2024-10-04, 17:23
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stoppkloss
Han lider av någon mental störning. Han är övertygad om att Linnea är kär i honom och att dem kommer bli ett par. Har pratat med honom ett par gpnger och det går inte att resonera med killen. Han är genuint sjuk.

Det låter i mina öron livsfarligt. Tänk om han på riktigt söker upp henne eller förföljer henne, övertygad om att de ska bli ett par och rätt som det är ser han henne med någon annan och då knäpper det till.

Känns som sagt lite stört att hon låter honom hålla på. Kanske bättre att blockera honom eller vara otrevlig mot honom, istället för att uppmuntra honom, men hon kanske njuter av uppmärksamheten.
Citera
2024-10-04, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Hur lyckades du tala med honom? Genom instagram, eller vad?

Korrekt.
Citera
2024-10-04, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Det låter i mina öron livsfarligt. Tänk om han på riktigt söker upp henne eller förföljer henne, övertygad om att de ska bli ett par och rätt som det är ser han henne med någon annan och då knäpper det till.

Känns som sagt lite stört att hon låter honom hålla på. Kanske bättre att blockera honom eller vara otrevlig mot honom, istället för att uppmuntra honom, men hon kanske njuter av uppmärksamheten.

Jag håller med. Han är sjukt obehaglig och verkar inte ha hela sinnet i denna verklighet. Han har tydligen träffat Linna i person och har följt henne i åratal. Som den narcissist hon är så njuter hon nog bara av alla hans kärleksförklaring, tre till fyra gånger om dagen. Vem som helst kan ju se att detta beteende inte är friskt men hon låter honom hålla på. Hoppas det inte biter henne i arslet sen när det väl brister för honom. Det är bara en tidsfråga.
Senast redigerad av stoppkloss 2024-10-04 kl. 18:02.
Citera
2024-10-04, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stoppkloss
Jag håller med. Han är sjukt obehaglig och verkar inte ha hela sinnet i denna verklighet. Han har tydligen träffat Linna i person och har följt henne i åratal. Som den narcissist hon är så njuter hon nog bara av alla hans kärleksförklaring, tre till fyra gånger om dagen. Vem som helst kan ju se att detta beteende inte är friskt men hon låter honom hålla på. Hoppas det inte biter henne i arslet sen när det väl brister för honom. Det är bara en tidsfråga.

Hon är väl i stort behov av nåt nytt uppmärksamhetsstunt, så hon kanske hoppas också. Skulle inte förvåna mig om det är hon själv som lajvar stalkaren faktiskt.
Citera
2024-10-07, 01:16
Medlem
Vad gör hon idag
Citera
2024-10-07, 06:49
Medlem
Mazeppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuneSnus
Vad gör hon idag

https://www.google.com/search?client...h=688&dpr=2.81
Citera
2024-10-07, 09:19
Medlem
Att hon låter stalkaren hållas beror på att hon vill samla material till en dokumentär eller bok om hur det är att utsättas för stalkning.
Citera
2024-10-08, 10:31
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
Varför låter hon en uppenbar stalker härja runt i hennes kommentarsfält på Instagram? Han skriver minst 3 kommentarer på allt hon lägger upp, kallar henne snygg, perfekt och den enda drömkvinnan för honom.

Kanske hon själv som skriver dessa kommentarer
Citera
2024-10-08, 11:09
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
Varför låter hon en uppenbar stalker härja runt i hennes kommentarsfält på Instagram? Han skriver minst 3 kommentarer på allt hon lägger upp, kallar henne snygg, perfekt och den enda drömkvinnan för honom.

För att det är hennes gimmick.
Citera
2024-10-08, 17:29
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Letrangere
Kanske hon själv som skriver dessa kommentarer

Tyvärr har killen en profilbild med sig och själv och Linnea. Men förslaget att historien blir en bok, att hon samlar material och att hon snart kommer sitta och gråta ut i en morgonsoffa i TV känns inte helt osannolikt.
Citera
2024-10-08, 18:56
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
Tyvärr har killen en profilbild med sig och själv och Linnea. Men förslaget att historien blir en bok, att hon samlar material och att hon snart kommer sitta och gråta ut i en morgonsoffa i TV känns inte helt osannolikt.

Med andra ord två läbbiga typer
Citera
2024-10-08, 19:38
Medlem
Citat:

Jag har träffat Linnea och jag är av den uppfattningen att hon är väldigt självupptagen och har svårt att förstå om andra är onormala, eftersom hon tror att alla blir intresserade och attraherade av henne och att det är självklart att människor dyrkar henne.
När jag träffade henne betedde hon sig som om hon var rummets självklara mittpunkt även om andra människor satt i egna samtal och inte alls hade fokus på henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in