja, men det är dags för oss att vakna också.
Kolla på den här videon min mentalt handikappade vän, så kan vi diskutera senare.
https://www.youtube.com/watch?v=xF_FIn763o0
Må bäst!