2024-10-02, 20:41
Medlem
iptrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Jag anser tyvärr att män ej bör arbeta med småbarn pga pedofiljävlar
Och damer ska det inte heller då, för inte alla pedofiler är män. Hur ska du lösa det?

Förbjuda alla, eller fixa kontrollerna och inte låta syjuntan bestämma vem som är lämplig, kanske?
Citera
2024-10-02, 20:43
Medlem
iptrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trues245
trots att de begås till allra största delen av män.

Dom allra flesta brotten mot mänskliga rättigheter numera begås av en viss religion, så vi måste bekänna oss till den oxo kanske.

Du börjar få slut på argument, den saken är klar.
Citera
2024-10-02, 20:43
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iptrix
Och damer ska det inte heller då, för inte alla pedofiler är män. Hur ska du lösa det?

Förbjuda alla, eller fixa kontrollerna och inte låta syjuntan bestämma vem som är lämplig, kanske?

Kanske att förskolepersonal jobbar i par så ingen vuxen är ensam med barn.
Citera
2024-10-02, 20:44
Medlem
Bra att fanskapet tog sitt liv👍, då svenska lagar ej godkänner de riktiga straff podofiler förtjänar....
Citera
2024-10-02, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErlingBrautHaaland
Enligt vad som lästs har ju alla dessa kvinnor hjälpt mannen. Fruktansvärt påminner om Hans Scheike sekten
Varifrån har du fått detta? Tror inte någon som själv inte är pedofil skulle hjälpa en sån..
Eller menar du indirekt eftersom de inte märkt av några signaler eller inte tagit några eventuella sådana på allvar?
Citera
2024-10-02, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SthlmHolmes
Att kvinnor ska ha "fullgoda" rättigheter kallas jämställdhet och modern feminism handlar om kvinnor som vill köra över män.

Vilka "ni" du menar har jag ingen aning om.

Nej. Du kan inte bara välja ut nån kvinna som du inte gillar och som också är extremvänster osv och som kallar sig feminist, och bestämma att det är definitionen. Feminism handlar bara om att kämpa för kvinnors rättigheter, inte om att köra över män.
Citera
2024-10-02, 20:47
Medlem
Vipeholmskolas avatar
Nu er minnessidan från begravningsbyrån nedtagen, jeg får en 404…
Citera
2024-10-02, 20:48
Medlem
Hans mamma och syskon ser speciella ut. Skulle gissa på att hela familjen bilvit utsatta för övergrepp av olika pappor
Citera
2024-10-02, 20:50
Medlem
ErlingBrautHaalands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SthlmHolmes
Varifrån har du fått detta? Tror inte någon som själv inte är pedofil skulle hjälpa en sån..
Eller menar du indirekt eftersom de inte märkt av några signaler eller inte tagit några eventuella sådana på allvar?
Ja precis naturligtvis är det pedofiler och mitt hjärta brister av detta överjävliga. Jag mår illa hela tiden
Citera
2024-10-02, 20:50
Medlem
iptrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Kanske att förskolepersonal jobbar i par så ingen vuxen är ensam med barn.
Första vettiga förslaget på länge men så är ju dom andra feministmaffia.

Jag tror jag hade hanterat verklig pedofili mer effektivt än flertalet av er ("jag skulle slå ..", etc) men ingen av er har gjort det. Så det är internetskryt. Men för att göra nåt på riktigt, så ska man antingen vara förortskid med vapen, eller nån som varit med. Gnället ovan är enbart för folk som aldrig varit med, utan dom är lämlar.

Det är inte bra när sådana får sån plats, för det är oinformerad, respektlöst och fritt från konsekvenstänk. Även om det är rätt magkänslemässigt för de som aktiverar sig kring det.
Citera
2024-10-02, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErlingBrautHaaland
Vad som sägs i tråden verkar som att kvinnorna hjälpt mannen med det fasansfulla

Är du efterbliven på riktigt? Ingen har vetat om detta förens nu? Läs tråden ditt pissluder.
Citera
2024-10-02, 20:51
Medlem
Undra vad det var för material som återfunnits i mobilen av familjen?!!! Var det rena tortyrlekarna med barnen eller smygfilmande-stuket? Inte rimligt att INGEN NÅGONSIN NOTERAT NÅGOT I PERSONALEN???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in