2024-06-30, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RayIV
Funkar pouncebet bra nu när du kört ett tag, eller något annat som funkar bättre?

Update någon?
Citera
2024-06-30, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sputnik2011
Hej, jag håller mig uppdaterad med jämna mellan rum av utbudet av tipp tjänster och annat rörande trading.
På senare tid har jag varit intresserad av att skapa passiva inkomster där man inte behöver göra något själv.
Och jag undviker tipp tjänster som använder sig av vanliga spelbolag, utan koncentrera mig för dom få som är beprövade och använder spelbörserna, för att inte bli limiterad och kunna investera på lång sikt.

Pouncebet har fått gott omdöme inom Betfair communityn samt en bra review hos Goalprofits som testat tjänsten.
En AI Bot som lägger spel - valuebetting - med positiv förväntan - foboll/tennis.
Du kan välja Hög, Medel, Låg risk med eller utan Cash Out funktionen.

Sätt in en summa och ställ in Boten och sedan är allt klart.
Nu tjänar du pengar utan att lyfta ett finger.

Tänker inte göra jämförelse med Aktie/Fond AI Bot men fördelen här är att vi slipper skatt varav en orsak bland fler till högre avkastning.

Sedan finns det en till variant.
Men den är full och dom tar inte fler investerare.
Själv skrev jag och ställde mig på lista för invänta en ledig plats och fick en.

Avser använda båda.

Sedan finns det två Set & Forget för sperlbörsen men där får du lägga spelen själv varje dag.
Kan ses som en hybrid av passiv inkomst med minsta möjliga ansträngning för en inkomst.

MVH

Hej! Uppdatering om Pouncebet? Är det legit? Är super tacksam för svar
Citera
2024-07-01, 06:27
Medlem
sputnik2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan13

Hej, jag är inte ekonimisk rådgivare och på nätet är det fullt av luren drejeri.
Så jag ska väga min ord väl och vägleda dig till rätt inkörsport.

Om du googlar så kommer du hitta olika sidor med reviews om Pounchebet och jag skulle bli förvånad om du hitta något negativt.
Du kommer inte kunna köpa en sport bil, men förmodligen göra en fin skattefri samt passiv inkomst.

Goalprofits är en seriös sida av proffesionella traders, dom har en sida ägnat åt tester av olika tipstjänster, dom uför tester mellan 3 mån till 6 mån med varje och utvärderar utfallen.
Pouncebet kvalificera och klara sig galant och du kan se och läsa resultaten, det hjälper dig skaffa dig en uppskattning av vilken risk du tar och vilken vinst du får.

Om du läser på Pounchebets hemmsida så har dom funnits i många år och skulle dom varit scammers eller på annat sätt oseriösa så hade det speglat sig i reviews och funnits klagomål på internet när du googlar.

Så om du vill göra en riskbedömning kan du googla tipstjänster och reviews för Pouncebet och sedan avgöra.

Notera, jag har en trading metod med samma upplägg med i princip samma utförande.
U-dog gör mål och favoriten antingen gör en oavgort och du hämtar hem vinsten eller gör en mer avancerad trading agerande och hämtar hem vinst när favoriten är ett mål förre U-dog.

Kan inte dela med mig av trading metoden och filtret med speciel programvara som plockar fram alla spelbara matcher.
Men vill du istället göra trading och större summor med EDGE och postive förväntan, så vet jag hur du ska gå till väga i denna värld och denna djungle.

För internet har så många alternativ och det är 90% skräp och 10% som är med varierande kvalitet.
Personligen skulle jag vara lite långsiktig och välja en trading service som tillhandahåller både färdiga och utvecklande trading strategier.
Då är det bara tutta och köra, samt man behöver inte oroa sig för avgiften, det går att pruta och köpa 3 års premuration och reducera priset från 335 kr till 200 kr per månad, varav en av deras Set & Forget generar mer så avgifter blir gratis om man väljer se det så.

Sedan gäller det vara smart och förstå varför filter fungerar och kvaliteter dom har.
Spara och kopiera material.
Så om en dag tjänsten inte finns, så kan du få en kodare att ordna programvara för att plocka fram dina spelkandidater.
Det är viktigt för du vill inte ägna hela förmiddagar åt att hitta dina spelobjekt för trading, utan du vill automatisera den processen med ett klick.

