2024-10-03, 19:53
Medlem
Den mycket omdebatterade Hanna Nilsson SD i Hässleholm var toastmadame på bröllopet. Man kan ju göra en spin-of till Comanches presidenten. Hanna Nillson påstås lejt torpeder för att få en kommunvånare i Hässleholm att dra tillbaka ett överklagande av kommunens beslut att köpa ett äldreboende.
Citera
2024-10-03, 20:19
Detta måste nästan vara mest festliga av hela den där tragiska tillställningen som kallades Åkessons bröllop.

Åkesson tycker själv att han passar som statsminister han skulle även ta tag i gängen och den organiserade kriminaliteten.
Och sedan bjuder han själv en av mc-gängens presidenter på sitt bröllop?
Samt övrigt drägg från Hässleholm. Även de dömda för kriminalitet.

Jag vet inte om Åkesson har slutat att tänka helt och hållet eller om han kanske var det är en helt enkelt vanlig idiot och lögnare?

Om man nu är den självutnämnd kandidat till att leda ett helt rike som Sverige och man lovar att ta tag i den organiserade kriminaliteten men så bjuder man också samtidigt in presidenten för ett mc-gäng.

Sossarnas bästa valarbetare just nu är Jimmie Åkesson. Men han är bara för dum för att själv fatta det.
Citera
2024-10-03, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag tänker mer på att det var ju fullt accepterat av både sossar, media och övriga.
Men om någon nyser i utkanten av Åkesson så blir det braskande rubriker och han har startat en epidemi av någon farlig farsot som kommer ta över världen.

Proportioner med andra - det börjar bli löjligt med denna häxjakt

Låt oss säga att en högt uppsatt i valfritt gäng (MC- eller förortsgäng) varit bjuden på ett bröllop hos en på vänsterkanten, hade du verkligen resonerat likadant, även om det varit en respektive till en gäst?
Att en president i en 1%-MC klubb är bjuden på en partiledares bröllop måste väl ändå vara tillräckligt anmärkningsvärt för att inte räknas som häxjakt?
Citera
2024-10-03, 21:32
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaraldBlueTooth
Låt oss säga att en högt uppsatt i valfritt gäng (MC- eller förortsgäng) varit bjuden på ett bröllop hos en på vänsterkanten, hade du verkligen resonerat likadant, även om det varit en respektive till en gäst?
Att en president i en 1%-MC klubb är bjuden på en partiledares bröllop måste väl ändå vara tillräckligt anmärkningsvärt för att inte räknas som häxjakt?
Han är inte bjuden som person - utan som +1 till en vän.
Och som sagt - vi har ju en sosse som rullat runt bland kriminella i många år utan att det gnälls.
Så nej - att det kommer en person som inte är snövit till ett bröllop med 500 personer ser jag inte som något problem.'
Citera
2024-10-03, 21:44
Citat:
Och som sagt - vi har ju en sosse som rullat runt bland kriminella i många år utan att det gnälls.
Så nej - att det kommer en person som inte är snövit till ett bröllop med 500 personer ser jag inte som något problem.'

Ursäkta mig men hur fan tänkte du där?
Personen är sånt i bjuden som person utan han är bjuden som en plus ??
Hade personen ett inbjudningskort eller inte?

Hade mc killen ingen inbjudan så var han ju där objuden som en snyltare eller en som olagligt tagit sig in på en av Sveriges mest bevakade partiledare s bröllop?

Så dum i huvudet kan inte ens du ju vara trots jag följt dig under många år.

Personen var allra högsta grad bjuden dit kom dit bröllopsklädd och alltihopa då var han ju alltså bjuden på ett bröllop och då var ju alltså Åkesson festade och firade sin högsta trevliga dag tillsammans med en gängmedlem inom organiserad brottslighet.

Det kvittar vad du försöker linda in det är för slags ord för du har fel ändå.
Inte ens sossarna hur jäkla dumma de också är skulle ens vara lika dumma som Åkesson.

Jimmie Åkesson har gjort bort tjejen och inte ens du mikro klara av att försvara honom.

Wt folk och kriminella i gäng miljön fanns som bjudna och det visar hur olämplig Åkesson är som både person och som partiledare.

Lite hjärna får du väl ändå försöka visa innan du postar dina alltmer galna ideer och bortförklaringar. Trots du verkar älska SD så måste man ju inse att här gjorde han bort sig igen.

