2024-10-08, 14:21
Medlem
GustavAnders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duerf
Vance och massa republikanska senatorer och kongressmän vägrar säga att Trump förlorade valet 2020 med motiveringen att de är fokuserade på framtiden.

Samtidigt, Trump vägrar ställa upp i 60 minutes om inte de ber om ursäkt för något som sades om Hunter Bidens laptop för fyra år sedan. Tala om kognitiv dissonans.

Det blir mer och mer uppenbart att Trump är så begränsad mentalt att han och hans medhjälpare försöker skydda honom. Att bli så dominerad som han blev av Harris i debatten måste ha skrämt upp Trump. Nu är han som en chihuahua bakom ett väldigt högt staket. Låter högt men ingen substans. Hans lögner blir vildare och vildare. Han blir till och med factcheckad av Fox när han försöker ljuga om hurricane Helena.
Spelar ingen roll, Trumps presumtiva väljare skiter i vad Trump säger gör eller tycker.
Dom röstar på grund av rädsla och för överhöghet.
Trump är en fascist, hyllar diktatorer pissar på demokratier, grab pussys , är totalt dum i huvet i ekonomiska frågor, blir utskrattad internationellt, kommer bli uppsnurrad av Kina och putin....osv
Det skiter hans livrädda tandlösa medel-lösa väljare i.
Senast redigerad av GustavAnder 2024-10-08 kl. 14:24.
Citera
2024-10-08, 14:27
Medlem
knashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Men kära nån vilket mesigt svar.
Var du bara en tom propagandamaskin som kör klyschor - som inte kan argumentera för din sak eller vad felas dig?
Jag orkar inte går ner på nybörjarnivå och övertala en never Trumper som dig. Du kommer få se hur fel du haft.

Lyssna på Musk i Tuckers intervju från igår så förklarar han varför Kamala är en puppet.

20:28
https://www.youtube.com/watch?v=Y_FH8m353g4&ab_channel=BemyEye%F0%9F%91%81 %EF%B8%8F
Citera
2024-10-08, 14:31
Medlem
GustavAnders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knash
Jag orkar inte går ner på nybörjarnivå och övertala en never Trumper som dig. Du kommer få se hur fel du haft.

Lyssna på Musk i Tuckers intervju från igår så förklarar han varför Kamala är en puppet.

https://www.youtube.com/watch?v=Y_FH8m353g4&ab_channel=BemyEye%F0%9F%91%81 %EF%B8%8F

Men fakta är ju att Trump är en pajas ett skämt, nästan alla hans fd medarbetare vittnar om det, han kan och vet inget och är helt lost i ALLA viktiga frågor.

Vad är bra med trumpen, vad inbillar du dig att han ska göra?
Citera
2024-10-08, 14:34
Medlem
develis avatar
Citat:

Hahaha!

Dark Maga som ett sanningsforum?
Den som köpt upp Trump för att nå maktens korridorer?

I Tuckers show, en lika ökänt gränslös stolle som hyllar förintelseförnekare som framstående historiker?
Citera
2024-10-08, 14:34
Medlem
knashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAnder
Men fakta är ju att Trump är en pajas ett skämt, nästan alla hans fd medarbetare vittnar om det, han kan och vet inget och är helt lost i ALLA viktiga frågor.

Vad är bra med trumpen, vad inbillar du dig att han ska göra?
Det bästa med Trump är att han inte tillhör det politiska systemet utan han är en outsider till detta. Det gör att han kan ha integritet och inte ta order från någon puppetmaster.

Sen kommer hans agenda 47 göra underverk i Usa och världen.

https://www.donaldjtrump.com/agenda47
Citera
2024-10-08, 14:40
Medlem
knashs avatar
Citat:
Hahaha!

Dark Maga som ett sanningsforum?
Den som köpt upp Trump för att nå maktens korridorer?

I Tuckers show, en lika ökänt gränslös stolle som hyllar förintelseförnekare som framstående historiker?
De är bara två av de mest inflytelserika personerna i världen men såklart så vet en vänsterflummare som du bättre...

Du är på samma informationsinivå som min naiva boomer morsa.
Kommer bli kul att höra från dig efter valet. Buckle up!
Citera
2024-10-08, 14:41
Medlem
GustavAnders avatar
Citat:
Det bästa med Trump är att han inte tillhör det politiska systemet utan han är en outsider till detta. Det gör att han kan ha integritet och inte ta order från någon puppetmaster.

Haha, så om du har fel på bilen är en kock det bästa alternativet?
Om du behöver hjärtkirurgi, fråga grannen?

Politik är ett yrke du måste kunna och bemästra.
Världens diktatorer hoppas på Trump, kan du förstå varför?

