Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Han är inte bjuden som person - utan som +1 till en vän.
Och som sagt - vi har ju en sosse som rullat runt bland kriminella i många år utan att det gnälls.
Så nej - att det kommer en person som inte är snövit till ett bröllop med 500 personer ser jag inte som något problem.'
Ursäkta mig men hur fan tänkte du där?
Personen är sånt i bjuden som person utan han är bjuden som en plus ??
Hade personen ett inbjudningskort eller inte?
Hade mc killen ingen inbjudan så var han ju där objuden som en snyltare eller en som olagligt tagit sig in på en av Sveriges mest bevakade partiledare s bröllop?
Så dum i huvudet kan inte ens du ju vara trots jag följt dig under många år.
Så
Personen var allra högsta grad bjuden dit kom dit bröllopsklädd och alltihopa då var han ju alltså bjuden på ett bröllop och då var ju alltså Åkesson festade och firade sin högsta trevliga dag tillsammans med en gängmedlem inom organiserad brottslighet.
Det kvittar vad du försöker linda in det är för slags ord för du har fel ändå.
Inte ens sossarna hur jäkla dumma de också är skulle ens vara lika dumma som Åkesson.
Jimmie Åkesson har gjort bort tjejen och inte ens du mikro klara av att försvara honom.
Wt folk och kriminella i gäng miljön fanns som bjudna och det visar hur olämplig Åkesson är som både person och som partiledare.
Lite hjärna får du väl ändå försöka visa innan du postar dina alltmer galna ideer och bortförklaringar. Trots du verkar älska SD så måste man ju inse att här gjorde han bort sig igen.
Hela partiet är fullt av idioter och Åkesson är den största av dem alla.