Men min åsikt är att om du vill vara konservativ kan du börja med 10.000 och cash out funktionen med den säkraste spelmodellen av dom erbjudna av Punchebet.
Du kan skriva till dom att du vill ha det och dom hjälper dig med vilken prenumeration du ska välja och vilka inställningar du ska göra.

Utvärdera efter ett år och då kan du besluta om du vill lägga större summor.
Du ska förstå att Pouncebet är så effektiva att marknads oddsen påverkas efter Pouncebet lägger sina spel med sina metoder, har läst det någostans.

MVH
Citera
2024-07-01, 06:57
Medlem
sputnik2011s avatar
Citat:

Här är en liknelse som jag plötsligt kom på och som du kan reflektera över.
Kommer inte nämn namn men du kan skicka meddelande privat.

Jag har valt en, efter testat flera, som jag tycker är bland dom bättre.
En trading Community dom tillhandahåller support från proffs och färdiga beprövade trading strateier med minst 400 eller fler lagda spel med positiv ROI samt Set & Forget fast färre.

En metod är snarlig pounchbets variant och utfall och ROI likvärdiga.
Samt programvara för att hitta dina spelkandidater varje dag med ett klick och med beprövade filter och trading metoder som fungerar.

Till poängen, mig kostar det cirka 200 och om man skulle ta Pouncebet som endast tillhandahåller en tipstjänst så är minsta beloppet 100 och dyrare.
Så här ser du vart du får mest värde.

Och lite top notch ovan på detta, med alternativ ett kan du få hjälp att automatisera trading metoder och köra dom med Beftair Trading Bot som du programerar själv och på så sätt skaffar dig passiva inkomster med metoder som har positiv ROI

Så alternativ ett om du vill utvecklas och vara mer seriös i dina åtaganden.
Och tiptjänsten om du är lat och bara vill tjäna lite extra.

MVH
Citera
2024-09-29, 01:55
Medlem
Citat:
Här är en liknelse som jag plötsligt kom på och som du kan reflektera över.
Kommer inte nämn namn men du kan skicka meddelande privat.

Jag har valt en, efter testat flera, som jag tycker är bland dom bättre.
En trading Community dom tillhandahåller support från proffs och färdiga beprövade trading strateier med minst 400 eller fler lagda spel med positiv ROI samt Set & Forget fast färre.

En metod är snarlig pounchbets variant och utfall och ROI likvärdiga.
Samt programvara för att hitta dina spelkandidater varje dag med ett klick och med beprövade filter och trading metoder som fungerar.

Till poängen, mig kostar det cirka 200 och om man skulle ta Pouncebet som endast tillhandahåller en tipstjänst så är minsta beloppet 100 och dyrare.
Så här ser du vart du får mest värde.

Och lite top notch ovan på detta, med alternativ ett kan du få hjälp att automatisera trading metoder och köra dom med Beftair Trading Bot som du programerar själv och på så sätt skaffar dig passiva inkomster med metoder som har positiv ROI

Så alternativ ett om du vill utvecklas och vara mer seriös i dina åtaganden.
Och tiptjänsten om du är lat och bara vill tjäna lite extra.

MVH

Hej Sputnik. Flashback låter inte mig pma dig av någon anledning. Kan jag kontakta dig på något annat sätt?
Citera
2024-10-01, 04:30
Medlem
Pouncebet har absolut 0 edge
Citera
2024-10-05, 05:48
Medlem
sputnik2011s avatar
Jag kallar dig inte amatör eller någon annan - men du får gärna utveckla vad en edge är och hur man uppskattar en edge med belysande och förstärkande moment.

Därför att jag vet och dom som vet, vet.
Det finns nästan inga alternativ du kan köpa för pengar för att bli en vinnande spelare med en edge och ett flertal trading metoder.
Nämt och berättat hur folk ska gå tillväga, väljer man dövörat så förblir man en likt en mus som springer gränslöst i ekorrehjulet utan framgång.

Jag vet vad som ligger till grunden för Pouncebet och deras PBI eller Comback Filter som skapar egen -och mervärde.
Ska vara enkel och tydlig.

För den här informationen finns inte tillgänglig eftersom det är den hemliga såsen som gör att du vinner fler trades än du förlorar med rätt strategi och upplägg.
Och ska göra en paralell liknelse.

