2024-10-03, 10:11
Medlem
TreponemaPallidums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GengusKhan
Araber och negrer, då de begår en extrem majoritet av alla överfalls- och gruppvåldtäkter.

Utöver det är de fula och har låg IQ.
Sånt här var extremt vanligt redan på 70-talet, långt annan vi hade invandring av annat än arbetande finnar och jugoslaver. Bra mycket vanligare än nu, som tur är. Idag blir förövarna dessutom lagförda, vilket de sällan blev då.
Citera
2024-10-03, 10:13
Medlem
RalfFarleys avatar
Poeten James Whitcomb Riley (1849–1916) skrev en gång:

When I see a bird that walks like a duck and swims like a duck and quacks like a duck, I call that bird a duck.

Man väljer vilka man umgås med när man är vuxen !
Citera
2024-10-03, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TreponemaPallidum
Sånt här var extremt vanligt redan på 70-talet, långt annan vi hade invandring av annat än arbetande finnar och jugoslaver. Bra mycket vanligare än nu, som tur är. Idag blir förövarna dessutom lagförda, vilket de sällan blev då.

Kan du styrka ditt påstående om att "Sånt var extremt vanligt redan på 70-talet,..."
Citera
2024-10-03, 10:24
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:

Okey, vilket struntprat, men du har säkerligen källa på och kan bevisa mig fel, eller?

BO är med all sannolikhet en trashigt narkomanluder som inte förmått freda sig för att hon varit för neddrogad. Något en normalt funtad person förstår och tänker på INNAN man sätter sig i en slik position! Men, där drogerna går in och fittan får råda över hjärnan, då blir det så här. Hon gick säkert med på både det ena och det andra, men sedan gick det överstyr. Hon vresade upp fetta för narkotika, men svinen tog det för långt. Detta scenario sker dagligen. Festa inte med bestialiska och kriminella monster så minimerar du i alla fall risken för slika övergrepp. Sluta även med droger och som får din hjärna sönderfrätt och får dig att hamna i situationer du ej kan ta dig ur - detta får då till följd att du troligtvis aldrig behöver råka ut för dessa vidriga brott!
Citera
2024-10-03, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CockyRocky
Kan du styrka ditt påstående om att "Sånt var extremt vanligt redan på 70-talet,..."
Svårt med källa då det, som sagt, i princip aldrig blev rättssak av sådant. Men den som var med på den tiden minns nog lika väl som jag hur det förhöll sig. Dock filmades det inte som det görs idag, det är en skillnad.
Citera
2024-10-03, 11:24
Medlem
Gahans avatar
Citat:
Svårt med källa då det, som sagt, i princip aldrig blev rättssak av sådant. Men den som var med på den tiden minns nog lika väl som jag hur det förhöll sig. Dock filmades det inte som det görs idag, det är en skillnad.

Jag tror vi skall vara mycket försiktiga när försöker förminska dagens händelser sprciellt om vi bara skall gå på känslor. Risken är att vi nornaliserar denna typ av beteende som självklart är helt förkastligt.
Citera
2024-10-03, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gahan
Jag tror vi skall vara mycket försiktiga när försöker förminska dagens händelser sprciellt om vi bara skall gå på känslor. Risken är att vi normaliserar denna typ av beteende som självklart är helt förkastligt.
Jag är inte ute efter att förminska något, bara att tillföra något slags perspektiv. Såna här trådar tenderar att utmynna i allmän rasism och jag ville bara påpeka att svenskar inte är bättre. Detta sker fortfarande bland svennebananer också, även om jag vågar påstå att det var värre förr.
Citera
2024-10-03, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gahan
Jag tror vi skall vara mycket försiktiga när försöker förminska dagens händelser sprciellt om vi bara skall gå på känslor. Risken är att vi nornaliserar denna typ av beteende som självklart är helt förkastligt.
Nja, det är nog inte bara en risk. Själva poängen med att relativisera är väl att normalisera.

Jag köper inte tankevurpor som "what about häxbränningarna då?" när medeltida värderingar åter aktualiseras. Ponera att svenskar verkligen gruppvåldtog på bred front i tid och otid som det vi ser idag men i en MENA-kontext. Även om det vore sant så hade det varit fullständigt irrelevant och det är inte så lite talande att de som lyfter det som relevant aldrig någonsin förklarar varför det skulle vara det. Jag ser ingen annan anledning att göra så annat än att man vill normalisera företeelsen igen.
Citera
2024-10-03, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dundersnubben
Inte för att lägga skulden på henne men hur smart är man om man festar med gängkriminella araber? Vet inte hur många gånger jag läst om detta i våldtäktsfall. Går ju att minimera risken rätt mycket genom att undvika den typen av människor.

Dom flesta gör inte det. Dom flesta tänker inte i dessa banor om muslimer. Tror alla svenska tjejer på mitt jobb utan problem skulle hänga med mina muslimska kollegor ensamma så naiva är svenska tjejer och därför händer detta hela tiden också 😕
Speciellt unga tjejer.
Citera
2024-10-03, 13:11
Medlem
brianmolkos avatar
Vad är challanmän ?
challan vem är det?
Är det ett gammalt brott, trodde inte sådant här hände längre pga åtgärder zip.....
Mne som sagt när de är invandre inblandade...
Citera
2024-10-03, 14:03
Medlem
Citat:
Jag är inte ute efter att förminska något, bara att tillföra något slags perspektiv. Såna här trådar tenderar att utmynna i allmän rasism och jag ville bara påpeka att svenskar inte är bättre. Detta sker fortfarande bland svennebananer också, även om jag vågar påstå att det var värre förr.

Skön du är

Mord, våldtäkter, tortyr, förnedringsrån var INTE vardagsmat.

Stora jävla rubriker i tidningar när det skedde.

Skedde ett mord tex var det faen snack om det överallt hur förkastligt och sjuk världen blivit.
Citera
2024-10-03, 14:11
Medlem
Fyndigt-namns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Putteliten2020
Exakt vilka människor menar du
att en kvinna ska undvika? Män över lag, eller?
Detta är ju knappast ett unikt fall och händer i alla grupperingar och samhälls klasser som kommer upp till ytan mer och mer!

Araber, negroider, zigenare o babianer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in