Citat:
Ursprungligen postat av
xlajt
Låter som den operation jag ska göra. En frenelum bevarande omskärelse. Dock pratade läkaren om ”krans” / badring. Att det inte kommer se ut som på tex dom som blivit omskurna som barn.
Vad menas med krans? Låter fruktansvärt fult om jag ska ha en krans i erektion med?
Läkaren sa att det är ”bästa alternativet” för då slipper man den ”strama” känslan efter operationen
Jaha okej, ja alltså när jag får stånd, eller är påväg att bli hård så försvinner det "svullna" mer. Och när jag är helt hård så är det inget som syns så.
Kanske är det där som är "svullet" som är själva kransen? Har ingen badring dock haha. 😂
Det har försvunnit mer med tiden som sagt och jag tror det håller på och drar sig in än så att säga.
Läkaren som opererade mig hade enligt egen utsago gjort denna operation många gånger, så tiden får helt enkelt utvisa hur det blir rent kosmetiskt så att säga.
Tycker att penis är "finare" nu utan sin förhud när jag är hård måste jag säga. Ollonet har helt fritt spelrum nu utan en hud som ska vara ivägen så att säga, då jag alltid haft trång förhud som bara vart värre i vuxen ålder med svår balanit och inflammationer som konsekvens.
Vet inte hur dom gör med dom som blir omskurna som barn så kan inte uttala mig om det.
Hoppas allt går väl.