2024-10-03, 14:35
Medlem
Selma & Järvsö samt bögparet verkar så mysiga. De ser ut att vara trygga i sig själva och veta vilka de är. Om de fattar tycke för varandra kan det gå hur bra som helst.
Det här nya konceptet ”trauma-healing through relationship”, vad tror vi om det? Största svepskälet för att ha med psykiskt instabila deltagare som gör bättre TV?
Citera
2024-10-03, 14:48
Medlem
this isn't mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tittarpatv
Selma & Järvsö samt bögparet verkar så mysiga. De ser ut att vara trygga i sig själva och veta vilka de är. Om de fattar tycke för varandra kan det gå hur bra som helst.
Det här nya konceptet ”trauma-healing through relationship”, vad tror vi om det? Största svepskälet för att ha med psykiskt instabila deltagare som gör bättre TV?

Kanske hade det nya konceptet passat Carro som var med tidigare, hjälp mot sin ånget (som hon i programmet inte var diagnostiserad med än). Kanske även varit passande för Maxine som förlorat sin mamma, men hon verkar ha klarat sig bra ändå tack vare samtal och en extremt stabil man.
Citera
2024-10-03, 18:34
Medlem
Crapmagics avatar
Ingen har sagt nått om att det börjar ikväll, förra säsongen är ju knappt slut känns det som, inte har det blivit nån vinterskrud på marken heller

Va skönt att slippa det vidriga eftersnacket iår men den hemska kvinnan (inte människan, du är ditt kön först och främst) ser det inte i tablån
Senast redigerad av Crapmagic 2024-10-03 kl. 18:46.
Citera
2024-10-03, 18:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Ingen har sagt nått om att det börjar ikväll, förra säsongen är ju knappt slut känns det som, inte har det blivit nån vinterskrud på marken heller
Varför spelar du dum? Du vet mycket väl att programmet går att se på SVT Play.
Citera
2024-10-03, 18:39
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epadator
Varför spelar du dum? Du vet mycket väl att programmet går att se på SVT Play.
Jag spelar inte!!

Att det låg upp kunde jag faktiskt inte föreställa mig, se min editerade adhd replik ovan rörande hur fort tiden går, det du har svarat på t.e.x existerar inte!!!! i tid & rum

Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Ah, I see. Läskiga 46-åringen som gillar snygga muskler på opera ska matchas med musikalartisten. Tänkte väl att det var väldigt få kvinnor.
Vi fick tydligen rätt om operett bögen, straffet blir att du och jag må ingå lesbiskt partnerskap
Senast redigerad av Crapmagic 2024-10-03 kl. 18:53.
Citera
2024-10-03, 21:10
Medlem
Crapmagics avatar
Att öh ta in någon som inte pratar svenska att agera expert visar hur lite man förstår om hur kulturellt betingade svenska relationer, tror dom att han är Indiens Collagen Nutley?
han är lånad från svts's andra ensäsongs-satsning Bästa Dejten, allt han säger tänker jag zoona ut ifrån

Selma är från Malmö, då förstår man att hon är är hopplöst vänstervriden iaf, andra säsongen i rad en Malmöbrud, vad har svt för kontakter där egentligen? årets Carro iaf.
Är hon Marockan? Israel?

"Vill du gifta dig den 8 mars?
Nej!" (svarar alla då det är ett opassande datum, sedan ångrar dom sig lika snabbt )

"Och då valde jag att gå med i Socialdemokraterna", ja det sydamerikanska förpliktigar, prova aldrig nått nytt!

"Sex och närhet" nästan rätt sexualrådgivare Delfin, men plocka bort närhet
Senast redigerad av Crapmagic 2024-10-03 kl. 21:59.
Citera
2024-10-03, 21:32
Medlem
Steff83s avatar
Det var som fan. Har den nya säsongen redan börjat? Har inte alls hängt med där så förlåt om jag var sen på bollen.
Citera
2024-10-03, 21:43
Medlem
TaxenSixtens avatar
Killarna ser likadana ut.
Citera
2024-10-03, 21:46
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Killarna ser likadana ut.
Kolla din syn?

Sigge (Tji Tji Huawan i handväskan) är en dealbreaker för en normal kamphundig man, hon säger att han är viktigast i hennes liv, det osar katt här, en knähund är kvinnans snuttefilt som måste ner i torktumlaren

Om Pajmannen får ihop det med sin kona så blir dom ju pajparet, eller det pajiga paret?
Senast redigerad av Crapmagic 2024-10-03 kl. 21:56.
Citera
2024-10-03, 22:02
Medlem
picapicans avatar
Balettmannen fick nog ribba i bubbelbadet när han såg de andra karlarna.
Citera
2024-10-03, 22:04
Medlem
Crapmagics avatar
Din magnifika kuk

En erotiskt fnissi wibe mellan Hector och Andreas i badet har råkat anslagits, årets trekant, triangeldrama mena jag!

Killarna får varsin facial (ansiktsbehandling på engelska) svt har utsett Operagubben till kvinnan i förhållandet då han får dyka upp på tjejernas möhippa istället det där måste dom väl ha kunnat lösa på annat sätt, det är ju orättvist! mot dom 3 männen som däremot är helt utelämnade till sitt eget könsumgänge

Va många gäster det va på bröllopet, endast dom närmast sörjande det var ju vinterskrud! och 4 plusgrader, då går man inte ut

Någon kommer på häst raskandes över isen, det var inte lika häftigt som Arvids jAMES bOND entre, kan ingen komma på en Isjakt som Marie Göransson i Falskt som Vatten, och en anna rattar Finlandsbåten
Senast redigerad av Crapmagic 2024-10-03 kl. 22:33.
Citera
2024-10-03, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SystemD
Varför har man valt ut så feminina män? Homo-paret är förståeligt men Yoga killen med den pipiga rösten och han som stod halvnaken i duschen där systern(?) Wtf, spraya någon form av brun utan sol grej. Selma fick panik, antagligen p.g.a hans ordval som "mysig" och hans mjuka/ljusa röst.

Killen med den begynnande flinten var ju Inte lika feminin som övriga. Men hans brud verkar gråta för minsta lilla. Problematiskt om hon fortsätter ha känslorna utåt vid varje scen.

Selmas familj verkade inte vara på bröllopet? Undrar vad hon har för ursprung? Gissar på halv svensk och halv iranie/kurd.

Tjejen med hunden var fin men blev förvånad över hennes ålder. 26... ser ut som 30+.

Homo-paret spolar jag förbi. Ointressant tyvärr.

Ja man skulle ha matchat killarna med varandra istället. Det här luktar flopp, åtminstone spraytan-gayörhänge killen och yogaboy är ju homo och kommer komma på det så småningom. Synd om tjejerna denna säsong.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in