2024-10-09, 17:06
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BakelitTelefonen
Det kommer inte ske att Bidén avgår, för apan i kostym behöver någon att skylla på..
Hon som jämnt ska fixa saker "when in office".. Varför han henom inte fixa det nu när hon "is in office"? Varför vänta till nästa år innan honem kan fixa skiten hunam + bidén gjort?

Det har varit ett framgångsrikt presidentskap, och VPn är ju en del av det.
Citera
2024-10-09, 17:24
Medlem
Strategierna har redan räknat på det, men det kommer knappast hjälpa.

Kamala kommer inte att bli president
Av två svaga kandidater är hon den svagare.
Citera
2024-10-09, 17:24
Medlem
OsloRbastFTrests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gracefulmind
Musketören och Trumpeten är båda köpta/infiltrerade.
Och det gäller att man fattar det.
Så man kan se igenom alla dessa tafatta men påstridiga försök till verklighetsförskjutning,
eller förvrängning och lögnspel.

Biden har inte varit annat än hedersam. Speciellt i förhållande till Trumpeten.
Det borde man se oavsett vilken sida man står på, Dem eller Rep!

Jag fattar inte vart ert hat mot Trump kommer ifrån, och ni är även SVENSKAR så vad vet ni?

Jag stödjar ALLT som går emot Democrats och vänstern, Trump är helt fantastiskt!!
Det finns fortfarande 0 bevis för "Russia collusion" likväl tror ni idioter på det.

Nästan för varje dag som går blir jag mera villig att även gå till KRIG/INBÖRDESKRIG för att stoppa vänsterns ondska. Vänstern är i "Satan collusion" och det är mycket värre.
Citera
2024-10-09, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OsloRbastFTrest
Jag fattar inte vart ert hat mot Trump kommer ifrån, och ni är även SVENSKAR så vad vet ni?

Jag stödjar ALLT som går emot Democrats och vänstern, Trump är helt fantastiskt!!
Det finns fortfarande 0 bevis för "Russia collusion" likväl tror ni idioter på det.

Nästan för varje dag som går blir jag mera villig att även gå till KRIG/INBÖRDESKRIG för att stoppa vänsterns ondska. Vänstern är i "Satan collusion" och det är mycket värre.
Håller med dig i mycket.
Trump's svaghet är dock att han är för splittrande.

Men hans trackrecord är lysande inga krig och bra ekonomi..

Medans Kamala/Biden track record krig med hotande världskrig
dålig ekonomi och minskat yttrandrefrihet är ganska usel.

Trots att dom har i stort sett hela msm med sig går dom mot förlust även om Biden avgår.
Senast redigerad av rusellpeters 2024-10-09 kl. 17:57.
Citera
2024-10-09, 17:37
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OsloRbastFTrest

Vadå noll bevis, det finns flera utredningar av myndigheter om kopplingen Trump och Ryssland.
Är du en imbecill som läser Twitter-inlägg som kunskapskälla?
Citera
2024-10-09, 17:40
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Min idé är att Biden borde avgå som president nu (av hälsoskäl eller whatever)! Då skulle nuvarande vicepresident Kamala bli president.. och hon skulle få med enorma mängder uppmärksamhet för att hon blivit USAs första kvinnliga president... Donald hamnar i mediaskugga... vilket leder till att Kamala vinner presidentvalet!

Vad tror ni om idén? Vad tror ni konsekvenserna blir om Biden avgår nu?

Och kan gubbstrutten Biden övertalas avgå? Han verkar vara av sorten som klamrar sig fast vid makten... George Clooney (och några andra) lyckades få Biden att hoppa av återvalskampanjen - han kanske kan övertala Biden att hoppas som president nu.

Helt meningslöst när han ändå är borta i jan. Det skulle bara stjäla intresse från viktiga frågor.

Och Biden är inte senil, och regeringen fungerar. Trump kastade TP på folk från PR när han var president, och hjälpte dem knappt något efter en orkan.

Om någon borde sparkas är det Floridas guvernör.
Citera
2024-10-09, 17:42
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gracefulmind
Exakt.

Att ifrågasätta Biden när han klivit av för USA.s bästa, med värdighet och respekt
jämfört med den andre svekfulle köpte clownen som inte ens efter ett valresultat med förlust kliver av...
Jamen, haha!
Det var ju spot on.
Trump är som en enveten parasit som ingen blir av med.
Han ältar än idag att han minsann vann, mer som en sur 5-åring.
Citat:
Jag tyckte B. Springsteen formulerade orden väldigt väl häromdagen.
Varje ord var 100% träffande. Minns ej exakta rader.

Han menade bland annat att Trumpeten aldrig någonsin ens borde få tillstånd att kandidera
efter vad han orsakade under 6/1-20.
Stormningen av Kapitoleum som medförde dödsfall och skador, tex av USAs poliskår under tjänstgöring och som skydd av landets inre säkerhet och dess befolkning.
Utöver det ovärdiga med att ha försökt omstörta den demokratiska processen då..

Han borde I N T E få kandidera överhuvudtaget.
Jag gillar The Boss låtar skarpt. Nu gillar jag honom ännu mer.
https://youtube.com/shorts/1Z9mP8q3Fp0?si=nFaDqPZFvuGvJJKp

jag nämnde i tråden att han är en äkta Alfa (när nu högerextremister och Maga håller på med det utomordentligt pinsamma tjatet om att de är alfamän med hög testo).
Enbart detta clownsnack är avtändande och indikerar snarare självhävdelsebehov och småkukenergi.

Nej, Biden ska inte hoppa av alls innan terminen är slut, finns ingen anledning och i högsta grad inte nu när det är orkankatastrof och mer på ingång.
Citera
2024-10-09, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Jag tvivlar starkt på att orkanhanteringen ens det minsta skulle påverkas av att Biden hoppar av.

Biden har ett team och sina ministrar. De sköter allt. Att en halvsenil gubbe hoppar av påverkar inte hur regering och myndigheter agerar på orkaner.
Tror inte oavsett att Biden lägger sig i det myndigheterna är satta att göra och det dom är bäst på. Så varför riskera politisk sjögång nu när Harris visat sig presidentämbetet mer än vuxen och nu dessutom ger gamlingen Trump en match som heter duga.
Citera
2024-10-09, 17:53
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Helt meningslöst när han ändå är borta i jan. Det skulle bara stjäla intresse från viktiga frågor.

Och Biden är inte senil, och regeringen fungerar. Trump kastade TP på folk från PR när han var president, och hjälpte dem knappt något efter en orkan.

Du verkar inte förstå. Eller jag är kanske otydlig i TS.

Jag diskuterar en taktisk möjlighet som Biden och demokraterna skulle kunna använda för att säkerställa att Kamala vinner valet.
Senast redigerad av Madagascar 2024-10-09 kl. 17:58.
Citera
2024-10-09, 17:54
Medlem
morgonstjaernans avatar
Citat:

Biden tycks vara senil, har du inte sett honom prata?
Citera
2024-10-09, 17:57
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morgonstjaernan
Biden tycks vara senil, har du inte sett honom prata?

Jo, det är ju det jag bygger min uppfattning på.
Citera
2024-10-09, 17:58
Medlem
morgonstjaernans avatar
Citat:
Jo, det är ju det jag bygger min uppfattning på.
Han är ju knappast i toppform.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in