2024-10-04, 20:52
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Vem är kvinnan som trakasserar Chrippa som det snackas om här?

https://youtu.be/GO2crLbbM54?si=3e28X1L-8sTS8N1t&t=282
Det bör vara Angelica Tärnsb*
Citera
2024-10-04, 20:53
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det var väl för sjutton inget drev då? Det var många besvikna men drev är något ni hittat på för att skapa den stämningen.
Jo, drevet startade när han häktades.
Om du inte har koll på det så är du i princip diskvalificerad från diskussionen.
Citera
2024-10-04, 20:53
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Utan Chrippas tillstånd.
Ja, han satt ju häktad med restriktioner.
Citera
2024-10-04, 22:04
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Du talar för döva öron.

Inom särskolan förväntas återupprepningar tills det sitter.

Men det är värre här.
Är det därför särskolebarnen i tråden som hackar på Chrippa och Linnea bara upprepar sig?

Hur som helst.
Den videon som Chrippa utlovade verkar inte komma.
Tror du att bröderna pratat med varandra och kommit överens om att inte ta striden på nätet?
I så fall gratulerar jag dem till att ha tagit ett steg mot att agera mer moget - och jag hoppas alla tre bröder får ut något positivt av det.
Det här nätkriget som Jocke dragit igång är ju under all kritik och det är bra om det får ett slut nu.
Citera
2024-10-04, 22:34
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det bör vara Angelica Tärnsb*
Haha varför sitter hon och trackar å håller på mot Chrippa? Helt random

Är hon typ kär i honom eller något?
Citera
2024-10-04, 22:43
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Haha varför sitter hon och trackar å håller på mot Chrippa? Helt random

Är hon typ kär i honom eller något?
Jag har faktiskt ingen aning - mer än att hon verkar ha dedikerat stora delar av sitt liv åt att förfölja och trakassera honom.
Citera
2024-10-05, 10:03
Medlem
Citat:
Det är inte ett drev oavsett vad du tycker.
Men det gynnar väl Chrippa att det ska ses som det.

Öhh det där med borderline kom ju från Chrippa själv. HAN sa det om henne.

Personligt börjar jag tro att Chrippa har borderline. Inte Linnéa.

Tidslinjen är ju inte så svårt att följa.

Du fattar verkligen inte när det är dags att stanna upp och tänka.

Om Anjo påstår att hon har en diagnos är det en petitess jämfört med att Kräftan bekräftade att hon skulle ha en diagnos.
Det var mycket han bekräftade och hittade på gällande L. Han är en mycket störd och otäck snubbe som eldade på för glatta livet och matade på allt han kunde för att sänka L. "Gone girl" var en bra film tyckte han.
Vi alla minns när han sa att L hade påstått att han var tänd på sitt egna barn. Och sen visar det sig att det var en lögn.
Fy fan vilken äcklig snubbe som har sådana tankar. Usch!

Tänk när hans barn blir äldre och får se vad hennes snuskgubbe till farsa hittade på för att fiska sympati och själv inte se dålig ut.
Citera
2024-10-05, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
C har ingen förlovningsring på sig…

https://postimg.cc/qh6WHnhZ

https://postimg.cc/gx4CVGb4

Trubbel i paradiset??

Näe. De vill bara ha reaktioner och att folk ska prata och skriva om dem igen
Citera
2024-10-05, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Om Anjo påstår att hon har en diagnos är det en petitess jämfört med att Kräftan bekräftade att hon skulle ha en diagnos.
Det var mycket han bekräftade och hittade på gällande L. Han är en mycket störd och otäck snubbe som eldade på för glatta livet och matade på allt han kunde för att sänka L. "Gone girl" var en bra film tyckte han.
Vi alla minns när han sa att L hade påstått att han var tänd på sitt egna barn. Och sen visar det sig att det var en lögn.
Fy fan vilken äcklig snubbe som har sådana tankar. Usch!

Tänk när hans barn blir äldre och får se vad hennes snuskgubbe till farsa hittade på för att fiska sympati och själv inte se dålig ut.

Bara någon med samma personlighet kan få det Chrippa håller på med till att vara logiskt.

Han är så vidrig och jag fattar inte hur det han själv sagt är någon annans fel. Logiken haltar något otroligt.

Jag minns särskilt den delen om att han skulle varit tänd på sitt egna barn. Det var också ord från honom.

Han är så stressad nu. När han öppnar munnen kommer det en rad stressade ord i en fart som visar att han snart inte har en aning om vad han säger. Så full av hämndbegär. Det blir ju inte bättre för honom när det visar sig att han omöjligt kan dra slutsatser utan han ser ut som en clown.

Naturligtvis är det precis som du skriver. Det Anjo sagt är som en droppe i havet i jämförelse vad Chrippa da sanning har påstått.
Senast redigerad av 111-111 2024-10-05 kl. 13:52.
Citera
2024-10-05, 14:11
Medlem
wicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag har faktiskt ingen aning - mer än att hon verkar ha dedikerat stora delar av sitt liv åt att förfölja och trakassera honom.

Oj va din käft blev tyst igår när ja frågade om bevis. Vilket jävla slödder du är.
Citera
2024-10-05, 14:30
Medlem
Citat:
Bara någon med samma personlighet kan få det Chrippa håller på med till att vara logiskt.

Han är så vidrig och jag fattar inte hur det han själv sagt är någon annans fel. Logiken haltar något otroligt.

Jag minns särskilt den delen om att han skulle varit tänd på sitt egna barn. Det var också ord från honom.

Han är så stressad nu. När han öppnar munnen kommer det en rad stressade ord i en fart som visar att han snart inte har en aning om vad han säger. Så full av hämndbegär. Det blir ju inte bättre för honom när det visar sig att han omöjligt kan dra slutsatser utan han ser ut som en clown.

Naturligtvis är det precis som du skriver. Det Anjo sagt är som en droppe i havet i jämförelse vad Chrippa da sanning har påstått.

Han har djupt störda tankar och verkar vara väldigt pressad och paranoid.
Motvikt la upp en video med mycket bra kommentarer om Kräftan och hans beteende. Jag håller även med att det är inte helt omöjligt att han har en intellektuell funktionsnedsättning. Han förstår sällan vad han säger, är osammanhängande och pratar om irrelevanta saker. Det är både komiskt och tragiskt, som när han sa i en av sina videos: "Linnea har varit med om mycket, och syndabocken är min dotter, hon har varit dem extremt mycket."
Citera
2024-10-05, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Han har djupt störda tankar och verkar vara väldigt pressad och paranoid.
Motvikt la upp en video med mycket bra kommentarer om Kräftan och hans beteende. Jag håller även med att det är inte helt omöjligt att han har en intellektuell funktionsnedsättning. Han förstår sällan vad han säger, är osammanhängande och pratar om irrelevanta saker. Det är både komiskt och tragiskt, som när han sa i en av sina videos: "Linnea har varit med om mycket, och syndabocken är min dotter, hon har varit dem extremt mycket."

Vad fan ska det betyda?

Vid hans ålder så märks det ju mer att han har en IF, en yngre person kan kallas naiv och efter i utvecklingen men så gammal som han är så är det ju bara det som finns. Jag undrar om inte Linnea också är lite efter då hon är tillsammans med någon som är som ett barn i huvudet. Kaka söker maka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in