Citat:
Ursprungligen postat av
Trues245
Din nedvärderande syn på de kvinnor som bär upp barnomsorgen och dina allmänt konstiga inlägg gör att jag inte kan ta dig på allvar. Himla massa svammel. Återigen, män har aldrig någonsin varit intresserade av att ägna sig åt barnpassning eller skötsel av småbarn. Knappt ens av sina egna barn. Vem försöker du lura? Kanske dig själv, inte mig i alla fall.
Ja, inte låter det här som något som är författat av ett av Flashbacks orimligt många "genier" direkt.
Varför lite bara stå för att dina argument tog slut? Eller att du inte vill erkänna att det kan finnas en poäng i att förskolepersonal pratar med varandra om att uppmärksamma eventuella tecken på övergrepp? Eller att din läsförmåga brister, så kan man förklara utförligare.
Du har själv skrivit att detta inte kommer leda till att män bannlyses på förskolor, så då borde du "geniet", kanske fundera över konstruktiva alternativ till förbud? Det hade jag tyckt hade varit intressant.
Och varför skulle män ens skaffa egna barn om de är så ointresserade och inte klarar av omsorg? Jag antar att du även avfärdar den frågan som svammel. För du vet att den är relevant.