2024-10-07, 06:52
Medlem
PROLIFICs avatar
#489 - Stinkis

Kollade igenom Stinkis chattloggar #116 och det var ju den jäveln som hade den bisarra bildserien på sina ben! Jag hade glömt bort vem det var, tänkte på det när #474 (Lundaforskaren) låg i sitt badkar och bokstavligen tiggde beröm för sina ben. Vad är för del gubbar som tror att gäddben är intressanta? För någon?

Stinkis #116 la till bildtexter på benbilderna och frågade om barnet vill se mer. Han ligger och bresar och visar kuken men skrevet är blurrat. Tyvärr måste jag nog ändå säga, inte för att jag så gärna vill se mer av hans penis, men det hade ju varit kul att se bilden som gav upphov till namnet Stinksvampen.

Jag antar att det är en kukbild som åsyftas, eller kanske en bild där hans stortå möjligen ser ut att ha nagelsvamp. Han sitter ute på balkongen och äcklar sig också och även som #116 trodde han att hans penis är ett sexigt förhandlingsmedel för att byta bilder med ett barn. Sista bilden sitter han i bilen och fotar sitt skrev, gylfen nerdragen. Det verkar vara precis innan han ger sig av för träffen med barnet. Vilken charmör!
Senast redigerad av PROLIFIC 2024-10-07 kl. 07:27.
Citera
2024-10-07, 07:42
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
#489 - Stinkis

Kollade igenom Stinkis chattloggar #116 och det var ju den jäveln som hade den bisarra bildserien på sina ben! Jag hade glömt bort vem det var, tänkte på det när #474 (Lundaforskaren) låg i sitt badkar och bokstavligen tiggde beröm för sina ben. Vad är för del gubbar som tror att gäddben är intressanta? För någon?

Stinkis #116 la till bildtexter på benbilderna och frågade om barnet vill se mer. Han ligger och bresar och visar kuken men skrevet är blurrat. Tyvärr måste jag nog ändå säga, inte för att jag så gärna vill se mer av hans penis, men det hade ju varit kul att se bilden som gav upphov till namnet Stinksvampen.

Jag antar att det är en kukbild som åsyftas, eller kanske en bild där hans stortå möjligen ser ut att ha nagelsvamp. Han sitter ute på balkongen och äcklar sig också och även som #116 trodde han att hans penis är ett sexigt förhandlingsmedel för att byta bilder med ett barn. Sista bilden sitter han i bilen och fotar sitt skrev, gylfen nerdragen. Det verkar vara precis innan han ger sig av för träffen med barnet. Vilken charmör!
Citera
2024-10-07, 07:59
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet

Sank U. För sent att redigera nu. Men ja, Stinkis är ju #490. Och #116. Häpp, häpp, häpp!
Citera
2024-10-07, 08:33
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Nyfiken
Jamen alltså, om du kikar tillbaka så har du tom hans namn i fup:en. Söker du på namnet och företaget du själv skriver här ovan så får du upp honom…
Vilken rätt menas då? Är genuint intresserad.
Citera
2024-10-07, 08:54
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven

Du har själv skrivit ut rätt ord. Fyra bokstäver. De två första bokstäverna. Punkt. Och så Sveriges nationella toppdomän. Det första som kommer upp när jag googlar de fyra bokstäverna bokstäverna i ett ord. Stig upp! På engelska.
Citera
2024-10-07, 10:21
Medlem
Ska bli spännande att se vem trippelgäddan kan tänka sig vara. Rent spontant så känns det som en utvecklingsstörd jävel. Men vem vet, uppenbarligen är rovdjursdrift så stark hos många av dessa gäddor att återfall lätt kan hända.
Citera
2024-10-07, 12:49
Medlem
Citat:
RIS
Citera
2024-10-07, 15:32
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Du har själv skrivit ut rätt ord. Fyra bokstäver. De två första bokstäverna. Punkt. Och så Sveriges nationella toppdomän. Det första som kommer upp när jag googlar de fyra bokstäverna bokstäverna i ett ord. Stig upp! På engelska.

Ni menar forskningsinstitutet med statlig koppling (stig upp på engelska)? Flera av gäddorna har haft koppling dit, bla bög-gäddan som tog en löptur på Medis samt anonyma pedofil-miljonären i Halland som var dömd tidigare för att ha duschat med 12-åringar. Miljonärens efternamn delas dessutom med flera fast anställda inom "Stig upps" stab.
Citera
2024-10-07, 15:41
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Smygaren (471?)

I dumpenpodden säger S och P att hans chef inte verkade bry sig alls om att han skrev till barn på arbetstid. Vart jobbar han? Vad är det för arbetsgivare? De sa att det var något statligt.

Det största statliga forskningsinstitutet, som organiserar forskare, naturvetare och tekniker. Inte så många som är anställda där, utan de är aktiva inom projekt som finansieras och samordnas av "ris på engelska med s/stå upp". Det är tekniker och naturvetare inom universitet och företag som samlas där.

#471 Är däremot anställd som någon typ av kommunikationsansvarig, samt 3-4 till med samma efternamn jobbar där (släktingar?).

#194 Var knuten till dem som forskare, samt ansvarig för deras ungdomsverksamhet (SIC!) där han var ute på skolor och berättade om forskning och naturvetenskap. Han försvann däremot nästan direkt från deras hemsida.
Citera
2024-10-07, 15:52
Medlem
Wotans avatar
Egentligen onödigt att smyga med och rebusa #471's namn då det är utskrivet i domen på Dumpens hemsida (domen från tio år tillbaka när han hade duschat naken med småtjejer han raggat upp och supit ner inne i Göteborg och tagit med hem). Då jobbade han på Ford med information, sedan på Lynks (nån elbilstillverkare?). Kanske turen i finkan som gjorde att han slutade i bilbranschen och började på ris/stå upp?

https://www.svd.se/a/d434fe28-6ce8-3...rna-for-bytena
Citera
2024-10-07, 17:11
Medlem
SnutteFia03s avatar
Gissar att HerrFlicke #466 och #196 är trippelgäddan.
Citera
2024-10-07, 18:34
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03
Gissar att HerrFlicke #466 och #196 är trippelgäddan.
Varför tror du det? Jag hoppas du har fel för han är skittråkig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in