2024-10-04, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Nej det vet jag, har de valt att se förbi allt de gjort nu och enbart vill skylla allt på Jocke så får de väl fortsätta göra det.
Vi får se när det väl tar slut om det kommer påståenden om att Jocke styr hela rättsväsendet också - han lär ju vara den man med mest makt i hela Sverige när man slår ut det i slutändan 😅🙄🤦🏼

Att man har olika åsikter där man kan diskutera och där människor är öppna för att se olika vinklar och ändra inställning om det kommer till det är en sak. Men det läskigaste är ju hur extremt hårt dessa är helt låsta och enbart går in i försvar. Och med största sannolikhet känner inte ens dessa människor C&L i verkligheten ens men ändå den känslomässiga involvering i dramat de visar på är skrämmande. Det är inte ens att det kommer teorier utan det är hugg mot andra för dem okända människor och påhopp.

Det förefaller som att de inte försvarar Chrippa alls utan sina åsikter om allt detta därav det selektiva tänket tror jag. Det är inte en högoddsare att ingen kommer att bry sig ett skit om honom när det blir dags att ev krypa in dvs om de hinner innan han flyttar till Dubai som det varit snack om.

Har man inte rättspatos så har man inte.
Citera
2024-10-04, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wick
Där missade du en sak. Han satte sig själv i fängelse pga av sin brud, hans skulder har han tagit på sig själv. Hans beteende står för han själv.

Kom med något annat argument än Jocke. Det är det ende ni chrippa anhängare har att komma med. Fitta.
Häktet har ingenting med drevet att göra. Drevet har bara med Joakim att göra. Joakim är den enda som startar upp drev i Sverige.

Har vi sett drev mot Diana Baban?
Blattelito eller personen som anmälde blattelito?
Josef Loco eller tjejen som anmälde?

Joz satte inte dig själv i fängelse pga sitt beteende. Mycket mystiskt
Citera
2024-10-04, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Han hade ju kunnat hålla käft bara, men då hade det kanske dött ut, och så vill han ju inte ha det.

Exakt! Det var ett jäkla gafflande på honom om att det skulle bli krig igen som det var 2016. Han VILL detta. Inte minst för att han jobbar upp det alldeles själv hela tiden. Det är beviset för att han inte klarar av att det inte snackas om honom. Han bestämmer dock inte över alla som skriver om honom. Några har ett eget logiskt tänkande och ser hur han är rent av korkad.

Jag har inte sett så mycket av Motvikt. Men han skulle göra någon tidslinje kring detta.
Citera
2024-10-04, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Han har inte varit i fängelse .. så vad pratar du om?

Det går inte att komma med något annat när man pratar om vem som drog igång cirkusen - eftersom Jocke och hundarna gjorde det när Chrippa satt häktad.
Utan Chrippas tillstånd.
Citera
2024-10-04, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wick
Han satt i häktet och skrev sin patetiska självbiografi. Eller hade han klonat sig själv?

Nej han har tagit sina egna beslut som lett till där han är idag. Finns inget drev. Och om det finns så var han så duktig som själv skapade det när han först åker till anjo lurar alla att han var fast i ett förhållande för att sen vända ryggen åt alla och visade vilken sida han stod på.
Han skrev inte någon självbiografi i häktet.

Drevet var i full gång när Chrippa släpptes.

Du skrev i tråden hela tiden i Januari och dementerade inlägg efter inlägg på grund av drevet som pågick. Gå tillbaka till den perioden för att färska upp ditt minne.
Senast redigerad av Pallal 2024-10-04 kl. 18:58.
Citera
2024-10-04, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Häktet har ingenting med drevet att göra. Drevet har bara med Joakim att göra. Joakim är den enda som startar upp drev i Sverige.

Har vi sett drev mot Diana Baban?
Blattelito eller personen som anmälde blattelito?
Josef Loco eller tjejen som anmälde?

Joz satte inte dig själv i fängelse pga sitt beteende. Mycket mystiskt

Jag anser inte att det varit något drev. Jag anser att Chrippa, du samt ett par till vill att det ska vara drev. Bara för att han gör människor besvikna och de säger det betyder det inte att det är drev. Han kan ju börja med att vara ärlig mot de som ska betala hans inkomst genom tex visningar istället för att bete sig som om de inte är värda något. Man biter inte den hand som föder en.
Citera
2024-10-04, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Exakt! Det var ett jäkla gafflande på honom om att det skulle bli krig igen som det var 2016. Han VILL detta. Inte minst för att han jobbar upp det alldeles själv hela tiden. Det är beviset för att han inte klarar av att det inte snackas om honom. Han bestämmer dock inte över alla som skriver om honom. Några har ett eget logiskt tänkande och ser hur han är rent av korkad.

Jag har inte sett så mycket av Motvikt. Men han skulle göra någon tidslinje kring detta.

