Citat:
Ursprungligen postat av
GDPRWarrior
Jag vill belysa hur tjänster som Lexbase påverkar alla människor och ge en bredare förståelse av problemet. Jag förstår också att det finns ett intresse för vem som driver ett så stort fall, och jag är redo att dela min resa och erfarenhet.
Jag hade önskat att fortsätta leva mitt privat liv men dessa vargar ger mig ingen annan val
Jo, du hade också valet att inte göra intervjun. Det är ditt eget val, försök inte skylla på någon annan.
Du frågade tidigare i tråden om det här. Alla, oavsett sida, höll med om att det var en dålig idé. Även de som i vanliga fall inte håller med om något.
Du får välja precis som du vill. Det är ditt eget val. Men du får också leva med konsekvenserna.
Citat:
Ursprungligen postat av
doc-leaks
Du har fått enorm ego, dessa medier bjuder inte in dig för att hjälpa dig eller stå på din sida, de gör det för att skämma ut dig eller att du gör bort dig när medier bjuder in dig för intervju eller likande. Tro inget annat. De kommer få se ut dig inför tittarna att du skyddar gäng kriminella fast även om det inte är så.
Att du tror du kan stå över eller vinna över dessa sionister som driver dessa sidor är långt ifrån verkligheten. Inte ens svenska politiker vågar gå emot de, det var därför den blekfeta incelen Strömmer yttrade sig i din mål till eu domstolen so fått påtryckningar ifrån sionisten Gunnar Axén.
Citat:
Ursprungligen postat av
BlackRockInc
Du låter helt efterbliven.
Att lyfta problematik i media är bra.
Du måste vara riktigt korkad om du tror att det är något negativt.
Citat:
Ursprungligen postat av
QxZtVyPrQ9981AZX
För helvete nej.
De kommer förstöra ditt liv, och förvränga allt.
Ena dagen vill du ha bort dig överallt så att du ska få arbete, nu ska du bli en offentlig person.
Det kommer per automatik innebära att man kommer kunna dra upp domar om dig. Spelar ingen roll om du då vinner i EU-domstolen eller inte.
Vi fattar att det här är emotionellt för dig men vi alla har upprepande sagt åt dig att ligga lågt.
Det finns troll i denna tråd som kommer uppmuntra dig men det är för att de vill förstöra processen för dig och är skadeglädje.
Du har absolut 0 medievana, har du fått medieträning ens?
Har du talat med medie-konsulter och rådfrågat?
Citat:
Ursprungligen postat av
QxZtVyPrQ9981AZX
Ja, han är exceptionellt irrationell.
Citat:
Ursprungligen postat av
QxZtVyPrQ9981AZX
Du borde ändå ta 2-3 timmar råd av en mediebyrå & konsult.
Inser du att du kommer bli en offentlig person, alla handlingar om dig kommer spridas per automatik då?
För vem gör du det här?
Sprids handlingarna om dig så är det inte så att du kommer få jobb sen ändå även om EU-domstolens utslag är positivt.
Problemet är att GDPRWarrior har ett helt enormt bekräftelsebehov. Man har ju sett hur han tidigare i tråden lagt upp inlägg helt randomly där han sjungit sin egen lov eller sökt bekräftelse från andra användare. Nu har han inte skrivit eller fått bekräftelse på ett bra tag, och då helt plötsligt ska han upp i TV och göra intervjuer. Som ett jäkla psykologiskt beroende.
Citat:
Ursprungligen postat av
GDPRWarrior
Jag är i grunden en optimist, och oavsett vad som händer kan det egentligen bara bli bättre för mig, inte sämre.
Programmet kommer att sändas i november på SVT, och det är allt jag kan dela just nu.
Givetvis kan det bli sämre. Att tro att allt per automatik gör saker bättre är helt irrationellt, och bådar inte gott.
Om det var som du säger att allt bara kunde bli bättre så hade det blivit bättre även om du inte gjort intervjun, så det är inte ens ett argument för att göra den.
Det du tidigare har sagt att du ska ta upp är de allvarliga konsekvenserna det här har för de som dömts för brott. Tror du verkligen själv att det är ett vinnande recept när större delen av samhället står och skriker efter hårdare straff och allvarligare konsekvenser för de som döms för brott?
För närvarande står fokus på gamlingar som blir bedragna, identitetsstöld av kriminella gäng, o.s.v. Att då försöka skifta fokus därifrån till konsekvenserna för de som dömts för brott är helt idiotiskt. Du kan räkna med att gubbarna på de här företagen gnuggar händerna och skrattar av glädje om de vet om vad du planerar. De kunde inte fått bättre draghjälp om de betalat för den, och du ska gå deras ärenden helt gratis utan att ens förstå att du gör det...
Jag har sagt flera gånger i den här tråden att din stora tillgång inte är din hjärna, utan dina bollar. Nu visar du det helt tydligt. Tyvärr är det ingen tillgång den här gången.