För det finns fler beprövade metoder som fungerat sedan 2014 till idag med samma eller liknande upplägg.

Ett comback filter är till vilken statistisk grad en favorit har egenskapen och styrkan att göra en equlizer i underläge och parellelt är det högintressant till vilken grad en svagt borta lag eller underdog har förmåga att släppa in mål och vilken typ av försvar dom har i styrka.

Detat räknas ut med algoritmer och får fram olike strike ratio eller hit frekvenser samt sannolikheter i att om underdog gör första målet mot all förmodan, så har du en underlag som med statisik visar med den beprövade algorimen att dom kommer göra en Comback i olika % satser beroende på den specifika matchens egenskaper och underlag.

Då finns det än värdeskala att följa vid manuell trading eller bygga in i ditt filter för att plocka fram rätta matcher eller som Puncebet andvänder medel och höga PBI.
Något som fungerat sedan 2014 med statisitiskt underlag är ingen lekstuga.

Visst kan man tycka att 74 lagda trades på 4 månader inte är mycket.
10 000 rulle och 1000 unit size och 1800 kr vinst ger cirka 2,41%

Nu kanske du fnyser, men det är inte 30% skatt på det utan rena pengar efter kommison.
Och du gör pengar när du sover, när du äter, när du är ute och fikar, passivt helt enkelt.

Efter avgift med upplägget ovan och Expert Mode med Default setting
Blir det 200 till 250 per månad.

Använder inte själv just Puncebet men testat och är påläst och har en vinnande trading metod i min portfölj som använder coneptet Comback Filter och ROI ligger på 4 efter ett års lagda.
Så det finns fler än Pouncebet som använder samma concept med vinnand trading metoder som är beprövade under mer än ett årtioende.

Här är ett exmpel på hur en trading metod kan se ut i sitt upplägg med ett Comback Filter.

Först använder vi både ELO och andra parameterar för att ta fram mycket starka favoriter och svaga underdogs.
Om mot förmodan underdog gör första målet och favoriten hamnar i underläge.
Så sjunker underdogens odds och då gör du ett lay bet.
Om underdogen gör ett till mål gör du ett relay bet.

Om det blir 1-1 vinner du om det blir 1-2 gör du en scratch.
Om det blir 0-1 FT gör du förlust om det blir 0-3 gör du förlust.

Inte svårt att se strike ratio och fördelarna med ett startk underlag med ett comback filter som med sitt statisitiska underlag kommer i flesta fall resultera i något av vinst eller scratch.

Maria Staking i detta fall, så med 1% av rulle vid 3,5 eller lägre odds.
Melland 3.5 till 7,4 med 0,6% av rulle och slutligen 0,4% av rulle med 7,4 till 11.00

Det är ett vinnande concept utan att avslöja PBI eller Comback Filtret.
Men det finns community som tillhandahåller Comback Filter och dess värderingskala som man kan tillämpa och i mitt fall så klara jag med hjälp av betald version av GPT Chat skapa en livärdig värdering model som denne community genom lite list.

Rörande Pouncebet så kör man på egen risk.
Jag gjorde så att min riskfördelning var en annan en den dom rekommendera.
Men minimum är 10 000 och 1000 annars blir det ingen vinst.
Allt är bepbrövat och uträcknat.

Och kom ihåg att det finns så mycket personer som vet så lite och aldrig tar tag i sina liv och gör något åt saken.

Samma snack när det kommer till Assure Soccer Profits - har en edge som är bepbrövad sedan ett årtioande med statisitiska underlag och tydliga reglera och manualer att följa.
Även om du betalar pernumeration så vinner du mer än vad du förlorar, även där är att uträcknat.

Problmet är att folk tror att dom ska få en röd sport bil när dom kör trading eller bettar eller leva ett bekymmerfritt liv.
Visst det är möjligt men det krävs planering och lära sig knepen precis som studier för att lära sig ett nytt yrke och få lön.

Lycka Till och ha en fin Lördag
Citera
2024-10-05, 06:01
Medlem
sputnik2011s avatar
Citat:
Hej Sputnik. Flashback låter inte mig pma dig av någon anledning. Kan jag kontakta dig på något annat sätt?

Hej såg ditt medellande eller inlägg nu och är inte här så ofta.

