Citat:
SO WHAT. De har bevisat förrut att de inte är smarta - eller är bedragare
FEL. Inte historiska statistik hur det såg ut innan andra ballongbristningar...
Det är inte så svårt att veta bättre än de flesta gällande de som inte begriper att Bitcoin är en ballong...
((F ö ska mindre 3 procent av befolkningen vara smartare än mig enligt en intelligenstest, fastän jag gjorde den okoncentrerad, eftersom det var en Mensatest och jag är inte intresserad av att bli med dem, jag var bara lite nyfiken på vad jag skulle få för resultat. Min bästa del var logik.))
F ö sitter jag inte bara på flashback, för jag håller på att starta mina tredje och fjärde företag
Den här gången i SOAsien. Vi väntar på tillstånd så för tillfället är det inte mycket att göra.((Företaget med ganska många anställda i Sverige, sålde jag för många år sedan. Mitt andra gör affärskonsultjobb, förr i Sverige, nu utomlands. Jag brukar bara debitera procent av förbättrade resultaten trots små kostnader, så jag måste göra bra jobb till skillnad från konsulter för myndigheter haha
Citat:
Menar du BS om "mining" ?Man behöver inte förstå mycket om detaljer om Butcoin, för att förstå att det är BS och ballong
Det är ENKEL grundläggande logik...Ja, jag vet. Jag har t o m flera dokument, från olika, som bevisar att jag kan vara det