2024-10-01, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xutten
Ni själva är ju pedofiler och våldtäksmän och allt det där fega, kanske kan va därför ni markerar andra för att själva bli offer haha lallare. GS är inget att skryta om lillen.

Kan ju vara förståeligt att man har pedofiler ”uppe” dock, dom är ju inget att hänga i granen.

Skrev väldigt fel där, ursäkta..

Det ska stå:
Ni markerar andra med era metoder för att själv INTE bli offer för GS/staten.
Citera
2024-10-01, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Vidare anser t.ex. judiska filosofi Kabbalah att schizofreni är något religiöst och att schizofrena är närmare Gud. I andra ord anser filosofin att bli "galen" är att komma närmare Gud eftersom vår verklighetsuppfattning uppfattar Gud och upptäcker mönster andra inte ser i synnerhet synkronicitet vilket anses vara något gudomligt och att Gud kommunicerar via synkronicitet (enligt Carl Jung) eller att det är "Hive Mind" a.k.a. kollektiva undermedvetna - alltså att folk inte vet vad de utför eftersom beteende kommer från det undermedvetna vilket är precis vad GS-förövare påstår genom sin falska ignorans och förnekande av GS-stimuli de blivit instruerade att utföra.

.....

Rolig grej! Var har du hittat detta?
Citera
2024-10-02, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xutten
Ni själva är ju pedofiler och våldtäksmän och allt det där fega, kanske kan va därför ni markerar andra för att själva bli offer haha lallare. GS är inget att skryta om lillen.

Kan ju vara förståeligt att man har pedofiler ”uppe” dock, dom är ju inget att hänga i granen.

Var nu inte patetisk. Vi är inga pedofiler. Mitt fängelsenamn var vaselin. Ett kungligt namn för vi är avlägsna er på alla sätt. Du förstår /när de håller ner en fånge och du sticker in den så är du inte bög om du tvättar av den efteråt /första man lär sig därinne. Det är som att spela guitar hero fast man avskyr musikinstrument.
Senast redigerad av VoiceOfSatan. 2024-10-02 kl. 17:08.
Citera
2024-10-02, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoiceOfSatan.
Nej det där kan inte ha varit vi.

Du syftar nog till barbro-gruppen inom Frivilliga Radioorganisationen och polisens baseball-liga.
De höll sverige rent.

De drog mest in knarkare, småtjuvar och förståndshandikappade och tog dessa till avlägsna platser i Stockholmstrakten och misshandlade dem.

Vilka är ni då? Hur många grupper finns det som bedriver organiserad gang stalking i Sverige idag och vad heter/kallas dessa? Är alla grupper delar av en större organisation?
Citera
2024-10-02, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plethone
Vilka är ni då? Hur många grupper finns det som bedriver organiserad gang stalking i Sverige idag och vad heter/kallas dessa? Är alla grupper delar av en större organisation?

Gud ser allt! Vi också! Hahaha. Det finns ingen som kallar sig gang stalker. Vi har er smuts uppe så våra bröder ser var ni är och kan skydda sig. Vi försvarar Sverige. Tyvärr med alla dårhusen stängda är det ändå bäst hålla koll.
Citera
2024-10-02, 20:53
Medlem
Citat:
Gud ser allt! Vi också! Hahaha. Det finns ingen som kallar sig gang stalker. Vi har er smuts uppe så våra bröder ser var ni är och kan skydda sig. Vi försvarar Sverige. Tyvärr med alla dårhusen stängda är det ändå bäst hålla koll.

Jag kan iallafall påstå att jag är en T.I på helt fel grunder. Alla härute vet att det är på helt fel grunder inklusive poliserna och det är väll hela poängen med er, ni skapar dårar på ert sätt och jag kan medge att jag har visat SUND aggression pga detta ytters få gånger. Med andra ord så är gör ni brotts provokation vilket är lagligt för en civil person, ja (men hur moraliskt rätt är det då?) och alla normala ser er som dårar då ni provocerar till brott och sjukdomar, men folk vågar ju inte stå emot er då ni är så sjuka i huvudet och vad som helst kan hända vanliga människan om den har en åsikt om era fanskap och hycklerier sen så verkar ju ingen kunna göra något ändå även om dom bryr sig verkar det som, demokrati finns tydligen inte..

