Citat:
Ursprungligen postat av
SnutteFia03
Intressant också att få höra klyschan om hur hon dejtat badboys men nu vill ha någon "snäll", tror hon. Gissar att det kan bli svårt för henne att känna attraktion till någon som är "snäll".
Nu tycker jag du tar dig för stora självifyllande friheter, ordet Bad Boys kom aldrig ur hennes mun

(eller i hennes mun) det kan ju vara nån annan framgångsrik killkategori (jag kan inga killkategorier iof) som pockade
Citat:
Ursprungligen postat av
SnutteFia03
Det där med att det ska luktas på kläder, lyssnas på röster och fantiseras ihop en slags drömbild av partnern innan de ses tror jag gör mer skada än nytta. Tror det riskerar att bli många falska förhoppningar.
Vad var det för snack om att någon skickat med hår också? som en av snubbarna inte bedömde vara människohår (en peruk helt enkelt) efter att ha tittat i mikroskop, men det kan ju bara handla om att det antingen var könshår alternativt att bruden hade luggat sin Chihuahua Seifert och skickat med för att visa på att "en jävla insekt" ingår i priset
Anar vi ett tjyvnyp på förra säsongens Jimmie som ska ha lyckats ha haft sex med sin brud när han gick i sömnen iom valet av en fransk Delfin som ny sexualupplysare, nu ska dom alltså utbilda männen i säker fransk-svensk sex, det vart fel land där tror jag bestämt, det skulle ju varit utbilda svenskar i
italiensk-fransk sex=
La anale det la rouchelle
Hur ska hon lyckas fylla det
stora hålet 
som Kalle efterlämnar?