Citat:
Ursprungligen postat av
wick
Och som jag sagt, drevet är för att han ljugit hos anjo från första början. Och drevet skiter jag fullständigt i. Chrippa är inte värd ens ett spott under en sko.
Ja, Jocke ljög ihop nåt med Anjo från första början - bra att du insett det nu.
Citat:
Ursprungligen postat av
wick
Haha cluee årets största clown jo han är ju en påltlgit källa.
Det är Jockes eget meddelande som är källan -- så du kanske inte skall kvida om lögner om du inte vill att husse skall bli sur på dig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Urtavlan
Så du tog åt dig. Och bevisar dig själv direkt.
Ja, självklart.
Jag gör vad jag kan för att få dig medveten om hur vi ser på dig, så klart att jag sög åt mig när du klev ut berättade att det var lyckat.
H
Citat:
an kan ju inte gnälla om det, när han ”hakade på ett tag” själv. Då passade det.
Jo, det kan faktiskt. Han var inte med och startade - det var Jocke, Jockes ansvar.
Och gnälla kan Chrippa självklart med hänsyn till att han inte fick kliva av utan att själv bli föremål för drev.
Citat:
Det Chrippa lagt ut nu, kunde han ju lika gärna struntat i, för det bevisar absolut ingenting, bortsett hur vriden han är. Det enda han är ute efter är att dra igång det igen och inte glömmas bort. Fjant!
Du kanske inte kan sålla det - men det han har lagt ut är stöd för en hel del som han tidigare hävdat .