2024-10-04, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuklop
Dom fanns i Malmö för över 10 årsen.
Utslängd pga tagit pengar av klubbkassan.
Samma hände Texas som även han va med i bmc som prospect denna Texas hamnade även han i Rockmachine.

Vad hände med Robert W? Fortfarande med?
Citera
2024-10-04, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CWG

W? Utländskt efternamn?
Citera
2024-10-05, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CWG

Ska finnas en Robert i det andra chapter kan ej svara om efternamnet börjar på W.
Citera
2024-10-05, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av judge365
Han blev utslängd från Bandidos malmö och sedan sökte han sig till cubba i RMC och vad han sedan gjort la familia har jag ingen aning om men det var nog inte långvarigt där heller.

Cmc president egna inlägg på fb

Den senaste veckan har jag hängts ut i media med namn och bild efter att jag deltagit som gäst på ett bröllop. Det spekuleras mycket kring kopplingarna mellan våra vänner/deras parti och motorcykelklubben som jag är med i.
För det första så gick jag på bröllopet i egenskap av respektive till min fru som har en 25-årig vänskap med brudgummen.
För det andra så företräder jag inte någon kriminell organisation och jag är inte kriminell. Jag försörjer mig på heltidsarbete och är inte dömd för brott.
Vi kommer att vidta rättsliga åtgärder och stämma för grovt förtal. Jag är inte en offentlig person.
Citera
2024-10-07, 17:32
Medlem
Ser ut som att en LTF-avdelning i Herning, DK har gått över och anslutit sig till Comanches. Sjukt.
Citera
2024-10-07, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piledriver
Ser ut som att en LTF-avdelning i Herning, DK har gått över och anslutit sig till Comanches. Sjukt.

Danskarna rekryterar rätt mycket-Dom tar iofs in allt möjligt för att blir stora sen om det är något bra att bygga på låter jag vara osakt.
Svenskarna höra man inte speciellt mycket om förutom SD bröllopet annars är det relativt tyst.
Citera
2024-10-07, 20:14
Medlem
Slightly off topic men vad har mänskligheten skapat för teknik som kan ta bort ansiktstatueringar som inte lämnar spår efter sig? Tänker såklart på herr Nielsen som var duktigt gaddad i skallen när han var yngre.
Citera
2024-10-08, 05:15
Medlem
Softails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjest
Slightly off topic men vad har mänskligheten skapat för teknik som kan ta bort ansiktstatueringar som inte lämnar spår efter sig? Tänker såklart på herr Nielsen som var duktigt gaddad i skallen när han var yngre.

Laser
Citera
2024-10-08, 19:22
Medlem
Enligt Acta Publicas senaste rapport om 1%-miljön finns det tydligen ett tredje Comanches-chapter i Sverige nu: West Coast chapter i Göteborg.
Citera
2024-10-08, 19:28
Medlem
Dokumentären som finns på Max var väldigt bra. Extra + för att dom fick med angående Jordgubben
Citera
2024-10-09, 12:48
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piledriver
Såg ett konto på instagram vars kontonamn är @Cmc_Prospect_Sweden. Den följs av Comanches nyligen startade prospect-chapter i Barcelona och verkar därmed legit.

Den svenska avdelningen ska tydligen heta ”Big Lake City Sweden”, och jag tänker att det borde vara en stad längs någon av de stora sjöarna Vänern eller Vättern. Karlstad och Vänersborg har redan etablerade MC-gäng vilket gör dem mindre troliga städer. Satudarah (tidigare Comanches MC i Danmark) skulle väl startas upp i Lidköping som ett prospect chapter så det är ett troligt alternativ. Initiativtagaren - L*nus - blev dock klippt i.o.m detta. Annars kanske Jönköping är ett alternativ. Det finns väl inga etablerade MC-gäng där?

Jimmie Å har säkert mer info om detta, fråga honom!
Citera
2024-10-11, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piledriver2
Enligt Acta Publicas senaste rapport om 1%-miljön finns det tydligen ett tredje Comanches-chapter i Sverige nu: West Coast chapter i Göteborg.

Heter deras chapter west Coast?
Dom påminner om Outlaws folket pratar om dom -Ingen ser dom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in