Hela partiet är fullt av idioter och Åkesson är den största av dem alla.
Citera
2024-10-03, 21:52
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bevisatsmartast
Ursäkta mig men hur fan tänkte du där?
Personen är sånt i bjuden som person utan han är bjuden som en plus ??
Hade personen ett inbjudningskort eller inte?

Hade mc killen ingen inbjudan så var han ju där objuden som en snyltare eller en som olagligt tagit sig in på en av Sveriges mest bevakade partiledare s bröllop?

Så dum i huvudet kan inte ens du ju vara trots jag följt dig under många år.

Personen var allra högsta grad bjuden dit kom dit bröllopsklädd och alltihopa då var han ju alltså bjuden på ett bröllop och då var ju alltså Åkesson festade och firade sin högsta trevliga dag tillsammans med en gängmedlem inom organiserad brottslighet.

Det kvittar vad du försöker linda in det är för slags ord för du har fel ändå.
Inte ens sossarna hur jäkla dumma de också är skulle ens vara lika dumma som Åkesson.

Jimmie Åkesson har gjort bort tjejen och inte ens du mikro klara av att försvara honom.

Wt folk och kriminella i gäng miljön fanns som bjudna och det visar hur olämplig Åkesson är som både person och som partiledare.

Lite hjärna får du väl ändå försöka visa innan du postar dina alltmer galna ideer och bortförklaringar. Trots du verkar älska SD så måste man ju inse att här gjorde han bort sig igen.

Hela partiet är fullt av idioter och Åkesson är den största av dem alla.
Han är bjuden som respektive/partner till Martin Karlssons ex fru - och då har han normalt inte egen inbjudan nej.
Hans inbjudan står och faller med partnern i så fall.

Jimmie Åkessons presschef Oskar Cavalli-Björkman svarade skriftligen på Expressens frågor om relationen mellan SD-ledaren och Robert Hedarv under onsdagen:

Inbjudan inkluderade också respektive, vilket förklarar varför den här personen var på bröllopet. Relationen består alltså i att denna person numera är respektive till en gammal vän och partikollega till Åkesson.”

https://www.expressen.se/nyheter/sve...-pa-brollopet/

Det är oväsentligt dessutom - den larviga hysterin är just bara larvig.
Hackande handlar enbart om att måste rota fram något på Åkesson - ingen bryr sig när andra frotterar sig med kriminella element.
Citera
2024-10-03, 22:00
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Blev det många snapsvisor om Olof Palme och judarna i bastun, och till slut var det någon som tappade det helt eller?

Sverigedemokrater som festar hårt
Svårt att tänka mig mer misär faktiskt
Jag står lite mellan alla läger och jag kan garantera dig att om du säger att man bör fly söderut så flyr jag direkt norrut.
Citera
2024-10-03, 22:07
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Hackande handlar enbart om att (dom) måste rota fram något på Åkesson.
Ja, politiskt korrekt gammelmedia fungerar ofta på det sättet. Lymlar/Lämlar.
Citera
2024-10-03, 22:23
Medlem
Citat:
Jag tycker det är rätt anmärkningsvärt att tro att +1 på en partiledares bröllop är någon anonym djävel. Självklart bör samtliga bröllopsgästers bakgrunder ha nagelfarits och säkerhetskontrollerats.

Det enda andra alternativet är att sd och Jimmie är klåpare.
Citera
2024-10-03, 22:31
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Jag tycker det är rätt anmärkningsvärt att tro att +1 på en partiledares bröllop är någon anonym djävel. Självklart bör samtliga bröllopsgästers bakgrunder ha nagelfarits och säkerhetskontrollerats.

Om de har nagelfarits och säkerhetskontrollerats så hade man ju inget att klaga på när det gällde den gästen - så din poäng?
Citera
2024-10-03, 22:32
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe

Du missar en liten detalj. En partiledare ska också kunna få slappna av och vara sig själv. Tro mig eller ej, det är en vanlig människa. Jag tycker också att det märkligt med Trumps mordförsök där säkerhetsfolket känns lite illojala och tänker att det finns likheter mellan vad som händer här. Våra journalister känns lite som Palmemördare.
Senast redigerad av Flashsmash 2024-10-03 kl. 22:37.
Citera
2024-10-03, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TageBanan
Och sådana är välkomna till Åkessons bröllop?

Folk glömmer av någon anledning att Jimmie Åkesson är akademiskt utbildad i Lund, dock utan examen. Han är ingen knegare. Han hade iofs nåt företag som gjorde hemsidor, men på den tiden var den branschen knappast raketforskning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in