2024-10-03, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trues245
Så bottenlöst tragiskt att se alla sexister här uttrycka sig om kvinnor. Ni har verkligen så extremt låga tankar om kvinnor. Kvinnor som bär upp samhällsviktiga yrken som barnomsorg och sjukvård. Bara nedsättande epitet och gnäll. Istället för att vara glad att kvinnor utför dessa viktiga jobb. ”Här behövs det minsann män som motvikt till alla kärringar”. Manlig arrogans så det bara sjunger om det.

Starta upp en förskola med endast manlig personal då. Varsågod, ingen hindrar dig. Det blir säkert jättebra. Och helt fritt från kvinnorna du ser ner på så mycket.
Äh
Till och med kvinnorna själva klagar på att det blir mkt tjafs och intriger
Inte mitt fel
Jobbet har jag aldrig sett ner på
Tvärtom
Citera
2024-10-03, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Att filma och fotografera går på några sekunder, inte så att han riggade upp stativ framför ungarna. Klar nackdel med att förskolepersonalen springer runt med SmartPhones i fickan och skrollar på den så fort det blir en lugn stund.

Kan i övrigt bara tänka mig att han gjort detta 1. Vid toalettbesök/blöjbyten 2. På vilan om de har vila inomhus med barnen och nu är detta tydligen dessutom nattis, vilket sannolikt betyder att han legat ensam brevid barn och nattat dem om kvällarna 3. Vid ensamarbete. Och är detta ett nattis, så kan det ha rört sig om många timmar, eftersom ett nattis inte lär ha full bemanning till sovande barn.
Är du dum i huvudet?

Han filmade ju en pedofilisk och brottslig akt på de stackars barnen, han har två händer som då är upptagna. Det är minuter, inte sekunder och hålla på och gumla med mobil. Inte en stilla vägg.
Citera
2024-10-03, 16:52
Medlem
Av denna anledning gick ALDRIG mina barn på dagis med manliga pedagoger.
Alla sa att jag var dum i huvudet men titta nu!
Fall efter fall efter fall...
Citera
2024-10-03, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Vet vi vad för övergrepp det är fråga om?

Är det foton han tagit, så får vi ändå vara glada vid att det stannade där.
Nä det är tydligen inte bara foton.
Citera
2024-10-03, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grenkomp GRK
Frågan är vilka som visste om det men lät för fortsätta för att det var för jobbigt att hantera.
Tydligen har det kommit fram att det har funnits vissa klagomål på mannen men vet inte mer än så. Han har dessutom blivit anklagad för sexuella trakasserier på tjejer när han gick I högstadiet.
Citera
2024-10-03, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemskeSven
Har han knullat dem eller är det bara lite tafs? Rätt stor skillnad.

Jag vet inte, men tror han bara fotat
Citera
2024-10-03, 17:01
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bond123
Nä det är tydligen inte bara foton.
Eftersom han har hållit på med detta i flera år så har han säkerligen gått längre än "bara" foton.
Han kunde leva med att begå övergrepp på barn men inte att bli upptäckt. Vidrigt.
Citera
2024-10-03, 17:03
Medlem
Grenkomp GRKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hickoryyy
Hur vet du att någon visste om vad han gjorde? Förstår inte vad du menar?

Det finns alltid någon som vet.
Citera
2024-10-03, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grenkomp GRK
Det finns alltid någon som vet.

Om någon hade vetat om det så hade dom anmält det såklart. Dumma dig inte i onödan.
Citera
2024-10-03, 17:13
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ragnar24
Jag vet inte, men tror han bara fotat

Tro på du. Det är självfallet mer än foton.
Citera
2024-10-03, 17:15
Avstängd
kyrkstockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firesnake
Det där stämmer ju inte. Finns unga snygga typer som ägnar sig åt sådant.
Gå och lägg dig.

Jag skrev innan jag visste vem individen var att de ser alltid ut som Anders eklund....och vilken överraskning att förövaren hade babyface och cocacola-bottnar precis som...gissa.

Hur tror du jag vet det. Tror du jag är synsk?
Citera
2024-10-03, 17:15
Medlem
karlinges avatar
Nu har systern intervjuats av tv4 också. Varför är familjen så mycket med i media? Visst att dom känner skuld men varför ska dom få plats i media just nu?!
Sitt där och ransaka er själva istället. Peddot har ju ändå fostrats här och blivit det han blivit av någon anledning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in