2024-10-04, 14:11
Medlem
wicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Men lilla vännen, vart har du varit det senaste året? Har du missat mästeryoutuberns alla videos han pumpade ut om Chrippa och Linne under tiden Chrippa satt häktad? Har du missat det SMS Jockiboi skickade Cluee News, ett av många? Du måste vakna, steppa upp, komma in i matchen

Efter att han ljugit ja. Du är fan helt jävla bränd.
Citera
2024-10-04, 14:12
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Här sitter fyra personer och använder sig av härskartekniker, förlöjligande och nedtryckningar mot de som inte tycker lika som dem. Projicerar det Chrippa gör, på b.la Jocke. Ingen skuld på stackars Chrippa.

Skrämmande.
Buhu är vilka nedlåtande mot dig som du är mot oss .. buhu .. Härskarteknik

Fakta är att drevet startades av Jocke som drog igång sina hundar när Chrippa satt i häkte.
Free Chrippa var väl slagordet som skallade -- när Chrippa sen kom ut hakade han på ett tag, när han ändrade sig så vände sig drevet mot honom också.

Detta som händer nu, när Chrippa lägger ut saker - är ett svar på drevet som pågått sedan 1 januari.
Citera
2024-10-04, 14:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Vad försvarar de sig emot? Och hur försvarar de det? Det tycks mig lite dunkelt så jag jag tar tacksamt emot upplysningar kring vad som pågår.

Har du sovit dig igenom allt, och väljer ändå att kommentera? Allt skitsnack, falska anmälningar, falska rykten förtal och hot om att Chrippa skall bli av med flickan. Hur lågt kan man sjunka samtidigt som man klappar sig själv på axeln och kallar sig "bra och omtänksam storebror"
Med en sådan bror är jag hellre utan
Citera
2024-10-04, 14:13
Medlem
wicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Om du är helt oinsatt - varför skall det vara min uppgift att uppdatera dig?
För min del betyder det ju ingenting mer än att jag förstår varifrån dina stolliga kommentarer och åsikter kommer - och kan lägga dem i den hög de hör hemma.

För det finns inga bevis på att de startade ett jävla drev. Ni har noll att komma med.

Dock finns det mängder med bevis på varför han blev satt i häkte och allt annat skit.
Citera
2024-10-04, 14:13
Medlem
wicks avatar
Citat:

Fakta är att drevet startades av Jocke som drog igång sina hundar när Chrippa satt i häkte.
Free Chrippa var väl slagordet som skallade -- när Chrippa sen kom ut hakade han på ett tag, när han ändrade sig så vände sig drevet mot honom också.

Detta som händer nu, när Chrippa lägger ut saker - är ett svar på drevet som pågått sedan 1 januari.

Lägg fram dom bevisen då.
Citera
2024-10-04, 14:14
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wick
Efter att han ljugit ja. Du är fan helt jävla bränd.
Jocke startade drevet mot Linnea när Chrippa satt i häkte - bra att du insett det nu.
Jocke bär ansvaret för att ha startat det drevet - Jocke är vuxen och har ansvar för sina handlingar och den skada han åsamkar andra.
Jocke startade också drevet mot Cluee när Cluee inte var lydig hund.
Citera
2024-10-04, 14:14
Medlem
micro113s avatar
Citat:
För det finns inga bevis på att de startade ett jävla drev. Ni har noll att komma med.

Dock finns det mängder med bevis på varför han blev satt i häkte och allt annat skit.
Du har inte sett meddelandet till Cluee med andra ord....
Citera
2024-10-04, 14:16
Medlem
wicks avatar
Citat:
Jocke startade drevet mot Linnea när Chrippa satt i häkte - bra att du insett det nu.
Jocke bär ansvaret för att ha startat det drevet - Jocke är vuxen och har ansvar för sina handlingar och den skada han åsamkar andra.
Jocke startade också drevet mot Cluee när Cluee inte var lydig hund.

Och som jag sagt, drevet är för att han ljugit hos anjo från första början. Och drevet skiter jag fullständigt i. Chrippa är inte värd ens ett spott under en sko.
Citera
2024-10-04, 14:19
Medlem
Citat:

Så du tog åt dig. Och bevisar dig själv direkt.

Han kan ju inte gnälla om det, när han ”hakade på ett tag” själv. Då passade det.

Det Chrippa lagt ut nu, kunde han ju lika gärna struntat i, för det bevisar absolut ingenting, bortsett hur vriden han är. Det enda han är ute efter är att dra igång det igen och inte glömmas bort. Fjant!
Citera
2024-10-04, 14:21
Medlem
Citat:
Du får ju uppenbarligen betalt. Varför väljer du annars försvara en sån jävla vidrig människa?
Chrippa må ha gjort så mycket dumt så det liknar ingenting, men han är en piss i havet mot vad Jocke har gjort och gör.
Citera
2024-10-04, 14:21
Medlem
Citat:
Och som jag sagt, drevet är för att han ljugit hos anjo från första början. Och drevet skiter jag fullständigt i. Chrippa är inte värd ens ett spott under en sko.

Jag tror ju dock att det är enda gången han har talat sanning.
Citera
2024-10-04, 14:25
Medlem
wicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Chrippa må ha gjort så mycket dumt så det liknar ingenting, men han är en piss i havet mot vad Jocke har gjort och gör.

Jisses..helt sjukt hur du kan försvara honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in