#489 - Stinkis
Kollade igenom Stinkis chattloggar #116 och det var ju den jäveln som hade den bisarra bildserien på sina ben! Jag hade glömt bort vem det var, tänkte på det när #474 (Lundaforskaren) låg i sitt badkar och bokstavligen tiggde beröm för sina ben. Vad är för del gubbar som tror att gäddben är intressanta? För någon?
Stinkis #116 la till bildtexter på benbilderna och frågade om barnet vill se mer. Han ligger och bresar och visar kuken men skrevet är blurrat. Tyvärr måste jag nog ändå säga, inte för att jag så gärna vill se mer av hans penis, men det hade ju varit kul att se bilden som gav upphov till namnet Stinksvampen.
Jag antar att det är en kukbild som åsyftas, eller kanske en bild där hans stortå möjligen ser ut att ha nagelsvamp. Han sitter ute på balkongen och äcklar sig också och även som #116 trodde han att hans penis är ett sexigt förhandlingsmedel för att byta bilder med ett barn. Sista bilden sitter han i bilen och fotar sitt skrev, gylfen nerdragen. Det verkar vara precis innan han ger sig av för träffen med barnet. Vilken charmör!