Vill inte ge ekonomiska råd eller vad du ska göra men om du vill vandra den här vägen och göra några extra tusenlappar varje månad och sedan bestäma dig för att stanna där eller kör fullt ut.

Är med viss problematik.
Licens och hur länge operar Betfari/Smarket i Sverige framöver.
Ska man hänga på den tuna tråden om man livnär sig på detta.
Finns det lönsingar som är mer lukrativa en Betfair cloner.
JA det finns det och då talar jag inte om dom underground mäklarna som ger tillgång till Matchbook och Betaq och Betfair och Smarket.

Utan mer pragmatiska och mer avancerande lösningar som varar för alltid utan att vara i beroendeställning till andra.

Kan prova pm dig och se hur det går - men annars har jag gjort en tråd om vilka communtiy jag rekommenderar.

MVH

NOTERA hitta varför LOL :-) läs och ta det lugnt - allt har sin tid - Nyregisterade (mindre än 30 dagar och 50 inlägg) kan inte ta emot PM.
Senast redigerad av sputnik2011 2024-10-05 kl. 06:10.
Citera
2024-10-25, 09:50
Medlem
sputnik2011s avatar
Det finns så mycket lurendrejeri på nätet så jag ska göra en gest till den som övervägt detta alternativ.
Från min sida finns det inget vinstintresse.

Idag har jag skapat en prenumeration och kommer från dagens datum och en gång per månad uppdatera resultat av hur Puncebet fungerar i verkliga livet.
Att vara en hjälpande hand ger mer värdighet en leka expert med fantasier.

Upplägget är som följer.

Rekommenderar 1000 kr per 10 000 alltså 10%
Det som ligger till grund är den höga frekventa träffsäckerheten.
Där vanligast är en till två förlustsviter med fem till åtta vinstsviter.
Men en späckad helg kan det förekomma fyra till fem förlustsviter som en fingervisning.

Valt 2000 kr med 40 000 rulle eller 5% iställer för rekommenderade 10%.
Baserat på egen riskbedöming och hur jag vill göra min riskföredelning.
Det är ju olika för olika personer.

Valt expert modell med default settings.
Därför att dom är beprövade och varför mixta med något som redan är beprövat att fungera.

Uppskattning av utfall.
Jag utgår från Goalprofits test som vara i fyra månader, vilken du kan läsa och kolla upp själv.
Det är min källa utifrån hur jag upptäckte Pouncebet.
Samt provat några gånger med mindre summor men av olika anledningar inte fullföljt.

Cirka 74 lagda på 4 månader.
Cirka 1800 vinst på 4 månader.
Cirka 2,41%
Med rulle 10 000 och Unit 1000 alltså 10%
Avgift cirka 205 kr per månad.
Tennis och Fotboll.

Mitt upplägg
Uppskattad vinst 3600 på 4 månader eller 900 per månad.
Men variansen måste få göra sin utjämning över tid för skapa rättvis bild av ovan nämnda.
Tennis och Fotboll.
Rulle 40 000 och 2000 unit alltså 5%

Utöver detta kör jag egna trading metoder med FairBot och är mer prisvärt med en kostnad under hundra lappen per månad.
Men det förutsätter att du har vinnande trading metoder med en edge.
Och det är ett annat kapitel.

Trevlig Helg.

Nästa uppdatering sker 2024-11-25

PS
Gör om detta med Opti eller Lysa på börsen och försök uppnå samma resultat eller jämför.
Då kanske poletten trillar ned.
DS

MVH
Senast redigerad av sputnik2011 2024-10-25 kl. 09:56.
Citera
2024-10-25, 10:19
Medlem
Citat:
Det finns så mycket lurendrejeri på nätet så jag ska göra en gest till den som övervägt detta alternativ.
Från min sida finns det inget vinstintresse.

Idag har jag skapat en prenumeration och kommer från dagens datum och en gång per månad uppdatera resultat av hur Puncebet fungerar i verkliga livet.
Att vara en hjälpande hand ger mer värdighet en leka expert med fantasier.

Upplägget är som följer.

Rekommenderar 1000 kr per 10 000 alltså 10%
Det som ligger till grund är den höga frekventa träffsäckerheten.
Där vanligast är en till två förlustsviter med fem till åtta vinstsviter.
Men en späckad helg kan det förekomma fyra till fem förlustsviter som en fingervisning.

