2024-10-03, 23:11
Medlem
Ko-vid-19s avatar
"Pajparet" lanseras alltså redan i första avsnittet... Slut på idéer, SVT?
Citera
2024-10-03, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ko-vid-19
"Pajparet" lanseras alltså redan i första avsnittet... Slut på idéer, SVT?
Haha tänkte exakt på samma sak. Båda två verkar lika beiga som tacosparet. Får stark asperger-vibb från killen.

Ser fram emot säsongen, lite fler personligheter men tvivlar på att något kommer att hålla.

Med två nya experter så antar jag att de andra tappade sin tro på programmet efter Linnea/Jimmie-röran.
Citera
2024-10-04, 01:31
Medlem
JoakimFenixs avatar
Fasen vad det gick snabbt. Jag fattade först inte att det var ett svenskt avsnitt som hade släppts, jag gick förvirrat igenom informationen på svt play och kom fram till att det måste varit en fransk upplaga av programmet innan sanningen uppenbarades. Jag hade dessuton ingen aning att programmet har sänts 11 säsonger innan den upplevelsen

Spontanprediction som antagligen är helt fel: Selma kommer störa sig på småsaker i Andreas. Det kommer bli lite som i LiB när Meira började tänka att hon och Oskar var så fruktansvärt "olika" baserat på typ diskrutiner eller vad det var. Hon kommer tycka han är "tråkig", inte för att han faktiskt är det, men för att hans utseende helt enkelt inte är speciellt uttrycksfullt eller eget, och hon kommer vilja framhäva hur "olika" de är endast baserat på det
Citera
2024-10-04, 06:14
Medlem
Huzzahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
En erotiskt fnissi wibe mellan Hector och Andreas i badet har råkat anslagits, årets trekant, triangeldrama mena jag!

Killarna får varsin facial (ansiktsbehandling på engelska) svt har utsett Operagubben till kvinnan i förhållandet då han får dyka upp på tjejernas möhippa istället det där måste dom väl ha kunnat lösa på annat sätt, det är ju orättvist! mot dom 3 männen som däremot är helt utelämnade till sitt eget könsumgänge

Va många gäster det va på bröllopet, endast dom närmast sörjande det var ju vinterskrud! och 4 plusgrader, då går man inte ut

Någon kommer på häst raskandes över isen, det var inte lika häftigt som Arvids jAMES bOND entre, kan ingen komma på en Isjakt som Marie Göransson i Falskt som Vatten, och en anna rattar Finlandsbåten

Skitroligt att de slänger in en skäggig bög i tjejgänget ju.🥹 Hoppas detta blir en sevärd säsong.
Citera
2024-10-04, 07:09
Medlem
SnutteFia03s avatar
Det där med att det ska luktas på kläder, lyssnas på röster och fantiseras ihop en slags drömbild av partnern innan de ses tror jag gör mer skada än nytta. Tror det riskerar att bli många falska förhoppningar.

Någon, tror det var Elsa?, nämnde det under programmet att hon redan i det stadiet började bli lite kär. Men vem är det hon är kär i då? Det är nog mer idealbilden som hon skapat i sitt eget inre.

Intressant också att få höra klyschan om hur hon dejtat badboys men nu vill ha någon "snäll", tror hon. Gissar att det kan bli svårt för henne att känna attraktion till någon som är "snäll".

Selma blev så avtänd att höra röstmeddelandet från sin blivande make att hon redan där och då började leta fel. Ett glas vin på en romantisk restaurang blev genast problematiskt. Kan också vara nervositet dock.

Att ett "pajpar" redan nu har utsetts känns så forcerat. Den typen av matinspirerat epitet kändes uttjatat redan efter första gången det användes.
Citera
2024-10-04, 08:24
Medlem
Älskar bögparet! I övrigt mycket smygbögeri och beige deltagare, inklusive " flamsande färgstarka Selma" med sina crazy strumpor.

Hon med fillers i överläppen: Ironin i att hon kallar sig en utpräglad storstadstjej och tittar ut över Sveriges största småstad, Göteborg. Stör mig på hennes Sex and The City-vibe. Beige beige beige.
Citera
2024-10-04, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SylviaPlath
Älskar bögparet! I övrigt mycket smygbögeri och beige deltagare, inklusive " flamsande färgstarka Selma" med sina crazy strumpor.

Hon med fillers i överläppen: Ironin i att hon kallar sig en utpräglad storstadstjej och tittar ut över Sveriges största småstad, Göteborg. Stör mig på hennes Sex and The City-vibe. Beige beige beige.

Haha, eller hur? Tror till och med att hon refererade till NYC när hon satt där och titta ut över sin knappa halv-miljonstad. Något storstadsliv är det sannerligen inte hon lever.
Citera
2024-10-04, 09:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ModernisticMan
Haha, eller hur? Tror till och med att hon refererade till NYC när hon satt där och titta ut över sin knappa halv-miljonstad. Något storstadsliv är det sannerligen inte hon lever.
Det finns städer som har 5000 invånare. Då måste väl en stad med 500 000 vara en storstad?

Det finns också en officiell definition i Sverige som är att 200 000 eller fler invånare innebär att det är en storstad.
Citera
2024-10-04, 16:50
Medlem
truly.adolphines avatar
Är redan lite småkär i Selma. Precis min typ.
Citera
2024-10-04, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av truly.adolphine
Är redan lite småkär i Selma. Precis min typ.

Skoja du? Höj nivån lite. Hennes lägenhet såg riktigt skitig, snuskig och äcklig ut med hennes kanin ute och grejor.

Sjukt konstigt när dom börja lukta på varandras tröjor.
Senast redigerad av pyssen87 2024-10-04 kl. 22:32.
Citera
2024-10-04, 22:28
Medlem
bruceboners avatar
Selmas kanin som härjar runt och bajsar på golvet. Fy fan 🤢
Citera
2024-10-04, 23:07
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03
Intressant också att få höra klyschan om hur hon dejtat badboys men nu vill ha någon "snäll", tror hon. Gissar att det kan bli svårt för henne att känna attraktion till någon som är "snäll".
Nu tycker jag du tar dig för stora självifyllande friheter, ordet Bad Boys kom aldrig ur hennes mun (eller i hennes mun) det kan ju vara nån annan framgångsrik killkategori (jag kan inga killkategorier iof) som pockade

Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03
Det där med att det ska luktas på kläder, lyssnas på röster och fantiseras ihop en slags drömbild av partnern innan de ses tror jag gör mer skada än nytta. Tror det riskerar att bli många falska förhoppningar.
Vad var det för snack om att någon skickat med hår också? som en av snubbarna inte bedömde vara människohår (en peruk helt enkelt) efter att ha tittat i mikroskop, men det kan ju bara handla om att det antingen var könshår alternativt att bruden hade luggat sin Chihuahua Seifert och skickat med för att visa på att "en jävla insekt" ingår i priset

Anar vi ett tjyvnyp på förra säsongens Jimmie som ska ha lyckats ha haft sex med sin brud när han gick i sömnen iom valet av en fransk Delfin som ny sexualupplysare, nu ska dom alltså utbilda männen i säker fransk-svensk sex, det vart fel land där tror jag bestämt, det skulle ju varit utbilda svenskar i
italiensk-fransk sex=La anale det la rouchelle

Hur ska hon lyckas fylla det stora hålet som Kalle efterlämnar?
Senast redigerad av Crapmagic 2024-10-04 kl. 23:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in