2024-10-04, 03:35
Medlem
GDPRWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goodasstimes
Vad är det du vill åstadkomma med att synas i TV?

Jag vill belysa hur tjänster som Lexbase påverkar alla människor och ge en bredare förståelse av problemet. Jag förstår också att det finns ett intresse för vem som driver ett så stort fall, och jag är redo att dela min resa och erfarenhet.

Jag hade önskat att fortsätta leva mitt privat liv men dessa vargar ger mig ingen annan val
Citera
2024-10-04, 03:36
Medlem
GDPRWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Spännande! Vilket program?

Det börjar med SVT
Citera
2024-10-04, 09:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GDPRWarrior
Senaste nytt är att jag snart kommer att framträda på TV. Så plocka fram popcornen och önska mig lycka till! Det är enda sättet för att sanningen ska komma fram, jag tar mig in på vargarnas domän.

Du har fått enorm ego, dessa medier bjuder inte in dig för att hjälpa dig eller stå på din sida, de gör det för att skämma ut dig eller att du gör bort dig när medier bjuder in dig för intervju eller likande. Tro inget annat. De kommer få se ut dig inför tittarna att du skyddar gäng kriminella fast även om det inte är så.

Att du tror du kan stå över eller vinna över dessa sionister som driver dessa sidor är långt ifrån verkligheten. Inte ens svenska politiker vågar gå emot de, det var därför den blekfeta incelen Strömmer yttrade sig i din mål till eu domstolen so fått påtryckningar ifrån sionisten Gunnar Axén.
Citera
2024-10-04, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doc-leaks
Du har fått enorm ego, dessa medier bjuder inte in dig för att hjälpa dig eller stå på din sida, de gör det för att skämma ut dig eller att du gör bort dig när medier bjuder in dig för intervju eller likande. Tro inget annat. De kommer få se ut dig inför tittarna att du skyddar gäng kriminella fast även om det inte är så.

Att du tror du kan stå över eller vinna över dessa sionister som driver dessa sidor är långt ifrån verkligheten. Inte ens svenska politiker vågar gå emot de, det var därför den blekfeta incelen Strömmer yttrade sig i din mål till eu domstolen so fått påtryckningar ifrån sionisten Gunnar Axén.

Du låter helt efterbliven.

Att lyfta problematik i media är bra.
Du måste vara riktigt korkad om du tror att det är något negativt.
Citera
2024-10-04, 10:08
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GDPRWarrior
Jag vill belysa hur tjänster som Lexbase påverkar alla människor och ge en bredare förståelse av problemet. Jag förstår också att det finns ett intresse för vem som driver ett så stort fall, och jag är redo att dela min resa och erfarenhet.

Jag hade önskat att fortsätta leva mitt privat liv men dessa vargar ger mig ingen annan val

För helvete nej.
De kommer förstöra ditt liv, och förvränga allt.

Ena dagen vill du ha bort dig överallt så att du ska få arbete, nu ska du bli en offentlig person.
Det kommer per automatik innebära att man kommer kunna dra upp domar om dig. Spelar ingen roll om du då vinner i EU-domstolen eller inte.

Vi fattar att det här är emotionellt för dig men vi alla har upprepande sagt åt dig att ligga lågt.

Det finns troll i denna tråd som kommer uppmuntra dig men det är för att de vill förstöra processen för dig och är skadeglädje.

Du har absolut 0 medievana, har du fått medieträning ens?
Har du talat med medie-konsulter och rådfrågat?
Senast redigerad av QxZtVyPrQ9981AZX 2024-10-04 kl. 10:13.
Citera
2024-10-04, 10:11
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doc-leaks

Ja, han är exceptionellt irrationell.
Citera
2024-10-04, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QxZtVyPrQ9981AZX
För helvete nej.
De kommer förstöra ditt liv, och förvränga allt.

Ena dagen vill du ha bort dig överallt så att du ska få arbete, nu ska du bli en offentlig person.
Det kommer per automatik innebära att man kommer kunna dra upp domar om dig. Spelar ingen roll om du då vinner i EU-domstolen eller inte.

Vi fattar att det här är emotionellt för dig men vi alla har upprepande sagt åt dig att ligga lågt.

Det finns troll i denna tråd som kommer uppmuntra dig men det är för att de vill förstöra processen för dig och är skadeglädje.

Du har absolut 0 medievana, har du fått medieträning ens?
Har du talat med medie-konsulter och rådfrågat?

Håller tyvärr med, det är ytterst få som gagnas av att bli intervjuade i media.
Om intervjun redan är på plats så kan jag bara hålla tummarna för att SVTs narrativ är att dessa sajter är dåliga.

Om intervjun inte är gjord så skriv ett avtal med journalisten att inget får publiceras utan ditt godkännande och att du ska ha rätt att på förhand begära att delar av intervjun/artikeln som inte faller dig i smaken klipps bort. Ta med i avtalet hur stor summa de ska betala vid kontraktsbrott och sätt summan högt.
Citera
2024-10-04, 13:03
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PolisenOrebro

Om intervjun inte är gjord så skriv ett avtal med journalisten att inget får publiceras utan ditt godkännande och att du ska ha rätt att på förhand begära att delar av intervjun/artikeln som inte faller dig i smaken klipps bort. Ta med i avtalet hur stor summa de ska betala vid kontraktsbrott och sätt summan högt.

Det här spelar tyvärr ingen roll om han inte har blivit media-tränad.
Han har inte den kompetensen att avgöra vad som står eller hur det kan tolkas.

Innan en intervju publiceras och där man fått ta del av den innan så är det inte bara den intervjuade som läser igenom utan oftast en marknadsföringschef alternativt konsult som arbetat med det länge och vet hur journalister kan vinkla det.

I media-träning går man igenom dylika fällor journalister kan skapa och hur man undviker dem, samt att man lär sig identifiera och göra research om journalister man inte skall beblanda sig överhuvudtaget med.

De som driver dessa mediebyråer har oftast själv varit tidigare journalister eller är det parallellt som de erbjuder konsulttjänster inom mediebyråer.

Det här är så efterblivet att det inte är sant..
Citera
2024-10-04, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QxZtVyPrQ9981AZX
Det här spelar tyvärr ingen roll om han inte har blivit media-tränad.
Han har inte den kompetensen att avgöra vad som står eller hur det kan tolkas.

Det är precis det som är min poäng: har man ett avtalat kontrakt så får man iaf tid till att rådfråga andra, till skillnad från att bara ge journalisten material utan någon som helst avtalad rätt att göra ändringar.
Citera
2024-10-04, 13:32
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PolisenOrebro
Det är precis det som är min poäng: har man ett avtalat kontrakt så får man iaf tid till att rådfråga andra, till skillnad från att bara ge journalisten material utan någon som helst avtalad rätt att göra ändringar.

Ja, han är så fruktansvärt obstinat, det är väl den egenskapen som gjort att han lyckats driva det till EU-domstolen, men det här är fruktansvärt dumdristigt.
Citera
2024-10-04, 14:21
Medlem
Håller med om att det är politisk självmord att ställa upp på en intervju.
Men i.om att ärendet flyttats till EUD så är den politiska makten att påverka för sverige lika med noll, gäller även journalister. Det är bara GDPRWarrior som kommer förlora på det här med tanke på att han siktar in sig på en politisk karriär efter detta.
Men man ska inte underskatta heller, få trodde på att ärendet skulle gå till EUD. GDPRWarrior kanske chokar alla igen.
Citera
2024-10-04, 14:39
Avslutad
Man gör bäst i att inte snacka om något i offentligheten medans målet pågår, det finns alltid en risk att man ger motparten argument mot en.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in