2024-10-06, 10:59
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Personen verkar inte ha så många hjärnceller överlag eftersom han skapade en tråd där han inte hittade f*ttan när han hade samlag

Till mitt försvar så var det en tjockis och de är fan svåra att hitta hållet på i doggy.
Citera
2024-10-06, 11:13
Medlem
SodaFointains avatar
Många anmäler sig såklart för att få gratis resa och nya vänner!
Citera
2024-10-06, 13:05
Citat:
Ursprungligen postat av listigtjej
hur vet man att en av dom är SD:are?
För att hon är öppen med det på hennes sociala medier.
Det är Emily Ek förövrigt
Citera
2024-10-06, 13:06
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Till mitt försvar så var det en tjockis och de är fan svåra att hitta hållet på i doggy.
Det hade varit en bra ursäkt förutom faktumet att man har dåligt med hjärnceller om man ligger med ett fetto.
Citera
2024-10-06, 13:14
Medlem
Citat:
Haha love it!
Citera
2024-10-06, 13:29
Medlem
Nationalromantiks avatar
Citat:
Var med själv då och var Bachelor om du tror du är så mycket bättre? Skulle vilja se din briljanta karisma och höga sociala färdigheter. Förväntar mig också att du inte är ett dugg nervös när du ska dejta 20 tjejer framför tv, för det är tydligen fel att vara nervös också enligt dig!

Lätt att klanka ner på folk när man sitter på FB, inte sant?

Mannen med hästsvans, är det du?

Det finns garanterat män ute i samhället med större karisma/utstrålning ute i samhället. De andra säsongerna har de haft bättre personer. Om killarna är så obekväma ska de inte vara deltagare. Årets bachelors är töntar.
Citera
2024-10-06, 13:58
Citat:
Ursprungligen postat av dipmeatandyeet
Det hade varit en bra ursäkt förutom faktumet att man har dåligt med hjärnceller om man ligger med ett fetto.

Äsch, ibland är man desperat Vi alla har legat med en tjockis nångång.
Citera
2024-10-06, 13:59
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalromantik
Mannen med hästsvans, är det du?

Det finns garanterat män ute i samhället med större karisma/utstrålning ute i samhället. De andra säsongerna har de haft bättre personer. Om killarna är så obekväma ska de inte vara deltagare. Årets bachelors är töntar.

Ja, för Sebastian var ju mycket bättre med "du berör mig ända in i hjärtat". Du tycker bara de är tråkiga för att de inte säger sjuka saker.
Citera
2024-10-06, 17:02
Medlem
Nationalromantiks avatar
Citat:
Ja, för Sebastian var ju mycket bättre med "du berör mig ända in i hjärtat". Du tycker bara de är tråkiga för att de inte säger sjuka saker.

Inte säger sjuka saker? fattar ej vad du menar.

Ovanligt att se Bachelors som är livrädda bara.

Tjejerna har ju 100x mer pondus än båda killarna.

Blir total kontrast.

Därför anser jag att de valt fel killar.
Citera
2024-10-06, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalromantik
Inte säger sjuka saker? fattar ej vad du menar.

Ovanligt att se Bachelors som är livrädda bara.

Tjejerna har ju 100x mer pondus än båda killarna.

Blir total kontrast.

Därför anser jag att de valt fel killar.

Ja! Förvånar mig att tjejerna som är 10: or kan va så besatta av killarna som båda ligger på en stark 4:a både i sätt och utseende. men kul för dem
Citera
2024-10-07, 11:45
Medlem
haha fan vad jag stör mig på de två yngsta tjejernas ”naaaw” ”awww” ”mmmm” ”nuttnuttinutt” prat som låter så obehagligt, börjar garva varenda gång de stämmer upp ihop.
Citera
2024-10-07, 13:42
Citat:
Ursprungligen postat av jagadavincel
Ja! Förvånar mig att tjejerna som är 10: or kan va så besatta av killarna som båda ligger på en stark 4:a både i sätt och utseende. men kul för dem

Inte alla tjejer är 10or i huset. Skulle säga att 3-4 st av 20 är 10or. Om du tycker annat så är du bara en toffel som hypear upp helt vanliga tjejer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in