2024-10-06, 18:27
Medlem
ariberts avatar
Finns det några uppgifter om hälsotillståndet hos den påskjuten?
Citera
2024-10-06, 18:27
Medlem
Ingen som vet vem BO är?
Citera
2024-10-06, 18:29
Medlem
MGM under 15 år enligt Omni.
Citera
2024-10-06, 18:29
Medlem
[quote=Piledriver2|89730102]Yep. Lågt odds på att det är kopplat till konflikten mellan
Citera
2024-10-06, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tktrx83
Kära någon säg mig hur pojken mår
Hoppas allt är väl, förhoppningsvis är han inte alltför omskakad efter att BO överlevt

"Pojken" avser den intervjuades sjuårige son som var på plats, inte skytten.
Citera
2024-10-06, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tktrx83
Kära någon säg mig hur pojken mår
Hoppas allt är väl, förhoppningsvis är han inte alltför omskakad efter att BO överlevt

Dom citerar ett vittne väl?
Som sprang ut med sin egen lille pojk. Är det inte honom han pratar om?
Citera
2024-10-06, 18:35
Medlem
Statsminister2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wejo
Och MGM "uppges vara en tonåring som är att betrakta som inhyrd utförare, anlitad av ett konkurrerande nätverk".

Åtminstone inget oskyldigt offer om det stämmer. Ändå helt sjukt förstås.

Kan ju varit 2000 pers där inne som är traumatiserade. De är ju också offer.

Nu får de fan börja gå ut med etnicitet. Känns ju som hälften av skjutningarna har nån negerjävel bakom avtryckaren. Skiten med handgranater i Köpenhamn var ju med negrer. Helt jävla sjukt vad negrer är överrepresenterade när det gäller all skit.
Senast redigerad av Statsminister2030 2024-10-06 kl. 18:38.
Citera
2024-10-06, 18:36
Medlem
Lilja4nevers avatar
Kungligt att en man (lärare) sprang ifatt MGM och brottade ner honom - borde startas en insamling till honom!

Från Omni:

"Frida, hennes make och hennes son blev vittnen till händelsen. För DN berättar hon att hennes man sprang efter och brottade ner skytten.
– Jag fattar inte att min man vågade. Man kan förstås tycka att han inte borde ha ingripit, men tur att det finns civilkurage, kanske spelar det in att han är lärare".
Citera
2024-10-06, 18:37
Medlem
Statsminister2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maxima95
De har börjat använda alla möjliga tramadolberoende och skuldsatta stackars svennebanankids som inte haft tillräckligt rika föräldrar att förflytta deras uppväxt ifrån dem med. Till och med småflickor på glid skickar de till allt möjligt så det räcker inte med negern. Kan du mörda kan du ta ett vuxet straff, punkt slut. Det ska finnas noll incitament att använda sig av barn utan konsekvenstänk till bestialisk kriminalitet. Börja med dubbla straff för den som skickar dem direkt. Snorungen Gjuljan Prenga som sköt benzema ska väl bli avrättad i Irak för vad han gjorde, då kan väl vi slänga in en valp lika länge som han levt. Minst.

Otroligt få negrer som bor i KBA men skiten kan ju vara nån annanstans ifrån
Citera
2024-10-06, 18:38
Medlem
Hörde någonstans att bästa tidpunkten att resa är direkt efter ett terrordåd, maximal säkerhet, inga turister och allting billigt. Vad tror vi, är det samma här? Kommer affärerna på Kungsmässan rea ut allt eftersom inga kunder kommer? Kanske dags o ta sig en sväng till Kungsbacka.

Skräll att det inte snackas Svenska i videon när GM blir utsläpad
Citera
2024-10-06, 18:40
Medlem
Hej! Min elspark mi xiaomi pro 2 har blivit snodd ifrån min låsta trappuppgång på syrengatan. Den är rätt sliten och många repor, på bromshandtagen, och även denna ”lås” till själva styret som får den att vara upprätt är trasig även stänkskyddet är knäckt. Har en väska fram på styret. Bytt luftdäcken till Punkteringsfria däck som är rätt slitna och själva ”fälgen” på bägge är slitna(mest bak) av byte av däck. Ser ni något någonstans får ni jätte gärna hojta! Och håll gärna utkik, denna är min ända färdmedel.

Detta skrev en igår kväll kanske den han snodde
Citera
2024-10-06, 18:41
Medlem
Oklart skadeläge på BO enligt Expressen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in