2024-10-07, 14:54
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skykru
Olivia är väl inte svart arbetskraft?

Och vet du vad Olivia får i lön?
Det går ju att ta reda på via deklarationen vad hon haft för inkomst.
Citera
2024-10-08, 10:49
Avslutad
Så nu är Jonna gravid för tredje gången. Man undrar ju om de fejkade sin ofrivilliga barnlöshet under alla år enbart för att få likes och visningar. Nu skiter hon ju ur sig ungar på löpande band.
Citera
2024-10-08, 11:01
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
Så nu är Jonna gravid för tredje gången. Man undrar ju om de fejkade sin ofrivilliga barnlöshet under alla år enbart för att få likes och visningar. Nu skiter hon ju ur sig ungar på löpande band.

Ingen aning. Jonna har ju varit gravid ett antal gånger, om det nu är sant. Hon har varit gravid åtminstone 5 gånger. Gjort 2 aborter (en abort när Jonna bara var 14 år och en abort i början av 2019). Innan hon blev gravid med dottern ska hon haft svårt att bli gravid. Det visade sig att Jonna inte hade någon ägglossning och att hon fick ta medicin för att framkalla ägglossning. Sedan dess har det inte varit några problem. Om det nu är sant.
Citera
2024-10-09, 23:43
Medlem
micro113s avatar
Så Jocke fyller 39 år idag - men beter sig fortfarande som en fjortonåring som kräver hämnd för att föräldrarna inte var vad han ville.

Man får ju helt klart uppstötningar av det .. När kommer han bli vuxen och lära sig hantera, så han kan lära sina barn att hantera.
Nu växer hans barn upp med en offerkofta som det är synd om och som sätter deras existens åt sidan för att kräva ut hämnd och förnedring åt deras farmor för något som hände för två- tre decennier sen.
Vad kräver han av sina barn och vad lär han sina barn?

Hans barndom var en smekning i stjärten jämfört med min - men jag har insett att man måste försöka gå vidare - om inte annat så för barnens skull. När skall han inse det - för sina barns skull.
Citera
2024-10-09, 23:56
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Så Jocke fyller 39 år idag - men beter sig fortfarande som en fjortonåring som kräver hämnd för att föräldrarna inte var vad han ville.

Man får ju helt klart uppstötningar av det .. När kommer han bli vuxen och lära sig hantera, så han kan lära sina barn att hantera.
Nu växer hans barn upp med en offerkofta som det är synd om och som sätter deras existens åt sidan för att kräva ut hämnd och förnedring åt deras farmor för något som hände för två- tre decennier sen.
Vad kräver han av sina barn och vad lär han sina barn?

Hans barndom var en smekning i stjärten jämfört med min - men jag har insett att man måste försöka gå vidare - om inte annat så för barnens skull. När skall han inse det - för sina barns skull.
Jocke kommer aldrig växa upp mentalt, det han gör nu är att lämna över traumat till ungarna, ännu en generation fördärvad.

Hemskt med alla dessa ofrivilliga youtubekändisbarn. Att bli utnyttjad sådär för visningar skapar riktiga trauman, inget hittepå som Jockeboy.
Citera
2024-10-10, 00:07
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:

Kunde vart värre. Han kunde varit närmare 60 och betet sig riktigt illa.

Att du försöker ta ifrån Jocke sin historia, rätten att berätta den och hjälpa andra i samma situation säger nog mest om hur du är. Har Jocke gjort nåt olagligt? Anmäl då. Gillar du det inte moraliskt? Ingen bryr sig vad du tycker.
Citera
2024-10-10, 00:11
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Kunde vart värre. Han kunde varit närmare 60 och betet sig riktigt illa.

Att du försöker ta ifrån Jocke sin historia, rätten att berätta den och hjälpa andra i samma situation säger nog mest om hur du är. Har Jocke gjort nåt olagligt? Anmäl då. Gillar du det inte moraliskt? Ingen bryr sig vad du tycker.
Han kan fortsätta leka offerkofta resten av sitt - den som kommer lida av det är hans barn.
Ja, det förtal han gör mot sin mamma är givetvis olagligt.
Jag kan inte anmäla förtal mot hans mamma - det kan bara hon göra.

Nej, ingen bryr sig om vad jag tycker - korrekt - men jag anser att folk borde bry sig om hans barn. Han leker offerkofta och skiter i sina barn, för hans mål är att hämnas på mamma och få henne på knä.
Det är sjukt det han sysslar med och det skadar hans barn.
Jag hade en värre barndom än gnällpelle - men blev vuxen och insåg att man kan inte leva på att hämnas. Man måste förlika sig med det som hänt - och man måste kunna gå vidare med eller utan de som var inblandade .. men man kan inte ägna livet åt att tjuta ut hur synd man tycker om sig själv och skydda "sin rätt till utsatthet" och söka hämnd.

