Citat:
Ursprungligen postat av
brakfesten009
Brukar mest köpa det när det är extrapris: fyra för en hundring. Men det är praktiskt att ha hemma och kunna ta fram när man inte har lust/tid att laga mat. Prismässigt ligger de bra till om man jämför med vad en lunch numera kostar ute på restaurang.
Jag har juste restaurangmat i frysen i så fall o (dyra) premiumpizzor
Citat:
Ursprungligen postat av
neix
Köper inte det själv men det är svårt att laga mat för under 50-60 som är god om man har ett litet hushåll. Makaroner, köttbullar, fett och ketchup och någon grönska går nog på kring 40 att laga själv och det är inte gott. Sen är det enkelt, speciellt till lunch.
Utgår från att du har singelhushåll o då har du rätt - när jag haft det har jag köpt restauranmat o
tagit hem - inte wok - kiosk utan riktig restaurangmat
Citat:
Ursprungligen postat av
george.sthlm
Jag tror den stora gruppen är lunch ätare.
En Daffgård eller Felix frysrätt får du för 25 kr, en Gooh låda för 60 kr
Att äta på lunchresturang i Stockholm kostar 120-130 kr
Karins Lasagne ha ha - Lasagne är italienskt o det klarar inte Karin av att laga juste-
men lasagne är malet o gjort på överskottsskitkött som man maler ner o gör till ankdammsfolkföda
istället för hundmat
Det måste man ta om man kräver 2 lagade mål om dan - jag har bara råd med ETT o då
skall det vara riktigt bra o då går även de flesta luncher bort som dessutom är för tidiga.
Men LIDLs pizzor är rätt bra OM MAN FÖRSTÄRKER DOM MED T EX BRESAOLA* O EXTRA TOMAT O
GURKA * men det har väl ni aldrig ätit eller ens vet vad det är