Citat:
Jag har ö.h.t. inte nämnt "mord, tortyr och förnedringsrån". Jag håller mig trådens ämne som rör våldtäkt av drogad flicka.Det var vardagsmat på "min tid", när jag var ung. Nu vet jag inte exakta omständigheterna i aktuellt fall, men en skillnad nu gentemot då, förutom filmandet, är väl "gruppvåldtagandet". Förr var det oftare att en och en i taget våldförde sig på en lägligt avsvimmad flicka i ett rum på en hemmafest, snarare än att de satte på henne i grupp. Men detta nya kan möjligen förklaras med porren och att folk i allmänhet är mer gränslösa nu.
Jag kanske ska tillägga att jag själv aldrig ägnade mig åt något sådant, men att jag blev "erbjuden" att göra det. Jag har också blivit hånad en gång, då en snubbe påstod att jag inte skulle ha stake nog att krypa på en full 16-åring om hon låg "tillgänglig" i en soffa.
I skolan pratades det ofta om tjejer som var "madrasser". Dvs i realiteten lämpliga att supa ner och sätta på. De fanns i alla, om inte klasser så i varje fall årskurser, i alla skolor i hela landet skulle jag våga påstå. Det var en annan tid, gudskelov.
Angående mord f.ö., hade vi ju regelbundet "sommarmord" eller "flickmord" i Sverige. Dvs överfallsvåldtäkter som utmynnade i mord, begångna av svenskar.