Citat:
Ursprungligen postat av
Xacoon
Jag har laglig cannabis på recept som jag hämtar ut på Kronans apotek här i Hofors.
Och du klarar verkligen inte av att hålla dig från att slänga ur dig tillmälen? Sök hjälp för din aggressionsproblematik innan du antingen misshandlar frugan eller barnen!
Högst oklart vad det är för aggressioner du talar om, jag är hur lugn som helst, finns inget att vara arg över, jag bara konstaterar lugnt och sansat att pundare, särskilt de som brukar cannabis och andra sinnesförslöande substanser är karakrtärssvaga och värdelösa människor som gör värdelösa val och inte tillför något till samhällsgemenskapen.
Lustigt att du känner sånt behov av att försvara och argumentera för en legalisering av cannabis när du och de som har dina problem redan har möjlighet att få det på recept.
Du förstår väl att det är ännu ett argument för att det inte finns något behov av att legalisera och inte tvärtom.
Fantastiskt förövrigt (och samtidigt oerhört tragiskt) hur ditt bruk, receptbelagt eller ej, förstört din hjärna så pass och taglt över hela din tillvaro, så till den grad att när man tittar igenom din posthistorik så blir det tydligt att hela ditt liv cirkulerar kring drogerna.