Och om ni nu skyddar landet så gör ni en jättebra sak. Men då vill jag också bara påminna er om att ni provocerar folk till att förstöra landet ännu mer pga det ni gör vilket gör så att ni inte skyddar landet egentligen. Jag är inte den som vill förstöra men jag garanterar dig om att ni skapar mer ondska än vad som behövs. Så utomordentligt oprofessionellt utav er om ni nu påstår att ni försvarar Sverige.

Tycker det är jättehemskt det ni gör och jag vill bara leva mitt liv normalt men det går inte med er i hälarna, ni är dårar och behöver låsas in egentligen.
Citera
2024-10-03, 05:13
Medlem
Citat:

Vad kallar ni er då? Och hur ser ni allt? Nanoteknologi? Astralresor? Fram med svaren! Jobbar ni i hela Sverige?
Citera
2024-10-03, 06:22
Medlem
Citat:
Vad kallar ni er då? Och hur ser ni allt? Nanoteknologi? Astralresor? Fram med svaren! Jobbar ni i hela Sverige?

Kookoo kookoo sade göken. Fy fan vilken astralt knäppgökstext du skrev.
Citera
2024-10-03, 15:21
Medlem
Citat:
Kookoo kookoo sade göken. Fy fan vilken astralt knäppgökstext du skrev.
Förolämpningar ifrån er är ju att se som komplimanger så tack ska du ha! Okej så ni ser med hjälp av nanoteknologi och mikrovågor alltså? Då ser ni inte så mycket som ni tror med andra ord.
Citera
2024-10-03, 17:05
Medlem
Citat:
Förolämpningar ifrån er är ju att se som komplimanger så tack ska du ha! Okej så ni ser med hjälp av nanoteknologi och mikrovågor alltså? Då ser ni inte så mycket som ni tror med andra ord.

Det roliga är att dina texter stöttas upp av nåt CP-bidrag för förståndshandikapp 🤣🤣🤣

Tror du inte dina bankonton, sjukjournaler och alla tekniska redskap du använder syns?
Citera
2024-10-03, 18:34
Medlem
Citat:
Tror du inte dina bankonton, sjukjournaler och alla tekniska redskap du använder syns?

Så det var detta du menade med att ni ser allt? Då ser du inte ens så mycket som jag trodde. Vilken besvikelse. Måste kännas dåligt att sitta längs ner i hierarkin i ett hemligt övervakningssamhälle, oförmögen att ta sig ur. Tråkig sits.
Citera
2024-10-03, 20:15
Avslutad
Citat:
Så det var detta du menade med att ni ser allt? Då ser du inte ens så mycket som jag trodde. Vilken besvikelse. Måste kännas dåligt att sitta längs ner i hierarkin i ett hemligt övervakningssamhälle, oförmögen att ta sig ur. Tråkig sits.

Killen är oskuld. Inavlat, Belgisk/polsk efter sina antika reliker av föräldrar. Typiska karaktäriserade mot hugg, inte helt naturligt övergånget i textform. En ensam svenne helt enkelt. Vars fria timmar består av oidentifierade ip adresser så att denna kan i sansad och lugn takt uttrycka sin lust från sin nakna perverterade ”jag” sittandes i sin 8 år gamla datorstol. Masturberandes till taboo porr, med en nypa djur sex material för att fylla ut sin otillräckliga peddo hunger som luciferians konstant vandrar bland oss vanliga med denna otillräckliga mättnad.

Om jag har fel. Denne ”någon” egentligen använder sin fritid i homoerotiska lekar tillika ockult lära. Ja då, då ber jag om ursäkt och kan samtidigt passa på att jag ska be till gud att denna individ för evigt trampandes på små vassa Lego bitar. Ända in i hälen
Senast redigerad av Barachiel 2024-10-03 kl. 20:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in