2024-10-03, 04:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evendock
Sedärja! Undrar vad hon hade dragit i sig för att tycka att det var en bra ide att lagra sådant på nätet?
Jag läste att det var till en ex-pojkvän hon skickade dessa till. Låter iofs smått otroligt med tanke på att det är ganska många liknande bilder.
Citera
2024-10-03, 04:57
Medlem
Känns som en hämndauktion av nåt slag. Ett ex man är på god fot med lägger inte ut känsliga bilder på nätet.
Citera
2024-10-03, 06:58
Medlem
Mycket vackra tuttar och fin kropp men har hon en trasig svart BH på sig? Ser så ut faktiskt.
Citera
2024-10-04, 12:13
Medlem
psaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrSpunk
Jag läste att det var till en ex-pojkvän hon skickade dessa till. Låter iofs smått otroligt med tanke på att det är ganska många liknande bilder.
Samma historia som med Jennifer Lawrences läcka med andra ord. Att de inte lär sig riskerna med detta nångång? (som kändisar)
Citera
2024-10-04, 12:33
Medlem
Faustik-Funks avatar
Ändå smakfulla bilder i jämförelse med vad som läckte på Zara Larsson.
Citera
2024-10-04, 13:01
Medlem
Schnyggves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faustik-Funk
Ändå smakfulla bilder i jämförelse med vad som läckte på Zara Larsson.

Ja, självklart pinsamt för henne, men dessa kan man ändå leva med. Fina ändå...
Citera
2024-10-04, 23:31
Medlem
Tycker hon ofta brukar ha så dålig hållning och verkar otränad, men det där var överraskande fina former. Det där behöver hon inte skämmas över!
Citera
2024-10-05, 00:05
Medlem
Jag kommer, jag kommer, jag kommer, nu är jag nästan där...Kan det vara någon slags dubbelmening gömd i den frasen kanske? Trodde hon var ute och gick och sjöng om att hon snart var framme men nu blir jag osäker...
Citera
2024-10-05, 10:24
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psak
Samma historia som med Jennifer Lawrences läcka med andra ord. Att de inte lär sig riskerna med detta nångång? (som kändisar)

Nejnejnej.
J-Law, Ari Grande mfl kändisars nakenbilder läckte ut för att de förlitade sig på ett cloud-lagringssystem med säkerhetshål.

Der var vad som kallades The Fappening.
Citera
2024-10-05, 10:42
Medlem
psaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Nejnejnej.
J-Law, Ari Grande mfl kändisars nakenbilder läckte ut för att de förlitade sig på ett cloud-lagringssystem med säkerhetshål.

Der var vad som kallades The Fappening.
Nu menade jag ju det att fotona togs för pojkvännernas skull (J-Law sa ju att hon hade ett distansförhållande och att killen fick dem för att förlusta sig åt istället för att porrsurfa)
Dags att rekommendera kända kvinnor att använda en gammal vanlig Nikon och skicka med snigelpost istället
Citera
2024-10-05, 12:03
Medlem
snurresprettiss avatar
Hon har väl bara gjort en bra låt, Sergels Torg.
Citera
2024-10-10, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalsongsystemet
Fler bilder: https://thefappeningblog.com/veronic...ing-23-photos/
Tack för bilderna!
Läckra!
Tack Veronica!

Om de läckts av ett ex måste de vara rätt gamla bilder. Veronica har ju levt med Nils Tull rätt länge, han är pappa till båda hennes barn också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in