2024-10-10, 06:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Är det nu skivan börjar om? Kan vi hålla oss till vad som händer kring Chrippa i dagsläget, utelämna Cluee, och låta Chrippa och Linnea själva hantera vad som hänt dom emellan? Har inte Cluee en en egen tråd?

Det är flera som avhandlas i denna tråden där du är flitig åsiktsmaskin även om du med enorm intensitet ger dig på eller försvarar.

Nu har det tillkommit nytt i Chrippahistorien där Cluee är högst relevant så du får acceptera att han kommer att nämnas när det har med Chrippa att göra. Han har själv satt sig i den sitsen.
Citera
2024-10-10, 07:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal

Bättre med ett hål i tanden än ett hål i hjärtat.

Inte sant. Dålig munhygien/hälsa kan få ett hjärta att stanna. Du tycker inte att flickan förtjänar en bra hälsa och ett långt liv?
Hon är i livets linda och förtjänar det bästa, på alla plan, precis som alla barn gör.
Varför tror du att tex tandläkare är skyldiga att slå larm ifall ett barn har dålig munhygien? Det klassas mycket riktigt, som Chrippa sa, om barnmisshandel. Han missade dock den delen om hans eget ansvar i den frågan.
Citera
2024-10-10, 07:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mazzot420
Skiter fullständigt i Anjo, DET HÄR I kräftans vägg , anjo har en egen. Tard

Ser absolut inte någon av de 3 för influensers. Ingen av de kan leva på sina sociala medier atm.
Linnea tjänar inte en krona.
CHRIPPA tjänar inte en krona enligt UC.
Julia tjänar inte en krona.

Sen vem säger inte att jag kanske är en influenser? Det som är charmen med FB, vi alla kan vara vem som helst förutom guldslipsen och micro då haha,
Jag skulle nog vilja påstå att jag är vem som helst, även för Chrippa och andra inblandade
Citera
2024-10-10, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Inte sant. Dålig munhygien/hälsa kan få ett hjärta att stanna. Du tycker inte att flickan förtjänar en bra hälsa och ett långt liv?
Hon är i livets linda och förtjänar det bästa, på alla plan, precis som alla barn gör.
Varför tror du att tex tandläkare är skyldiga att slå larm ifall ett barn har dålig munhygien? Det klassas mycket riktigt, som Chrippa sa, om barnmisshandel. Han missade dock den delen om hans eget ansvar i den frågan.
Precis hände en vän till mig. Så tandhälsa är viktig.
Citera
2024-10-10, 07:45
Medlem
Citat:
Är det nu skivan börjar om? Kan vi hålla oss till vad som händer kring Chrippa i dagsläget, utelämna Cluee, och låta Chrippa och Linnea själva hantera vad som hänt dom emellan? Har inte Cluee en en egen tråd?

Det är väl högst av vikt nu när det kommit fram vad cluee har sett och hört.
Citera
2024-10-10, 07:50
Medlem
Någon med insyn kring chrippas inkomster just nu?
Youtube enda källan eller Memo också ?
Vad tjänar han på youtube ? Kan inte vara mkt längre ?

Vilket seriöst företag vill förknippas med honom?
Efter allt som hänt senaste året.
Citera
2024-10-10, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
När den andra föräldern är boendeförälder och skiter i tandläkartider så är det fullt relevant att både bli förbannad och att kritisera.

Du skiter i barnets bästa - det enda du söker är skäl att hata på Chrippa och Linnea.

Jag tolkade det som att du ansåg att han inte fick kritisera Julia.

Nej, faktiskt inte - jag är inte ett dugg arg på t ex Jocke. Jag har inga skäl att vara arg på honom - däremot anser jag att han förtjänar kritik när han beter sig som en idiot. Det däremot betyder inte att jag alltid anser att han är en idiot.
Vilka övriga du menar vet jag inte

Fast jag ser oftare barnet äta frukt än godis när hon är med Chrippa.
Vad som hände långt innan Chrippa och Julia gjorde slut har jag inte en aning om faktiskt.

