Citat:
Ursprungligen postat av
Mackan13
Hej! Uppdatering om Pouncebet? Är det legit? Är super tacksam för svar
Hej, jag är inte ekonimisk rådgivare och på nätet är det fullt av luren drejeri.
Så jag ska väga min ord väl och vägleda dig till rätt inkörsport.
Om du googlar så kommer du hitta olika sidor med reviews om Pounchebet och jag skulle bli förvånad om du hitta något negativt.
Du kommer inte kunna köpa en sport bil, men förmodligen göra en fin skattefri samt passiv inkomst.
Goalprofits är en seriös sida av proffesionella traders, dom har en sida ägnat åt tester av olika tipstjänster, dom uför tester mellan 3 mån till 6 mån med varje och utvärderar utfallen.
Pouncebet kvalificera och klara sig galant och du kan se och läsa resultaten, det hjälper dig skaffa dig en uppskattning av vilken risk du tar och vilken vinst du får.
Om du läser på Pounchebets hemmsida så har dom funnits i många år och skulle dom varit scammers eller på annat sätt oseriösa så hade det speglat sig i reviews och funnits klagomål på internet när du googlar.
Så om du vill göra en riskbedömning kan du googla tipstjänster och reviews för Pouncebet och sedan avgöra.
Notera, jag har en trading metod med samma upplägg med i princip samma utförande.
U-dog gör mål och favoriten antingen gör en oavgort och du hämtar hem vinsten eller gör en mer avancerad trading agerande och hämtar hem vinst när favoriten är ett mål förre U-dog.
Kan inte dela med mig av trading metoden och filtret med speciel programvara som plockar fram alla spelbara matcher.
Men vill du istället göra trading och större summor med EDGE och postive förväntan, så vet jag hur du ska gå till väga i denna värld och denna djungle.
För internet har så många alternativ och det är 90% skräp och 10% som är med varierande kvalitet.
Personligen skulle jag vara lite långsiktig och välja en trading service som tillhandahåller både färdiga och utvecklande trading strategier.
Då är det bara tutta och köra, samt man behöver inte oroa sig för avgiften, det går att pruta och köpa 3 års premuration och reducera priset från 335 kr till 200 kr per månad, varav en av deras Set & Forget generar mer så avgifter blir gratis om man väljer se det så.
Sedan gäller det vara smart och förstå varför filter fungerar och kvaliteter dom har.
Spara och kopiera material.
Så om en dag tjänsten inte finns, så kan du få en kodare att ordna programvara för att plocka fram dina spelkandidater.
Det är viktigt för du vill inte ägna hela förmiddagar åt att hitta dina spelobjekt för trading, utan du vill automatisera den processen med ett klick.
Men min åsikt är att om du vill vara konservativ kan du börja med 10.000 och cash out funktionen med den säkraste spelmodellen av dom erbjudna av Punchebet.
Du kan skriva till dom att du vill ha det och dom hjälper dig med vilken prenumeration du ska välja och vilka inställningar du ska göra.
Utvärdera efter ett år och då kan du besluta om du vill lägga större summor.
Du ska förstå att Pouncebet är så effektiva att marknads oddsen påverkas efter Pouncebet lägger sina spel med sina metoder, har läst det någostans.
MVH