2024-09-30, 00:35
Medlem
picapicans avatar
Emmy är ju med återkommande i Efter fem och pratar om sin säsong. Hon vill verkligen synas.
Citera
2024-09-30, 08:04
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Emmy är ju med återkommande i Efter fem och pratar om sin säsong. Hon vill verkligen synas.

Hur går det för hennes exman, har han en ny kärlek?
Citera
2024-09-30, 20:05
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilithseyes
Hur går det för hennes exman, har han en ny kärlek?

Det undrar jag med, är han gay numera?
Citera
2024-09-30, 22:51
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Det undrar jag med, är han gay numera?

Varför tror du det? Han träffade väl nån ny (nygammal?) tjej innan han dumpade Emmy?
Citera
2024-09-30, 23:27
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilithseyes
Varför tror du det? Han träffade väl nån ny (nygammal?) tjej innan han dumpade Emmy?

Jag såg en bild här i forumet från hans Instagram, där han satt med en kille och gjorde något kryptiskt uttalande. Det skulle förklara mycket av hans beteende i så fall.

Någon nygammal tjej har jag aldrig hört, var står det?
Citera
2024-10-01, 00:10
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Trevligaste killarna är juristen och läraren, trevligaste tjejen är hon som längtar efter hundpromenader.
”Globetrottern” som ser fram emot en partner utan eget liv som bara sitter och väntar på henne är årets Carro/Lina-casting.
Har tanken slagit dig att hon kanske vill dra med sin partner på sina kulturresor? det är slut på tjejkompisresor vid den här åldern, bara så du vet

Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Ah, I see. Läskiga 46-åringen som gillar snygga muskler på opera ska matchas med musikalartisten. Tänkte väl att det var väldigt få kvinnor.
Rätt! men det blir inte med musikalartisten

Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue

Sådär, där har vi vintersäsongen. Vi ses om ett par månader!
Kommer det badas isvak tror du?
(enligt uppgift spanar tjejer på utsidan av badshorts i jakt på konturer)
för det måste ju överbadas! annars är det fel program
Citera
2024-10-03, 03:19
Medlem
KahlanAmnells avatar
8 minuter in... fyfan vad patetiskt. Matchar dom paren rakt av? Ingen fingertopps-känsla alls där dom ska komplettera varandra istället för att vara två kopior? Jaja, det är SVT och det är experimentell kommunism.

Elsa... vilket kap. Gör en ritual av att radera dejting-appar. Hon har haft otur med killar. Vilken överraskning. Detta kommer bli bra. Bla, bla, bla...

-vad kosta deeen???
-5
-Finns det något billigare?

Verkar inte som att mamma turk gillar utspelet. Kan bli kul.

Killen blir solkysst, what the fuck. Kanske skulle matchat med en kille istället.

Nya engelska experten med indisk våldtäkts-aura känns lite sketch.

Och även nya Bögen verkar skum. Kryper på golvet efter sin katt. Stackaren. Vill säkert bara därifrån, men fast i en fransk dystopi.

"Jag heter Delphine, är sexrådgivare och kommer från kärlekens stad Paris"... Vilket merit.

Det blir fan bara bättre... nu äntrar Sigge. Den härliga hunden som älskar att chilla i hennes handväska, hänga på caféer, träffa hennes polare, hänga lite till i väskan och bara njuta. Underbart. Go Sigge!

Ansiktsmaskerna står härliga till. Nej, nu lägger jag mig. Men det verkar ju ändå lovande för tragik.
Senast redigerad av KahlanAmnell 2024-10-03 kl. 04:07.
Citera
2024-10-03, 04:21
Medlem
Varför har man valt ut så feminina män? Homo-paret är förståeligt men Yoga killen med den pipiga rösten och han som stod halvnaken i duschen där systern(?) Wtf, spraya någon form av brun utan sol grej. Selma fick panik, antagligen p.g.a hans ordval som "mysig" och hans mjuka/ljusa röst.

Killen med den begynnande flinten var ju Inte lika feminin som övriga. Men hans brud verkar gråta för minsta lilla. Problematiskt om hon fortsätter ha känslorna utåt vid varje scen.

Selmas familj verkade inte vara på bröllopet? Undrar vad hon har för ursprung? Gissar på halv svensk och halv iranie/kurd.

Tjejen med hunden var fin men blev förvånad över hennes ålder. 26... ser ut som 30+.

Homo-paret spolar jag förbi. Ointressant tyvärr.
Citera
2024-10-03, 04:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KahlanAmnell
8 minuter in... fyfan vad patetiskt. Matchar dom paren rakt av? Ingen fingertopps-känsla alls där dom ska komplettera varandra istället för att vara två kopior? Jaja, det är SVT och det är experimentell kommunism.

Elsa... vilket kap. Gör en ritual av att radera dejting-appar. Hon har haft otur med killar. Vilken överraskning. Detta kommer bli bra. Bla, bla, bla...

-vad kosta deeen???
-5
-Finns det något billigare?

Verkar inte som att mamma turk gillar utspelet. Kan bli kul.

Killen blir solkysst, what the fuck. Kanske skulle matchat med en kille istället.

Nya engelska experten med indisk våldtäkts-aura känns lite sketch.

Och även nya Bögen verkar skum. Kryper på golvet efter sin katt. Stackaren. Vill säkert bara därifrån, men fast i en fransk dystopi.

"Jag heter Delphine, är sexrådgivare och kommer från kärlekens stad Paris"... Vilket merit.

Det blir fan bara bättre... nu äntrar Sigge. Den härliga hunden som älskar att chilla i hennes handväska, hänga på caféer, träffa hennes polare, hänga lite till i väskan och bara njuta. Underbart. Go Sigge!

Ansiktsmaskerna står härliga till. Nej, nu lägger jag mig. Men det verkar ju ändå lovande för tragik.
Tycker tvärtom. Potentiellt de bästa matchningarna av alla säsonger.
Citera
2024-10-03, 11:29
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KahlanAmnell
8 minuter in... fyfan vad patetiskt.
Vad yrar du om för 8 minuter? programmet börjar inte visat på tv ännu, vinterskrud ska visas i vår! (har jag bestämt)
Citera
2024-10-03, 13:02
Medlem
Varför talar en av experterna på den svenska statliga tv-kanalen sveriges television inte svenska på ett av deras mest framgångrika svenska program??

Är han professor i psykologi från Harvard lr?
Citera
2024-10-03, 13:36
Medlem
Kul att skäggbögen fick tillbringa tid med fruarna. Nytänkande! Att ta en en coach som förmodligen talar svenska, men låta honom ta coachingen på engelska i programmet, är också en kul idé.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in