Det har jag ju redan sagt att jag håller med om - men det förtar inte att Julia hade ansvaret som boendeförälder och att Chrippa har rätt att bli förbannad på henne.

En tandläkare anmäler till soc? När infördes det -- i förrgår eller?. Tandläkare anmäler uteblivna tider - vilket Julia lät ske - och i kombination med det möjligen dåliga tänder.
Det normala när ett barn har dåliga tänder och föräldrarna är med och lyssnar och samarbetar så sker ingen anmälan till soc. Då krävs långt mycket mer än ett hål eller två i mjölktänder.

Hon har väl lagat tänderna. Vloggarna är en liten stund i en helhet. Du ser Jockes ungar äta mycket mer godis och glass och annat skit i vloggarna än du någonsin ser Lillen göra det. Jag är övertygad om att Jockes vloggar visar lika lite av helheten i det avseendet för de barnen som Chrippas gör för Lillen.

Du har fel tandläkare anmäler när barnen har dålig munhälsa samt när man inte kommer på besök som man är kallad till.

Tycker det är väldigt ofta dom gör godis klipp på TikTok, samt att hon verkar dricka oerhört mycket läsk och juice som fräter på tänderna.

Kollar du på Jocke & Jonnas videos? Trots att du tycker så illa om Jocke? för då borde du också se att dom inte äter godis särskilt ofta, utan det är frukt och mat.
Intressant att du alltid vill jämföra med Jocke.
Citera
2024-10-10, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Om det Cluee sagt om Chrippa och hur han betett sig emot Linnéa borde hon sticka därifrån snabbare än snabbast.
Stämmer det är Chrippa rökt hos de flesta som inte förespråkar våld.

Ja hon borde fly om cluee inte har hittat på allt han skrev men det tror jag inte med tanke på hur han beskriver allt.
Citera
2024-10-10, 08:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Det är väl högst av vikt nu när det kommit fram vad cluee har sett och hört.

Är detta nytt eller gammalt? Vad har Cluee sett och hört om Chrippa, som inte redan varit upp i diskussion?
Citera
2024-10-10, 09:50
Medlem
stickan888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Fast det går inte riktigt ihop ändå.
Chrippa visste att jacke skulle vara med i dokumentären. Dem pratade om det efter Jacke spelat in sin del.
Det var flera månader sen. Men nu har det plötsligt blivit ett problem? Plötsligt när det börjar närma sig att dokumentären ska sändas? Är det verkligen en slump?

Vet du när dokumentären ska sändas?
Ska bli intressant att se den faktiskt
Citera
2024-10-10, 17:37
Medlem
Citat:
Är detta nytt eller gammalt? Vad har Cluee sett och hört om Chrippa, som inte redan varit upp i diskussion?

Han har sett Linnea blåslagen, spottad på och hon kallade för fula ord.
Han skickar en massa meddelanden om detta till Jocke och allt finns och har visats upp av Anjo.
Cluee kunde inte acceptera detta pga att hans mamma blev misshandlad.
Det finns både historik från snap meddelanden och Messenger.
Så antingen stämmer det att Linnea blev utsatt för detta eller så försöker dom lura Jocke.
Citera
2024-10-10, 18:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Han har sett Linnea blåslagen, spottad på och hon kallade för fula ord.
Han skickar en massa meddelanden om detta till Jocke och allt finns och har visats upp av Anjo.
Cluee kunde inte acceptera detta pga att hans mamma blev misshandlad.
Det finns både historik från snap meddelanden och Messenger.
Så antingen stämmer det att Linnea blev utsatt för detta eller så försöker dom lura Jocke.

Och vad skall Jocke eller någon annan kunna göra åt det? Det ligger väl på Linnea själv att avgöra vad som skall hända. Varför har Jockiboi lämnat över detta till Anjo, det angår väl ingen allra minst dom, och är definitivt inget man gör content på. Tycker det säger mer om Jocke och Anjo än om Cluee
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in