2024-10-05, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Macke85
Hon hade väl inte bjudit in någon till bröllopet? Skulden för vilka som var där hamnar på idioten Jimmie…

Vet vi att Mehmet komponerade gästlistan till den där middagen med kontroversiella gäster?
Citera
2024-10-05, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Nej, prästen brukar nog inte vara delaktig då. I alla fall inte som tjänstgörande.

För övrigt så anser jag faktiskt att även politiker förtjänar fritid och ett privatliv. Så ja självklart ska man kunna käka middag/lunch eller ta en fika med vem fan man själv vill göra det med. Vi lever inte i Ryssland eller valfritt arabland...

Vill man ha "privatliv och fritid" så kanske man inte bör bjuda in journalister till sin bröllopsfest?

För övrigt så är statsråd och riksdagsledamöter i tjänst 24/7 så även på sin "fritid" får de nog räkna med att ta ansvar vad de gör och vilka de umgås med.

Åkesson borde haft mer koll på vilka deras inbjudna gäster tar med sig.
En president för mc-klubben Comanche har ju expressen avslöjat var där.
Citera
2024-10-05, 16:10
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larsa.Andersson
Vill man ha "privatliv och fritid" så kanske man inte bör bjuda in journalister till sin bröllopsfest?

För övrigt så är statsråd och riksdagsledamöter i tjänst 24/7 så även på sin "fritid" får de nog räkna med att ta ansvar vad de gör och vilka de umgås med.

Åkesson borde haft mer koll på vilka deras inbjudna gäster tar med sig.
En president för mc-klubben Comanche har ju expressen avslöjat var där.

Tråden handlar inte om Jimmie eller vilka han valt att bjuda. Det är inte heller Ebba som "bjudit in" några journalister vad jag kan förstå?

Så du famlar efter halmstrån för att smutskasta dom båda.
Låt dom ha sitt bröllopsfirande i fred och fokusera på vad dom gör politiskt i stället, men i en annan tråd förslagsvis.
Citera
2024-10-05, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ledigpolis
Terrorklassad som Nelson Mandela.

I vilka vettiga länder då?

ps. i dagsläget .ds
Citera
2024-10-05, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Tråden handlar inte om Jimmie eller vilka han valt att bjuda. Det är inte heller Ebba som "bjudit in" några journalister vad jag kan förstå?

Så du famlar efter halmstrån för att smutskasta dom båda.
Låt dom ha sitt bröllopsfirande i fred och fokusera på vad dom gör politiskt i stället, men i en annan tråd förslagsvis.

Nu är det så att ett statsråd är alltid i tjänst, 24/7, så det finns ingen egentlig "fritid".
Om man dessutom poserar på bilder som sedan publiceras i sociala mediekanaler så får man nog räkna med kritik om någon anser det opassande.

En vice statsminister bör inte posera med en vaxxinskeptiker och islamhetsare som sprider prorysk dynga, då hon som sagt är i tjänst 24/7, om det finns risk för att det hela sprids i sociala medier.
I alla fall om man inte vill behöva ta ansvar för sitt handlande.
Citera
2024-10-05, 16:32
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ledigpolis
Dream on lille pöjk.

Jag förstår inte vad du menar med det som svar på mitt inlägg? Kan du utveckla, eller har du inga argument istället för tramsiga one-liners?
Citera
2024-10-05, 16:33
Medlem
Ah jag som trodde hon poserade naken.. vilken stor besvikelse
Citera
2024-10-05, 18:10
Medlem
"det är okej om vi gör det men inte ni"
Business as usual inom politiken.
Citera
2024-10-05, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quandmeme
vad är grejen med att hon gör djävulstecknet framför kamerorna? är hon helt knarkad eller hur förklarar vi hennes bisarra beteende?

Inget allvarligt. Det fanns två orsaker. 1) Hon var lätt berusad. 2) Hon gillar hårdrock.

AC/DC körde med olika djävulstecken för att få upp stämningen på konserter samt röda djävulshorn. En skojig grej.

Kul att Ebba försöker vara folklig och fotografer och journalister blir helt i upplösning.
Citera
2024-10-05, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EttTillKonto2
I helgen poserade vice statsminister Ebba Busch tillsammans med den norska högerextremisten och antisemiten Rebecca Mistereggen:

Jag förstår ärligt talat inte varför detta skulle var något dåligt. Jag är inte sarkastisk.
Citera
2024-10-05, 21:45
Medlem
Grontarskonts avatar
Olika måttstock men hon kommer alltid undan med mycket!

Lura dementa pensionärer är hennes expertområde för övrigt!
Citera
2024-10-05, 22:38
Medlem
De är väl på samma planhalva politiskt, jag vet inte vem den där norskan är. Men KD har
positionerat sig långt till höger, går inte att känna igen KD som det var under Alf Svensson, då
KD ibland kunde kritisera S då de gick för långt åt höger med Göran Persson i spetsen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in