Synd att du känner så och att du är under min nivå och inte orkar stäppa upp i hur du uttrycker dig.
Men alla är olika med olika åsikter.
Det du kallar små ören eller en piss i atlanten är för mig ett experiment för den oinvigde.
Vem bryr sig om ordval som psykfall för att du känner så, berör inte mig det minsta.
Det handlar inte om att se vem som har störst K...
Då resonerar man likt en grottmänniska.
Utan om du vill komma med ett annat alterantiv som är beprövat för en någorlunda rimlig avgift.
Så är du välkommen att skriva ett inlägg, istället för att gnälla likt ett litet nyfött barn.
Man kan fråga sig vad är alternativen för den som inte vet hur man gör.
Sitta framför en skärm åtskilliga timmar som kan liknas vid arbete för att göra några tusen per månad.
Och inte ha tid till annat i livet.
Själv är jag nöjd med mitt upplägg och tycker att man är en idiot om man tackar nej till några extra tusenlappar varje månad utan att själv behöva göra något.
Men väljer man leka expert utan att argumetera och visa praktiska alternativ, såsom fakta, istället för tomma och värdlösa ord som ekar med sin klena ådra.
Vad ska folk tro om inlägg som att - jag blir limmad och hur ska jag göra nu - amatör
Mullvader och mäklare och vänners konton - amatör
Listan kan göras längre ...
Du kan ju ägna lördagen åt att visa ett bättre alternativ än det som presenterats, annars kan du lägga locket på.
MVH
Senast redigerad av sputnik2011 2024-10-26 kl. 07:17.