2024-10-02, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Äckligt
Kräket tog den lättaste vägen, hoppa framför tåget. Det indikerar att brottet är riktigt grovt.
Hade det "bara varit" foton på nakna babystjärtar hade han troligen tagit strid och urskultat sig i rätten,
Nu visste att det var kört, på alla sätt. Då fanns endast en utväg för sådana som CW. Döden.
I fängelset skulle han bli måltavla och fått så mycket stryk, det klarar inte fegisen av.

Nog är det riktigt grovt att förgripa sig på dagisbarn, som det misstänks att han gjort. Men inte behöver det vara så grova anklagelser för att en person ska avsluta sitt liv. Det ser man med vissa Dumpen-gäddor, de har tagit livet av sig innan eller strax efter de hängts ut på en sida för att ha velat ligga med en 14-åring, utan att ens ha gjort det. Stigmat räcker, och även en sådan, jämförelsevis, liten grej räcker för att deras vänner ska ta avstånd från dem och deras familjer inte ska kunna se dem i samma dager igen.

Tror det hänger mycket på vilket sinnestillstånd man är i. Det är nog en akut reaktion där man inte känner att det finns en annan utväg. Jag tror för all del att vissa Dumpen-gäddor kommer kunna komma tillbaka till ett något sånär normalt liv efter ett par år har passerat. Men för en sån här förövare är det nog kört med allt. Alla ens vänner försvinner, en större del av alla familjemedlemmar, och man kommer ha det svårt att skaffa ett jobb i någon bransch någonsin igen.
Senast redigerad av StorTuffBiker 2024-10-02 kl. 20:54.
Citera
2024-10-02, 20:54
Medlem
Säkert att det var tåg? I Expressen står det att han hittades död, det låter mer som ett annat tillvägagångssätt
Citera
2024-10-02, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tixkk
Hans mamma och syskon ser speciella ut. Skulle gissa på att hela familjen bilvit utsatta för övergrepp av olika pappor

Vad heter de?
Citera
2024-10-02, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErlingBrautHaaland
Enligt vad som lästs har ju alla dessa kvinnor hjälpt mannen. Fruktansvärt påminner om Hans Scheike sekten

Isf läser du som fan själv, det finns ingenting annat än vilda spekulationer som indikerar det du påstår
Citera
2024-10-02, 20:56
Medlem
Nationalromantiks avatar
Jag googlar på GM, hittar en grupp på Facebook som typ heter slimfit och som hedrar honom. Jag har ej FB, men vet någon vad det är för grupp?

Någon borde informera att han var en pedo
Citera
2024-10-02, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SthlmHolmes
Varifrån har du fått detta? Tror inte någon som själv inte är pedofil skulle hjälpa en sån..
Eller menar du indirekt eftersom de inte märkt av några signaler eller inte tagit några eventuella sådana på allvar?

Det är uppenbart en kvinnohatare.

Förstår du nu att det blir skevt att säga att det är kvinnor som är ute efter att förstöra mäns liv? Tvärtom, kvinnorna i hans närhet har trott gott om honom, ”inte alla män”, han är social, trevlig, ge alla en chans osv. Han har verkligen inte dömts på förhand. Det blev barnen som fick betala priset för det den här gången.
Citera
2024-10-02, 20:58
Medlem
ErlingBrautHaalands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iptrix
Bullshit som vanligt men religionsdiskussioner hör inte hemma HÄR. Du klarar nog inte av att ana att jag har en åsikt där, så jag ska inte belasta din manshatande 'själ' med sånt. Hata vidare.
Det hade varit nycket bättre om män från mellanöstern och afrika hade kunnat jobba med svenska kvinnor på förskola. Ömsesidig respekt
Citera
2024-10-02, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalromantik
Obehagligt hur många i tråden som ursäktar pedofilen.

Vem är GM? Någon här i tråden är väl från ljusdal och sitter på lite info.

Kolla hans fb "förnamn initialer efternamn"
Gillade musik, roliga vitsar och så höll han på FBK, bara det är ju varningsflagg.
Citera
2024-10-02, 21:01
Medlem
Nationalromantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Kanske att förskolepersonal jobbar i par så ingen vuxen är ensam med barn.

Problemet med den lösningen är att då blir inget arbete gjort. Jag vet en som arbetar som förskolelärare och det är kraftigt underbemannat i den branschen. Verksamheten hade inte gått runt.

Men ett bra tillvägagångssätt tror jag är att inte anställa män, punkt slut. Att kvinnor ska vara pedos känns långsökt. Däremot kan en kvinna fotografera barnen och sedan sälja bilderna till andra pedofiler, om hon hsr ekonomiska bekymmer. Så en annan bra princip är.stt inte anställa knarkare/spelmissbrukare.

1 aldrig anställa män
2 inga missbrukare
Citera
2024-10-02, 21:01
Medlem
iptrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trues245
Det är uppenbart en kvinnohatare.

Förstår du nu att det blir skevt att säga att det är kvinnor som är ute efter att förstöra mäns liv? Tvärtom, kvinnorna i hans närhet har trott gott om honom, ”inte alla män”, han är social, trevlig, ge alla en chans osv. Han har verkligen inte dömts på förhand. Det blev barnen som fick betala priset för det den här gången.
Va? Nu yrar du.

Det fanns ingen anledning för kvinnor att vara ute efter honom - eller oss - innan nåt hände. När nåt hände och det kom fram, så fanns en anledning att reagera. Mot CW, inte mot ALLA MÄN DU NÅNSIN MÖTT, du elaka häxa.

Du tror verkligen att bara för att CW gjort nåt du inte ens vet vad, och inte kan förklara, så är alla män skit. Om det inte är definitionen på en ur-feminist, så vete faen vad.
Citera
2024-10-02, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forbjudenmark
Tycker synd om de män som jobbar med små barn och nu kommer mötas med skepsis. Män är ofta både bättre och piggare på lek än trötta lattemammorna som jobbar på mina barns skola. Övervakningen måste bli bättre på skolorna. Både i avseende psykiskt störda vuxna men även elaka mobbande ungjävlar som alltid kommer undan.

Du får det att låta som att det här är första gången något sådant här uppdagats. Det är det tyvärr inte.
Citera
2024-10-02, 21:03
Medlem
iptrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErlingBrautHaaland
Det hade varit nycket bättre om män från mellanöstern och afrika hade kunnat jobba med svenska kvinnor på förskola. Ömsesidig respekt
Jag vill inte, men ok så länge kvinnorna göms, så tror jag på att respekt KAN upprätthållas. Mer än om man låter en feminist styra i ett förhållande mellan män och elever.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in