Valt 2000 kr med 40 000 rulle eller 5% iställer för rekommenderade 10%.
Baserat på egen riskbedöming och hur jag vill göra min riskföredelning.
Det är ju olika för olika personer.

Därför att dom är beprövade och varför mixta med något som redan är beprövat att fungera.

Uppskattning av utfall.
Jag utgår från Goalprofits test som vara i fyra månader, vilken du kan läsa och kolla upp själv.
Det är min källa utifrån hur jag upptäckte Pouncebet.
Samt provat några gånger med mindre summor men av olika anledningar inte fullföljt.

Cirka 74 lagda på 4 månader.
Cirka 1800 vinst på 4 månader.
Cirka 2,41%
Med rulle 10 000 och Unit 1000 alltså 10%
Tennis och Fotboll.

Mitt upplägg
Uppskattad vinst 3600 på 4 månader eller 900 per månad.
Men variansen måste få göra sin utjämning över tid för skapa rättvis bild av ovan nämnda.
Tennis och Fotboll.
Rulle 40 000 och 2000 unit alltså 5%

Utöver detta kör jag egna trading metoder med FairBot och är mer prisvärt med en kostnad under hundra lappen per månad.
Men det förutsätter att du har vinnande trading metoder med en edge.
Och det är ett annat kapitel.

Trevlig Helg.

Nästa uppdatering sker 2024-11-25

PS
Gör om detta med Opti eller Lysa på börsen och försök uppnå samma resultat eller jämför.
Då kanske poletten trillar ned.
DS

MVH

Eller så tar du ett pass på donken och tjänar mer i timmen än vad du gör på detta tramset?
Citera
2024-10-25, 11:49
Medlem
sputnik2011s avatar
Löjligt och naivt!

Du tar donken pass och jag gör inget.
Du arbetar och jag gör allt annat i livet.

För det är inte 20 000 av en eller två inkomster,
Utan många små flöden som blir 20 000.

En trading metod kan ha en dålig månad.
Där två andra bra månader.

Och har man en portfölj med fem unika bebrövade så vet man vad man sysslar med.

Det du ser som piss i Atlanten ser jag som ett gratis guldmynt varje år eller en weekend resa.

Dravel eller fakta är upp till läsaren att avgöra!
Citera
2024-10-25, 18:24
Medlem
sputnik2011s avatar
Fantasier eller fakta

För några år sedan uttala sig en yrkesspelare
Att han la 5000 på varje
Och höll på och krångla med mullvader o vänners konton

Det du ska veta är att det är en amatör
Även om han har en edge och lever på sitt spelande

Finns så många sätt att lyckas på och vissa sätt är bättre en andra

Senaste samtalet med en som livnär sig på Spelbörsen
Känner flera stycken

Nämnde att hans mål är att automatisera alla sina trading metoder
Och det tycker jag är ändamålet

Att göra pengar när man sover eller promenad med hunden eller en krogrunda på stan

Att skaffa sig en Edge är inte svårt och inte något magiskt
Nästan alla kan lyckas

Det man måste börja med är att inte lyssna på dom som tror sig veta sanningen och lyssna på dom som livnär sig på spel

Alla är olika och det finns många vägar man kan vandra
Okunskap med missuppfattningar samt fördomar är bland dom störta hindren
För sanningen är den att utbilda sig till ett yrke och lära sig det för slutligen behärska det man gör
Är inte annorlunda på något sätt om man vill bli en vinnande spelare

En person som säger att dom bettar 1000 per lagt spel eller mer och skräller om hur mycket dom gör är den skit du ska ignorera

Inga talar om att även när du är vinnande så kommer det med dåliga månader under ett år med vissa och andra inte

Ytterligare tecken på att när någon säger att dom lyfter si eller så mycket varje månad så är det bara att slå på dövörat

För dom jag omger mig med lyfter per kvartal eller år pga av olika självklara anledningar

Just nu kör min FairBot och man kan spela PS5 och promenad med hund och annat trevligt
Men har inget behov av att hävda eller skryta genom att nämna hur mycket eller vilka summor man har på Spelbörsen

Ha en trevlig kväll
Senast redigerad av sputnik2011 2024-10-25 kl. 18:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in