Du försvarar något som inte skall försvaras -- han har barn.
Och hans mamma har rätt till ett liv.
Citera
2024-10-10, 00:21
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Han kan fortsätta leka offerkofta resten av sitt - den som kommer lida av det är hans barn.
Ja, det förtal han gör mot sin mamma är givetvis olagligt.
Jag kan inte anmäla förtal mot hans mamma - det kan bara hon göra.

Nej, ingen bryr sig om vad jag tycker - korrekt - men jag anser att folk borde bry sig om hans barn. Han leker offerkofta och skiter i sina barn, för hans mål är att hämnas på mamma och få henne på knä.
Det är sjukt det han sysslar med och det skadar hans barn.
Jag hade en värre barndom än gnällpelle - men blev vuxen och insåg att man kan inte leva på att hämnas. Man måste förlika sig med det som hänt - och man måste kunna gå vidare med eller utan de som var inblandade .. men man kan inte ägna livet åt att tjuta ut hur synd man tycker om sig själv och skydda "sin rätt till utsatthet" och söka hämnd.

Du försvarar något som inte skall försvaras -- han har barn.
Och hans mamma har rätt till ett liv.

1. Ska du oro dig för nåt barn så är det Kräftans unge. Jocke är bättre pappa än Chrippa, Jonna bättre morsa än Julia, Olivia bättre barnflicka än Linnea och Oliver bättre med barn än Luggen.

2. Skiter i vilken barndom du haft men det förklarar ju lite varför du är som du är. Ger mig motivation att mina ungar ska få det bra.

3. Rätt till ett liv? Är hon död? Vågar hon inte gå ut? Eller vad fan menar du? Folk kollar inte snett på A pga Jockes uthängning utan för hon ser ut som en missbrukare. As ansiktet var princip okänt innan hon började visas på Chrippas kanal. Uthängningen kan ju inte vart så jobbig när hon syns på Youtube.
Citera
2024-10-10, 00:30
Medlem
micro113s avatar
Citat:
1. Ska du oro dig för nåt barn så är det Kräftans unge. Jocke är bättre pappa än Chrippa, Jonna bättre morsa än Julia, Olivia bättre barnflicka än Linnea och Oliver bättre med barn än Luggen.
Nej, Jonna är inte en bättre mamma - för Jonna föder Jockes offerkofta och det är vad barnen kommer får lära sig .. "synd om pappa" ...
Chrippas barn får en mer normal uppväxt.

Citat:
2. Skiter i vilken barndom du haft men det förklarar ju lite varför du är som du är. Ger mig motivation att mina ungar ska få det bra.
Verkligen - i så fall är det ju bra.
Varför anser du att inte Jockes ungar skall få samma bra uppväxt som du vill ha för dina egna?

Citat:
3. Rätt till ett liv? Är hon död? Vågar hon inte gå ut? Eller vad fan menar du? Folk kollar inte snett på A pga Jockes uthängning utan för hon ser ut som en missbrukare. As ansiktet var princip okänt innan hon började visas på Chrippas kanal. Uthängningen kan ju inte vart så jobbig när hon syns på Youtube.
Förstår du inte vad jag menar med det så är du faktiskt diskvalificerad från diskussionen gällande det helt.
Jocke tillåter inte att hon lever - vilket är skilt från att fysiskt dödar henne.
Han försöker döda allt som är hon för att han tror sig äga rätten att kräva att hon skall stå på knä och be om nåd -- en nåd som han redan innan sagt att han kommer förneka henne.
Han vill förinta henne, det som är hon (betyder inte fysiskt döda) -- det är hans mål.

Edit
Och han äger inte den rätten.
Citera
2024-10-10, 00:34
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Nej, Jonna är inte en bättre mamma - för Jonna föder Jockes offerkofta och det är vad barnen kommer får lära sig .. "synd om pappa" ...
Chrippas barn får en mer normal uppväxt.

Verkligen - i så fall är det ju bra.
Varför anser du att inte Jockes ungar skall få samma bra uppväxt som du vill ha för dina egna?

Förstår du inte vad jag menar med det så är du faktiskt diskvalificerad från diskussionen gällande det helt.
Jocke tillåter inte att hon lever - vilket är skilt från att fysiskt dödar henne.
Han försöker döda allt som är hon för att han tror sig äga rätten att kräva att hon skall stå på knä och be om nåd -- en nåd som han redan innan sagt att han kommer förneka henne.
Han vill förinta henne, det som är hon (betyder inte fysiskt döda) -- det är hans mål.

Edit
Och han äger inte den rätten.

Herregud vad verklighetsfrånvänt skit du kommer med bara.
Citera
2024-10-10, 00:39
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Herregud vad verklighetsfrånvänt skit du kommer med bara.
Nej, till skillnad från dig och Jocke så lever jag i verkligheten.
Jocke är en offerkofta som måste landa i verkligheten om han vill sina barn väl.
Citera
2024-10-10, 01:02
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Nej, till skillnad från dig och Jocke så lever jag i verkligheten.
Jocke är en offerkofta som måste landa i verkligheten om han vill sina barn väl.

Du ser inte Cluees offerkofta då? Den tar så mycket plats på Youtube så Jockes inte ens får luft.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in