2024-10-03, 15:11
Medlem
TreponemaPallidums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Komigenngtfinnas
Skön du är

Mord, våldtäkter, tortyr, förnedringsrån var INTE vardagsmat.

Stora jävla rubriker i tidningar när det skedde.

Skedde ett mord tex var det faen snack om det överallt hur förkastligt och sjuk världen blivit.
Jag har ö.h.t. inte nämnt "mord, tortyr och förnedringsrån". Jag håller mig trådens ämne som rör våldtäkt av drogad flicka.
Det var vardagsmat på "min tid", när jag var ung. Nu vet jag inte exakta omständigheterna i aktuellt fall, men en skillnad nu gentemot då, förutom filmandet, är väl "gruppvåldtagandet". Förr var det oftare att en och en i taget våldförde sig på en lägligt avsvimmad flicka i ett rum på en hemmafest, snarare än att de satte på henne i grupp. Men detta nya kan möjligen förklaras med porren och att folk i allmänhet är mer gränslösa nu.
Jag kanske ska tillägga att jag själv aldrig ägnade mig åt något sådant, men att jag blev "erbjuden" att göra det. Jag har också blivit hånad en gång, då en snubbe påstod att jag inte skulle ha stake nog att krypa på en full 16-åring om hon låg "tillgänglig" i en soffa.
I skolan pratades det ofta om tjejer som var "madrasser". Dvs i realiteten lämpliga att supa ner och sätta på. De fanns i alla, om inte klasser så i varje fall årskurser, i alla skolor i hela landet skulle jag våga påstå. Det var en annan tid, gudskelov.

Angående mord f.ö., hade vi ju regelbundet "sommarmord" eller "flickmord" i Sverige. Dvs överfallsvåldtäkter som utmynnade i mord, begångna av svenskar.
Citera
2024-10-03, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TreponemaPallidum
Sånt här var extremt vanligt redan på 70-talet, långt annan vi hade invandring av annat än arbetande finnar och jugoslaver. Bra mycket vanligare än nu, som tur är. Idag blir förövarna dessutom lagförda, vilket de sällan blev då.

Det får du styrka med en källa.

Men att jugoslaver är ett smutsfolk är ju inget nytt.
Citera
2024-10-03, 16:21
Medlem
upplysas avatar
FÖRUNDERSÖKNINGSPROTOKOLL & STÄMNINGSANSÖKAN B 1184-24

FLERA NEDLADDNINGS ALTERNATIV

https://gofile.io/d/FwxZLI
https://www.upload.ee/files/17193021/Kristianstads_TR_B_1184-24_Aktbil_144.pdf.html
https://www.upload.ee/files/17193012/Kristianstads_TR_B_1184-24_Aktbil_103.pdf.html
https://easyupload.io/m/yn3f8c
Senast redigerad av upplysa 2024-10-03 kl. 16:38.
Citera
2024-10-03, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GengusKhan
Då måste skulden läggas på föräldrarna som inte instruerade sin dotter till att det är skillnad på folk och folk, där negrer/araber hamnar längst ner på totempålen.
Eller så kan skulden helt enkelt BARA läggas på gärningsmännen.
Citera
2024-10-03, 17:55
Medlem
Mecanicuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Och kvinnan var någon som bara av en slump råkade gå förbi huset eller?

Vad spelar det för roll? Är det OK att våldta en tjej i vissa situationer menar du?
Citera
2024-10-03, 18:53
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GengusKhan
Det får du styrka med en källa.

Men att jugoslaver är ett smutsfolk är ju inget nytt.

Jugoslaver är förmodligen den grupp flyktingar som har lyckats bäst i Sverige och då kom många av dem när det var lågkonjunktur i Sverige.
Att det finns smuts bland alla grupper är ingen hemlighet. Vissa har fler än andra bara.
Citera
2024-10-03, 20:03
Medlem
Citat:
Jag har ö.h.t. inte nämnt "mord, tortyr och förnedringsrån". Jag håller mig trådens ämne som rör våldtäkt av drogad flicka.
Det var vardagsmat på "min tid", när jag var ung. Nu vet jag inte exakta omständigheterna i aktuellt fall, men en skillnad nu gentemot då, förutom filmandet, är väl "gruppvåldtagandet". Förr var det oftare att en och en i taget våldförde sig på en lägligt avsvimmad flicka i ett rum på en hemmafest, snarare än att de satte på henne i grupp. Men detta nya kan möjligen förklaras med porren och att folk i allmänhet är mer gränslösa nu.
Jag kanske ska tillägga att jag själv aldrig ägnade mig åt något sådant, men att jag blev "erbjuden" att göra det. Jag har också blivit hånad en gång, då en snubbe påstod att jag inte skulle ha stake nog att krypa på en full 16-åring om hon låg "tillgänglig" i en soffa.
I skolan pratades det ofta om tjejer som var "madrasser". Dvs i realiteten lämpliga att supa ner och sätta på. De fanns i alla, om inte klasser så i varje fall årskurser, i alla skolor i hela landet skulle jag våga påstå. Det var en annan tid, gudskelov.

Angående mord f.ö., hade vi ju regelbundet "sommarmord" eller "flickmord" i Sverige. Dvs överfallsvåldtäkter som utmynnade i mord, begångna av svenskar.
Du skojar med oss.
Citera
2024-10-03, 21:01
Medlem
TreponemaPallidums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperHardStarCore
Du skojar med oss.
Nej, tyvärr inte. Det kan säkert någon annan som också var med på "den gamla goda tiden" bekräfta. Det var dessvärre inte bättre förr.
Citera
2024-10-03, 21:05
Medlem
OK, så två invandrare och en helsvensk kille dömda alltså?
Citera
2024-10-03, 22:10
Medlem
Citat:
Nej, tyvärr inte. Det kan säkert någon annan som också var med på "den gamla goda tiden" bekräfta. Det var dessvärre inte bättre förr.

Kommer källan för dina påståenden eller skall du fortsätta sitta här och ljuga?
Citera
2024-10-03, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
Jugoslaver är förmodligen den grupp flyktingar som har lyckats bäst i Sverige och då kom många av dem när det var lågkonjunktur i Sverige.
Att det finns smuts bland alla grupper är ingen hemlighet. Vissa har fler än andra bara.

De har "lyckats" sämre än svensken, och varit en förlust. Östasiater är den grupp invandrare som lyckats bäst, och hade vi ersatt varenda jude, serb, neger, sandneger eller jugoslav med kineser, japaner och koreaner, så hade Sverige varit i en ny storhetstid.
Citera
2024-10-03, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Personkrets3-1
OK, så två invandrare och en helsvensk kille dömda alltså?

Nej ingen dömd ännu och han med svenskt namn är åtalad för narkotikabrott och hörd som vittne.
Skummade snabbt igenom förhören tycker att detta kan röra sig om en "Bard-våldtäkt" De båda gärningsmännen är säkert rediga svin och kan ha utnyttjat att BO varit påverkad. Dock verkar sexet skett med samtycke och iniativ av BO vad det verkar. Dock blev hon pissed när de började sprida filmer av deras gruppsex i olika chattgrupper vilket tycks vara vanligt nuförtiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in