Det är ju konstigt att han och Jocke kunde umgås efter deras förra bråk, men enligt honom borde inte Jocke och Anjo göra det, för de har ju faktiskt bråkat! Största skillnaden är att andra kan gå vidare, men han själv är kvar och stampar. Drar upp urgamla saker som inte har något att göra med något alls.

Såg Motvikts sista. Där är en som använder huvudet.
Citera
2024-10-04, 19:00
Medlem
Citat:
Jag är inte stressad över något.

Tjejer får tjäna pengar på sin kropp hur mycket dom vill, hon ville tjäna pengar på att sälja mjukporr på sin nakna kropp och gjorde det. Hon fick inget annat jobb så det är bra att hon försörjde Jocke och henne med OF content.

Men det ger henne inget övertag alls mot Linnea, som har intelligens och andra kompetenser och kan välja att inte använda sin kropp för att tjäna pengar. Linnea har en helt annan uppfostran och andra värdegrunder än Jonna och det märks. Jonna var trasig med låg självkänsla, Linnea är hel med bra självkänsla. Jonna ville dö när Jocke lämnade henne, Linnea stod stadigt mot hat, stalking och allvarliga hot när Joakim vände femhubdratusen unga mot Linnea.

Dom är som natt och dag. En bräcklig fågel och mot en gladiator.

Jonna sålde mjukporr för att inte leva på staten och det är beundransvärt.

Vi får anta att hon gjorde hon nog det för att hon behövde pengar, inte uppmärksamhet. Nu verkar Jonna ha växt på sig och hennes extrema plastikoperationer är för sin skull, inte för att få snuskgubbar att runka till henne.

Så många bokstäver och så lite att säga.

Du är äcklig! Jätteäcklig på det sättet du skriver om Jonna. Verkar hon bry sig om vad du tycker? Kastar du pärlor åt grisarna?

Vad har hon gjort dig?

Du verkar mer och mer stressad och det finns inga gränser på hur vidrig du är.
Citera
2024-10-04, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag anser inte att det varit något drev. Jag anser att Chrippa, du samt ett par till vill att det ska vara drev. Bara för att han gör människor besvikna och de säger det betyder det inte att det är drev.
Det är ett drev.

Var 400Ben besviken på Linnea? Varfördå?

Var Anjo så besviken på på Linnea att han behövde kalla henne hora, borderline och hitta på en tidslinje för hela deras förhållande fullmatad med lögner.

Jag tror inte det. Du tror inte det. Ingen tror det.
Citera
2024-10-04, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Det är ju konstigt att han och Jocke kunde umgås efter deras förra bråk, men enligt honom borde inte Jocke och Anjo göra det, för de har ju faktiskt bråkat! Största skillnaden är att andra kan gå vidare, men han själv är kvar och stampar. Drar upp urgamla saker som inte har något att göra med något alls.

Såg Motvikts sista. Där är en som använder huvudet.

Jag tycker också att han gjorde den videon bra.

Chrippa drar upp gammalt sedan flera flera år sedan och använder det sol bevis men själv tycker han att videon med Anjo är gammal och ska inte diskuteras. Smart kille det där.
Citera
2024-10-04, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Det är en sak att han satte sig själv i häktet till att andra drog igång en förtalskampanj utan hans vetskap. Återigen tar Jocke beslut utan att tänka på konsekvenserna, kopplar in sina drängar och går all in. Hade han och alla andra bara låtit rättsväsendet fått sköta detta så hade den här cirkusen aldrig startat. Nu har det gått så långt att ingen vill att den skall sluta, allra minst Jockiboi. Han vägrar inse sin delaktighet och att han hade fel från dag ett. Han har varit horny på L långt innan händelsen i December, och att Chrippa skulle få något han själv inte fick klarar hans självgodhet inte av. Nu försvarar Chrippa och Linnea sig själva och det är tydligen inte okej. Skall han lägga sig platt ner? Kyssa Jockes fötter på samma sätt som drängarna, hoppas det aldrig sker. Är det någon som kan få ner Jocke till den nivå han skall vara så är det Chrippa, med hjälp av Linnea
Vi är många i kretsen som vet om det.

Linnea blir Joakims fall.
Citera
2024-10-04, 19:06
Medlem
Citat:
Det är ett drev.

Var 400Ben besviken på Linnea? Varfördå?

Var Anjo så besviken på på Linnea att han behövde kalla henne hora, borderline och hitta på en tidslinje för hela deras förhållande fullmatad med lögner.

Jag tror inte det. Du tror inte det. Ingen tror det.

Det är inte ett drev oavsett vad du tycker.
Men det gynnar väl Chrippa att det ska ses som det.

Öhh det där med borderline kom ju från Chrippa själv. HAN sa det om henne.

Personligt börjar jag tro att Chrippa har borderline. Inte Linnéa.

Tidslinjen är ju inte så svårt att följa.

Du fattar verkligen inte när det är dags att stanna upp och tänka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in