2024-10-06, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Hej! Min elspark mi xiaomi pro 2 har blivit snodd ifrån min låsta trappuppgång på syrengatan. Den är rätt sliten och många repor, på bromshandtagen, och även denna ”lås” till själva styret som får den att vara upprätt är trasig även stänkskyddet är knäckt. Har en väska fram på styret. Bytt luftdäcken till Punkteringsfria däck som är rätt slitna och själva ”fälgen” på bägge är slitna(mest bak) av byte av däck. Ser ni något någonstans får ni jätte gärna hojta! Och håll gärna utkik, denna är min ända färdmedel.

Detta skrev en igår kväll kanske den han snodde

Man ser på bilden att det inte är en Xiomi2
Citera
2024-10-06, 19:26
Medlem
Cokekillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manymen97
Stämmer

Efternamn på L?
Citera
2024-10-06, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storm_Eye
Det namnet stämmer

Citat:
Stämmer

Wi11iam L eller TG?
Citera
2024-10-06, 19:34
Medlem
Mindbusinesss avatar
Hjältemod.
” Efter att den unge mannen inne i telebutiken träffats såg de hur skytten, som var maskerad, körde nerför rulltrappan på en elsparkcykel.
– Då förstod jag ju att han var skyldig till något, och min man sprang efter, slog till och brottade ner honom, berättar Frida.
– Sen kom två andra män och hjälpte till och höll fast honom tills att väktare och polisen kom.”
https://www.dn.se/sverige/vittnet-min-man-brottade-ner-skytten/
Citera
2024-10-06, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vincento614
Kan det vara W.Celik istället?

Fått info om ung svensk
Citera
2024-10-06, 19:35
Medlem
Vet du något om motivet ?
Citat:
Stämmer
Citera
2024-10-06, 19:36
Medlem
Citat:
Efternamn?

Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Wi11iam L eller TG?
L
Citera
2024-10-06, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Accovoice
Vet du något om motivet ?
Nej
Citera
2024-10-06, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Hjältemod.
” Efter att den unge mannen inne i telebutiken träffats såg de hur skytten, som var maskerad, körde nerför rulltrappan på en elsparkcykel.
– Då förstod jag ju att han var skyldig till något, och min man sprang efter, slog till och brottade ner honom, berättar Frida.
– Sen kom två andra män och hjälpte till och höll fast honom tills att väktare och polisen kom.”
https://www.dn.se/sverige/vittnet-min-man-brottade-ner-skytten/

Men telebutiken ligger ju på.första våning. Skytten åkte väl knappast upp till andra våningen efter skjutningen och tog sedan rulltrappan ned.
Citera
2024-10-06, 19:40
Medlem
Citat:
William landgren stämmer väl överens med relation till ledaren i T falangen. Roman Tryfonenko.
Finns en profil på facebook med det namnet som jobbar på 3. Måste ju vara han isf.
Citera
2024-10-06, 19:41
Medlem
olasvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thecrafter
Men telebutiken ligger ju på.första våning. Skytten åkte väl knappast upp till andra våningen efter skjutningen och tog sedan rulltrappan ned.

Nej det låter konstigt.
Citera
2024-10-06, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thecrafter

Stämmer plan 1 nära entrén
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in