Väljer USA Trump en gång till riskerar dom sitt välstånd, på riktigt.
Musk riskerar inget, Trump vill ju sänka skatten för honom.
Citera
2024-10-08, 14:47
Medlem
develis avatar
Citat:

Han är absolut en outsider, han visar med all tydlighet att han inte är inom demokratins gränser och inte heller inom lagen - som dömd för sexuella övergrepp - och även hyschpengar till en porrskådis, för tysta ner en skandal inför valet via bokföringsbrott.

Som en sheriff nyss sa, dvs den fd sheriffen i Iowa County, Steve Michek:

"Jag skulle säga att jag inte kommer att rösta på en brottsling - han är en dömd brottsling," sa Michek.

När vissa människor har visat på motstånd, "frågar jag,
" Skulle du rösta in mig som sheriff om jag var en brottsling?
De kommer att säga "Åh, fan nej!"
Så varför skulle du angående en president?
Jag tror att det är ett lätt argument den här gången.”

https://wisconsinexaminer.com/2024/1...king-her-side/
Senast redigerad av develi 2024-10-08 kl. 14:49.
Citera
2024-10-08, 14:51
Medlem
knashs avatar
Citat:
Haha, så om du har fel på bilen är en kock det bästa alternativet?
Om du behöver hjärtkirurgi, fråga grannen?

Politik är ett yrke du måste kunna och bemästra.
Världens diktatorer hoppas på Trump, kan du förstå varför?

Väljer USA Trump en gång till riskerar dom sitt välstånd, på riktigt.
Haha rolig analogi!

Med bemästra så menar du egentligen att politikerna ska säg exakt vad du vill höra för att behålla makten sen när det skiter sig så skyller de på allt annat än sig själva. Och de blir svinrika på kuppen.

Trump spelar inte de politiska rävspelet. Han är rak, ärligt och säger de obekväma sanningarna.
Men skitsamma vi är på helt olika informationsnivåer så det är lönlöst för mig att tjafsa.
Du kommer få se.
Citera
2024-10-08, 14:54
Medlem
GustavAnders avatar
Citat:
Haha rolig analogi!

Med bemästra så menar du egentligen att politikerna ska säg exakt vad du vill höra för att behålla makten sen när det skiter sig så skyller de på allt annat än sig själva. Och de blir svinrika på kuppen.

Trump spelar inte de politiska rävspelet. Han är rak, ärligt och säger de obekväma sanningarna.
Men skitsamma vi är på helt olika informationsnivåer så det är lönlöst för mig att tjafsa.
Du kommer få se.
Vi har redan sett vad en presidentperiod med Trump innebär.
Putin och Xi levde loppan och flyttade fram sina positioner,
skatterna sänktes för de rika
han sket i klimathotet
de tandlösa fick 0
osv

Det är möjligt att Trumps fantasier om America Great, en fantasivärld om ett 1950- tal med rasförtryck och inbillad storhet är ärligt menat men det är ingen väg framåt det inser alla som lever i verkligheten.
Citera
2024-10-08, 14:56
Medlem
knashs avatar
Citat:
Han är absolut en outsider, han visar med all tydlighet att han inte är inom demokratins gränser och inte heller inom lagen - som dömd för sexuella övergrepp - och även hyschpengar till en porrskådis, för tysta ner en skandal inför valet via bokföringsbrott.

Som en sheriff nyss sa, dvs den fd sheriffen i Iowa County, Steve Michek:

"Jag skulle säga att jag inte kommer att rösta på en brottsling - han är en dömd brottsling," sa Michek.

När vissa människor har visat på motstånd, "frågar jag,
" Skulle du rösta in mig som sheriff om jag var en brottsling?
De kommer att säga "Åh, fan nej!"
Så varför skulle du angående en president?
Jag tror att det är ett lätt argument den här gången.”

https://wisconsinexaminer.com/2024/1...king-her-side/
Alla som är seriösa vet att det där E Carrol caset, och alla andra case också, 100% politiskt motiverat. En skam för usa rättsystem.

Jag längtar tills dina demokratiska idoler blir indragna i Epstein och Diddy härvorna. Då ska de bli kul att höra vad du har att säga!
Citera
2024-10-08, 15:01
Medlem
knashs avatar
Citat:
Vi har redan sett vad en presidentperiod med Trump innebär.
Putin och Xi levde loppan och flyttade fram sina positioner,
skatterna sänktes för de rika
han sket i klimathotet
de tandlösa fick 0
osv

Det är möjligt att Trumps fantasier om America Great, en fantasivärld om ett 1950- tal med rasförtryck och inbillad storhet är ärligt menat men det är ingen väg framåt det inser alla som lever i verkligheten.
Du är en sån känslostyrd vänsterflummare som gått på alla medias lögner om Trump. Och nu tror du Trump är det största hotet i världen... Jag orkar inte dilla med dig.
Tro vad du vill så får du se vad som händer!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in